Het gaat me inmiddels niet meer om AZ, maar om een manier om de competitie te beslissen. Ik probeer alleen te zeggen dat dat niet per se op doelsaldo hoeft. Bij waterpolo doet men dat dus niet. Niemand die klaagt over oneerlijk. Als het spannend is, weet je ook wat je de terugwedstrijd moet doen.

AZ is toch de hele tijd aan het protesteren geweest tegen deze beslissing?
Naderhand. Dat is m'n punt. Dat mag, maar in eerste instantie akkoord gaan met het stoppen van de competitie om nadien moeilijk te gaan doen vind ik tegenstrijdig. Maak dan meteen bezwaar tegen het stopzetten.
 
Naderhand. Dat is m'n punt. Dat mag, maar in eerste instantie akkoord gaan met het stoppen van de competitie om nadien moeilijk te gaan doen vind ik tegenstrijdig. Maak dan meteen bezwaar tegen het stopzetten.
Het stopzetten en de wijze van verdelen van de tickets staan los van elkaar. De KNVB had nog geen draaiboek voor die situatie, dat AZ koos voor het welzijn van de spelers (en toeschouwers) is niet meer dan logisch. Zit geen tegenstrijdigheid in.
 
Het stopzetten en de wijze van verdelen van de tickets staan los van elkaar. De KNVB had nog geen draaiboek voor die situatie, dat AZ koos voor het welzijn van de spelers (en toeschouwers) is niet meer dan logisch. Zit geen tegenstrijdigheid in.
Laat ik het anders verwoorden, ze hadden hier iets beter over moeten nadenken. Het is oorzaak/gevolg. Je kiest voor iets zonder na te denken over het gevolg. Het land was in paniek, klopt en het is te begrijpen. Laat dat voor hun een wijze les zijn voor de volgende keer..
 
Interessant Stuk op studio voetbal en de nieuwe competitieopzet waar az samen met ajax tegen hebben gestemd. Albers wordt verweten van standpunt te zijn veranderd omdat hij voor psv instemde met de nieuwe League..
Het idee van een competitie waar de knvb minder invloed heeft en de clubs meer onderling zelf dingen gaan bepalen mag ook weer gepolst worden. In Engeland en Spanje hebben ze een vergelijkbaar model.
 
Interessant Stuk op studio voetbal en de nieuwe competitieopzet waar az samen met ajax tegen hebben gestemd. Albers wordt verweten van standpunt te zijn veranderd omdat hij voor psv instemde met de nieuwe League..
Het idee van een competitie waar de knvb minder invloed heeft en de clubs meer onderling zelf dingen gaan bepalen mag ook weer gepolst worden. In Engeland en Spanje hebben ze een vergelijkbaar model.

Ben benieuwd wat dit uiteindelijk gaat worden en wat de voordelen zijn.
 
Ben benieuwd wat dit uiteindelijk gaat worden en wat de voordelen zijn.
Minder macht bij de KNVB is natuurlijk altijd een voordeel.
Vooral benieuwd wat Zeist nu weer verzint aan kromspraak om de gefundeerde en goed beargumenteerde kritiek van AZ te weerleggen.
Van de eerste leugen is de bond in het verleden niet gebarsten, -ze bestaat immers nog steeds - , nu maar eens kijken waar ze deze week mee komen.:unsure:
 
Nou, de openheid van de KNVB komt er aan


Had niet verwacht dan bepaalde personen zou ver zouden gaan dat ze een Russische hackgroep zouden inhuren :maniac: ;)
 
Nou, de openheid van de KNVB komt er aan


Had niet verwacht dan bepaalde personen zou ver zouden gaan dat ze een Russische hackgroep zouden inhuren :maniac: ;)
Rare move van die cybercriminelen.
Je gaat toch niet een bedrijf hacken dat niets te verbergen heeft en dus niet chantabel is?

Overigens, heeft de KNVB al een antwoord naar AZ gestuurd? Heb ik dat bericht eventueel gemist of komt het ook met St Juttemis?
Tegelijk met het "uitmiddelen" van dit seizoen?:unsure:
 
Rare move van die cybercriminelen.
Je gaat toch niet een bedrijf hacken dat niets te verbergen heeft en dus niet chantabel is?

Overigens, heeft de KNVB al een antwoord naar AZ gestuurd? Heb ik dat bericht eventueel gemist of komt het ook met St Juttemis?
Tegelijk met het "uitmiddelen" van dit seizoen?:unsure:
KNVB ging die brief van AZ aan de rest van de clubs voorleggen was het laatste nieuws dacht ik?
 
Nou, de openheid van de KNVB komt er aan


Had niet verwacht dan bepaalde personen zou ver zouden gaan dat ze een Russische hackgroep zouden inhuren :maniac: ;)
Russische complotdenkers? O, wacht 😁
 
KNVB ging die brief van AZ aan de rest van de clubs voorleggen was het laatste nieuws dacht ik?
Ben heel benieuwd wat de clubs dan daarvan vinden en of we in de media daarover iets te lezen krijgen.
Het ging toch om een serieuze aanklacht van AZ .
 
Ben heel benieuwd wat de clubs dan daarvan vinden en of we in de media daarover iets te lezen krijgen.
Het ging toch om een serieuze aanklacht van AZ .
Gewoon ff pjotr mailen joh. Hacker@gmail.ru ;)

 
Terug
Bovenaan Onderaan