Kookkunsten / recepten

Je mag ondertussen iets anders doen, he. Je hoeft er niet bij te blijven, toch? :maniac:
Snap ik. Maar als je ook nog frikandellen wilt maken en daarna misschien nog wat friet. Dan ben je wel erg lang aan het wachten. In tegenstelling tot die gouwe ouwe frituurpan.
 
Snap ik. Maar als je ook nog frikandellen wilt maken en daarna misschien nog wat friet. Dan ben je wel erg lang aan het wachten. In tegenstelling tot die gouwe ouwe frituurpan.
Is zo. Ben door het verblijf in Zwitserland al weer vergeten dat je ook snacks kunt eten bij je friet. ;)
 
Meer airfryer nepfrituur helden hier? Wij zweren er bij gewoon,
Als ik wil snacken wil ik gewoon uit de frituur.
Overigens voor Febo fans, check deze:
Zelf maken van een speciaaltje. Die gast heeft ook ergens een site online staan waarop recepten staan voor zo'n beetje alle Febosnacks. Van kaassoufle tot bamischijf.
 
Ik moet trouwens zeggen dat linzen in plaats van gehakt door de pasta wel ok was. Naar mijn mening minder dan gehakt, maar niet echt hinderlijk. Al vonden de huisgenoten het verschil groter.
 
Ik moet trouwens zeggen dat linzen in plaats van gehakt door de pasta wel ok was. Naar mijn mening minder dan gehakt, maar niet echt hinderlijk. Al vonden de huisgenoten het verschil groter.
Ok, ik sta in de startblokken om m nu te proberen
 
Terug
Bovenaan Onderaan