Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Zou hij ook geen versterking zijn voor de verdediging? De Schouten-route zeg maar…Haha ja, dat geldt eigenlijk ook voor Geertruida en Kostic, maar eigenlijk wordt alles in het transfergeruchten topic geponeerd.
Maargoed, Sano wordt de vervanger van Schouten dus.
Was niet helemaal overtuigd in de paar keer dat ik hem zag spelen. Niet echt een big game player, leek me.
Maar hij is niet voor niks gewild in Bundesliga en Premier League en wordt niet voor niks door NEC fans genoemd als hun beste speler.
Dus ben gematigd positief. Hoop dat ie een dikke impact gaat hebben in het verbinden van verdediging met aanval, want daar ontbrak het enorm aan tegen AZ (en Villarreal).
Maak we wel wat zorgen wat dit gaat betekenen voor onze toptalenten op het middenveld.
Verkoop Veerman zou wat lucht geven. Of zouden ze dan ook weer een vervanger halen?
Zou hij ook geen versterking zijn voor de verdediging? De Schouten-route zeg maar…
Haha ja, dat geldt eigenlijk ook voor Geertruida en Kostic, maar eigenlijk wordt alles in het transfergeruchten topic geponeerd.
Maargoed, Sano wordt de vervanger van Schouten dus.
Was niet helemaal overtuigd in de paar keer dat ik hem zag spelen. Niet echt een big game player, leek me.
Maar hij is niet voor niks gewild in Bundesliga en Premier League en wordt niet voor niks door NEC fans genoemd als hun beste speler.
Dus ben gematigd positief. Hoop dat ie een dikke impact gaat hebben in het verbinden van verdediging met aanval, want daar ontbrak het enorm aan tegen AZ (en Villarreal).
Maak we wel wat zorgen wat dit gaat betekenen voor onze toptalenten op het middenveld.
Verkoop Veerman zou wat lucht geven. Of zouden ze dan ook weer een vervanger halen?
Ik hoop dat dit in ieder geval betekent dat Van den Berg verhuurd gaat worden, anders zie ik het heel somber voor hem in.
Maar dat lijkt me ook prima.Ik hoop dat dit in ieder geval betekent dat Van den Berg verhuurd gaat worden, anders zie ik het heel somber voor hem in.
Maar dat lijkt me ook prima.
Met bonussen wordt het 16 miljoen euro, las ik ergens....![]()
'PSV en NEC mondeling akkoord over Sano: transfersom bekend'
PSV en NEC hebben een mondeling akkoord bereikt over de overstap van Kodai Sano. Dat meldt transferjournalist Mounir Boualin en wordt bevestigd door het Eindhovens Dagblad . De regerend landskampioen betaalt zo'n 14,5 miljoen euro exclusief bonussen voor de 22-jarige smaakmaker van de Nijmegenaren.www.voetbalprimeur.nl
Transfersom zo'n € 14,5 miljoen.
Van de Berg moet sws verhuurd worden want hij heeft nog niet het niveau voor basisspeler te zijn bij ons.Ja, die is vrij kansloos zo inderdaad.
NEC?Zou prima zijn, maar we hebben geen goed track record met spelers op tijd verhuren. Land en Babadi moesten beiden heel lang wachten. W.m.b. maakt Stewart er zo snel mogelijk werk van. Bijna onmogelijk dat er geen belangstelling is voor een van de uitblinkers van de KKD van vorig seizoen.
Schouten is positioneel verdedigend ijzersterk waardoor hij ook uit de voeten kan als verdediger. Sano moet het niet hebben van zijn verdedigende kwaliteiten. Totaal onvergelijkbaar deze twee. Daarom kan ik zijn aankoop ook niet echt plaatsen. Heb echt geen idee wat Bosz met hem van plan is.Zou hij ook geen versterking zijn voor de verdediging? De Schouten-route zeg maar…
T is een middenvelder, kan dus alle kanten op, van LB tot rechtsvoor....Schouten is positioneel verdedigend ijzersterk waardoor hij ook uit de voeten kan als verdediger. Sano moet het niet hebben van zijn verdedigende kwaliteiten. Totaal onvergelijkbaar deze twee. Daarom kan ik zijn aankoop ook niet echt plaatsen. Heb echt geen idee wat Bosz met hem van plan is.
Als er niks te verbouwen valt is het maar saai zou Verbeek gezegd hebbenT is een middenvelder, kan dus alle kanten op, van LB tot rechtsvoor....
Schouten is positioneel verdedigend ijzersterk waardoor hij ook uit de voeten kan als verdediger. Sano moet het niet hebben van zijn verdedigende kwaliteiten. Totaal onvergelijkbaar deze twee. Daarom kan ik zijn aankoop ook niet echt plaatsen. Heb echt geen idee wat Bosz met hem van plan is.

Als Veerman gaat is dat wel een ramp. Zolang je niemand vindt die hem 1 op 1 kan vervangen.Ik vond 20 miljoen echt te veel. Maar 14,5 kan ik denk ik wel mee leven. Nog steeds veel voor de 5e middenvelder, maar dat betekent dat we in de wedstrijd vrij goed kunnen wisselen.
Sano/Wanner/Veerman voor de 6 en 8, Mijnans/Til voor de 10. Fernandez (6 en 8) en Mauro (6) kunnen daar ook uitstekend uit de voeten. En als Veerman dan nog weg gaat is dat geen ramp.
Ik interpreteer dit grafiekje (leuk!) dat Veerman hier als beste overkomt en Schouten als minste.Bekijk bijlage 8432
Was benieuwd naar wat de statistieken ons laten zien. Rood = Veerman 25/26, blauw = Sano 25/26, geel = Schouten 24/25 (omdat hij toen meer op het middenveld speelde dan vorig seizoen). Laat toch wel een iets ander beeld zien, waarin van de 3 Sano verdedigend het sterkste is. Eigenlijk lijkt Sano best wel een ander smaakje speler, meer een dribbelaar en balveroveraar dan een uitblinkende passer.