Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Oh wat slecht

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Oh wat slecht

Mompelt iets over een post in het scheidsrechter topic…Oh wat slecht![]()
Buiten het veld een echte (Instagram) ster inderdaad…nu nog er binnenWanner blinkt uit in het dragen van mooie petjes, mag ook wel eens belicht worden.
Statistieken op VI PRO laten zien dat hij in afpakken van de bal en druk zetten verreweg het hoogste scoort in de Eredivisie. Perfecte speler dus voor trainers als Schreuder en Bosz.Omdat ik geen idee heb van de populatieverdelingen maar even wat simpeler en overzichtelijker gehouden.
Bekijk bijlage 8433Bekijk bijlage 8434Bekijk bijlage 8435Bekijk bijlage 8436Bekijk bijlage 8437Bekijk bijlage 8438
De data van Schouten is weer van 24/25, die van de andere spelers van 25/26. Data laat m.i. zien dat we er met Sano vooral verdedigend op vooruit gaan, en dat hij in de opbouw meer een type Frenkie de Jong is dan een Joey Veerman. Overigens laten deze statistieken vooral ook zien dat Sano een enorme verbetering is t.o.v. Wanner.
Ja gek door de keuring maar geen handtekeningVraag is.. waar blijft de aankondiging van Sano..![]()
Facilitair technisch ook. Contract met schoonmaakbedrijf kan opgezegd worden. Sano houdt het stadion en de kleedkamers wel schoon in zijn vrije tijd.Gejank! Ze hebben hem in de winterstop een transfer en waarschijnlijk wk deelname door de neus geboord. Ik snap hem volledig dat hij gisteren geen risico wilde nemen.
Top aankoop; 14.5 mln terwijl er in de winterstop nog bijna 20 voor betaald moest worden. En er was ook al Duitse en Engelse interesse schrijft Rikkert. Zeer benieuwd of hij weer een stap extra kan zetten. Merchandise / commercieel echnisch kan het ook interessant lijkt me.
Ik zie je punt, tegenover is zijn ervaring op het hoogste niveau natuurlijk wel eerder van start gegaan met zijn debuut bij het grote Bayern op zijn 16e?Hij is ook 6 of 7 jaar jonger dan Saibari Schouten en Veerman en 2 t.o.v. Sano.
Statistieken op VI PRO laten zien dat hij in afpakken van de bal en druk zetten verreweg het hoogste scoort in de Eredivisie. Perfecte speler dus voor trainers als Schreuder en Bosz.

Een leuke compilatie:
Hmm het bevalt mij wel dat Sano wel gewoon lijkt te schieten of de pass naar voren durft te geven
En vrije trappen.Inderdaad veel meer afstandschoten dan ik dacht. Kan een wapen zijn!
Hmm het bevalt mij wel dat Sano wel gewoon lijkt te schieten of de pass naar voren durft te geven

Het is ook een verdedigende middenvelder natuurlijk.Dat hebben we Schouten zelden zien doen.
Wel tegen Sporting
Maargoed, alle goals van Sano voor NEC zitten in die compilatie. Tis niet alsof ie heel veel scoort natuurlijk.