Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die heb ik toevallig net bekeken en was ik van plan hier te delen. Hij heeft een heerlijk schot vanaf de tweede lijn en hij is enorm wendbaar in de kleine ruimte. Dat laatste had Saibari ook ondanks zijn fysiek of misschien wel dankzij. Dat is wel echt een kwaliteit die we hard kunnen gebruiken op het middenveld, want als Sano weg draait tussen een paar middenvelders dan ligt er enorm veel ruimte in de aanval en kun je in omschakelmomentem gevaarlijk zijn. Exact de kwaliteit die Veerman mist. Ik ben wel enthousiaster geworden, al moet je altijd wel waken voor overschatting na het zien van een compilatie. Ik vraag me af in hoeverre dat vaak kappen en draaien ook heeft geleid tot gevaarlijke counters. Dat zie je niet in een compilatie. Eigenlijk ligt er wel een markt voor een youtuber om compilaties te maken van de slechtste momenten. Dan krijg je een veel completer beeld van een speler.Een leuke compilatie:
Sano speelde bij NEC inderdaad geen 6. Was iemand het daarmee oneens hier? Denk dat ie wel op 6 gaat (en kan) spelen bij ons. Bosz wil een voetballer op 6.
De NEC trainer en Pieter zijn het dus met mij eens. Sano is helemaal geen 6.
Sano speelde bij NEC inderdaad geen 6. Was iemand het daarmee oneens hier? Denk dat ie wel op 6 gaat (en kan) spelen bij ons. Bosz wil een voetballer op 6.
O jij was het dusSano heeft ook bij NEC wel als meest verdedigende middenvelder gespeeld vlgs mij.
Maar in alles is Sano een type 6 dat Bosz zoekt. Technisch sterk, maar ook redelijk in balveroveringen.
Hij moet echt de verbinding zijn tussen de verdediging en aanval.
Absoluut een echte 6. Een Bosz 6 weliswaar, maar toch.
Nejasmic stond wel vaak naast/achter Sano. Dus bij NEC niet per se altijd als laatste verdediger.Sano heeft ook bij NEC wel als meest verdedigende middenvelder gespeeld vlgs mij.
Maar in alles is Sano een type 6 dat Bosz zoekt. Technisch sterk, maar ook redelijk in balveroveringen.
Hij moet echt de verbinding zijn tussen de verdediging en aanval.
Absoluut een echte 6. Een Bosz 6 weliswaar, maar toch.
Hij zal wel heel erg geschrokken zijn op de tribune.We hebben je nodig Kodai
IJverig. Met een kapitale fout.Prima debuut vandaag. Brengt veel dynamiek met zijn lopen. Goede speler.
IJverig. Met een kapitale fout.