Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Vooral completerIk interpreteer dit grafiekje (leuk!) dat Veerman hier als beste overkomt en Schouten als minste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Vooral completerIk interpreteer dit grafiekje (leuk!) dat Veerman hier als beste overkomt en Schouten als minste.
Ik interpreteer dit grafiekje (leuk!) dat Veerman hier als beste overkomt en Schouten als minste.
De prijzen die betaald moeten worden voor spelers gaan ieder jaar omhoog.Ik ben blij met de aankoop, maar ik vind het stiekem toch wel veel geld voor een speler van NEC.
Totale gekte op de transfermarkt. 
Ik twijfel met je mee.Haha ja, dat geldt eigenlijk ook voor Geertruida en Kostic, maar eigenlijk wordt alles in het transfergeruchten topic geponeerd.
Maargoed, Sano wordt de vervanger van Schouten dus.
Was niet helemaal overtuigd in de paar keer dat ik hem zag spelen. Niet echt een big game player, leek me.
Maar hij is niet voor niks gewild in Bundesliga en Premier League en wordt niet voor niks door NEC fans genoemd als hun beste speler.
Dus ben gematigd positief. Hoop dat ie een dikke impact gaat hebben in het verbinden van verdediging met aanval, want daar ontbrak het enorm aan tegen AZ (en Villarreal).
Maak we wel wat zorgen wat dit gaat betekenen voor onze toptalenten op het middenveld.
Verkoop Veerman zou wat lucht geven. Of zouden ze dan ook weer een vervanger halen?
Kan me niet voorstellen dat die statistieken kloppen. Schouten niet tot nauwelijks ballen veroverd terwijl Veerman meester balveroveringen is. Is blauw niet Schouten en geel Veerman?Bekijk bijlage 8432
Was benieuwd naar wat de statistieken ons laten zien. Rood = Veerman 25/26, blauw = Sano 25/26, geel = Schouten 24/25 (omdat hij toen meer op het middenveld speelde dan vorig seizoen). Laat toch wel een iets ander beeld zien, waarin van de 3 Sano verdedigend het sterkste is. Eigenlijk lijkt Sano best wel een ander smaakje speler, meer een dribbelaar en balveroveraar dan een uitblinkende passer.
Kan me niet voorstellen dat die statistieken kloppen. Schouten niet tot nauwelijks ballen veroverd terwijl Veerman meester balveroveringen is. Is blauw niet Schouten en geel Veerman?
Dan zou ik Veerman een contract voor het leven gevenNope, het is wel Schouten van een seizoen eerder. Veerman was gewoon exceptioneel goed vorig seizoen.
Hoop het al een paar jaar en dan speelt hij ineens een topseizoen. Lastig wat ik nu echt wil. Ben van doorselecteren en zeker voor Bosz is een nieuwer team beter te motiveren. Chris Woerts denkt dat Bosz al op de schopstoel zitwellicht lezen we morgen wel dat Veerman weggaat.
Ik denk dat hij blijft, en dat is goed voor ons. Creëert per seizoen 100-120 kansen via zijn passing.Dan zou ik Veerman een contract voor het leven geven![]()
Niemand is 1 op 1 vervangbaar, want niemand is Joey Veerman behalve Joey Veerman. Zelfs Messi, Ronaldo en Mbappé zijn vervangbaar, dus Veerman ook.Als Veerman gaat is dat wel een ramp. Zolang je niemand vindt die hem 1 op 1 kan vervangen.
En dat lukt PSV niet zonder sjeik of PL budget.
Bekijk bijlage 8432
Was benieuwd naar wat de statistieken ons laten zien. Rood = Veerman 25/26, blauw = Sano 25/26, geel = Schouten 24/25 (omdat hij toen meer op het middenveld speelde dan vorig seizoen). Laat toch wel een iets ander beeld zien, waarin van de 3 Sano verdedigend het sterkste is. Eigenlijk lijkt Sano best wel een ander smaakje speler, meer een dribbelaar en balveroveraar dan een uitblinkende passer.
Denk dat hij ook niet meer had verwacht dat NEC water bij de wijn zou doen. Verder wat moet hij anders zeggen in die tijd?![]()
Sano besloot zelf om niet te spelen tegen Olympiakos: 'Keuze kwam van hem'
Kodai Sano ontbreekt dinsdagavond bij NEC in de voorronde van de Champions League tegen Olympiakos. De 22-jarige middenvelder is op weg naar PSV en besloot zelf om niet in actie te komen.www.vi.nl
Minpuntje voor Sano.
Afspraak is afspraak.
Denk dat hij ook niet meer had verwacht dat NEC water bij de wijn zou doen. Verder wat moet hij anders zeggen in die tijd?
Logische keuze wanneer de intentie er is bij speler en club om er een deal uit te slepen met in dit geval PSV.