Programma PSV en andere eredivisie-topclubs op de schop na Europese successen

link

De Europese successen van PSV, Ajax, AZ en Feyenoord hebben ervoor gezorgd dat het competitieprogramma flink op de schop gaat. Onder meer het aanvangstijdstip van PSV-Ajax is gewijzigd. Het duel wordt nu gespeeld op zondag 22 september, om 16.45 uur in plaats van 14.30 uur. Van PSV zijn bijna alle wedstrijden voor de winterstop naar een nieuwe datum of nieuw tijdstip gegaan.

Mochten de clubs doorgaan naar de knock-outfase dan wordt in de laatste week van december gekeken naar het verdere competitieprogramma.

link

Maar liefst 34 wedstrijden hebben een andere aanvangstijd gekregen.

:unsure: Tsja ... :maniac:


PSV
PSV-Vitesse zaterdag 14 september, 18.30 uur zaterdag 14 september, 20.45 uur
PSV-Ajax zondag 22 september, 14.30 uur zondag 22 september, 16.45 uur
PEC Zwolle-PSV zaterdag 28 september, 18.30 uur zondag 29 september, 14.30 uur
PSV-VVV-Venlo zaterdag 5 oktober 19.45 uur zondag 6 oktober, 16.45 uur
FC Utrecht-PSV zaterdag 19 oktober, 18.30 uur zaterdag 19 oktober, 20.45 uur
Sparta-PSV zaterdag 2 november, 18.30 uur zaterdag 2 november, 19.45 uur
Willem II-PSV zaterdag 9 november, 19.45 uur zondag 10 november, 14.30 uur
PSV-sc Heerenveen zaterdag 23 november, 18.30 uur zondag 24 november, 14.30 uur
FC Emmen-PSV zaterdag 30 november, 19.45 uur zondag 1 december, 20.00 uur
PSV-Fortuna Sittard zaterdag 7 december, 20.45 uur zaterdag 7 december, 19.45 uur
 
Laatst bewerkt:
Programma PSV en andere eredivisie-topclubs op de schop na Europese successen

link

De Europese successen van PSV, Ajax, AZ en Feyenoord hebben ervoor gezorgd dat het competitieprogramma flink op de schop gaat. Onder meer het aanvangstijdstip van PSV-Ajax is gewijzigd. Het duel wordt nu gespeeld op zondag 22 september, om 16.45 uur in plaats van 14.30 uur. Van PSV zijn bijna alle wedstrijden voor de winterstop naar een nieuwe datum of nieuw tijdstip gegaan.

Mochten de clubs doorgaan naar de knock-outfase dan wordt in de laatste week van december gekeken naar het verdere competitieprogramma.

link

Maar liefst 34 wedstrijden hebben een andere aanvangstijd gekregen.

:unsure: Tsja ... :maniac:


PSV
PSV-Vitesse zaterdag 14 september, 18.30 uur zaterdag 14 september, 20.45 uur
PSV-Ajax zondag 22 september, 14.30 uur zondag 22 september, 16.45 uur
PEC Zwolle-PSV zaterdag 28 september, 18.30 uur zondag 29 september, 14.30 uur
PSV-VVV-Venlo zaterdag 5 oktober 19.45 uur zondag 6 oktober, 16.45 uur
FC Utrecht-PSV zaterdag 19 oktober, 18.30 uur zaterdag 19 oktober, 20.45 uur
Sparta-PSV zaterdag 2 november, 18.30 uur zaterdag 2 november, 19.45 uur
Willem II-PSV zaterdag 9 november, 19.45 uur zondag 10 november, 14.30 uur
PSV-sc Heerenveen zaterdag 23 november, 18.30 uur zondag 24 november, 14.30 uur
FC Emmen-PSV zaterdag 30 november, 19.45 uur zondag 1 december, 20.00 uur
PSV-Fortuna Sittard zaterdag 7 december, 20.45 uur zaterdag 7 december, 19.45 uur
Oftwel fuck the fans...
 

Wat is het toch een l.l. Blijft hij nog wel op het pluche van de UEFA plakken om te zorgen dat er nog alleen maar CL deelnemers uit de grote voetballanden zijn? :unsure:
 

Wat is het toch een l.l. Blijft hij nog wel op het pluche van de UEFA plakken om te zorgen dat er nog alleen maar CL deelnemers uit de grote voetballanden zijn? :unsure:

Ach, je wordt vanzelf een lul wanneer je bij de KNVB en de UEFA werkt
 
Deze man is al zo vaak in opspraak geweest door rare uitspraken, vreemde besluiten en dubieuze standpunten en krijgt als dank een mooi schilderij en en onderscheiding?! Wie heeft dat ook op zijn werk? Dit land is echt gek geworden. Met pek en veren hadden ze deze nare, op pluche geilende bestuurder buiten moeten schoppen wat mij betreft :braak:
 

Oke, als ik vroeger iets graag deed was het wel kampioen worden hoor :lmao: Vraag me af waar deze man zijn conclusies op baseert

Hahahaha, wat een onzin. Ik heb nog nooit in mijn hele voetbal carrière voetbalgenoten gezien die de ranglijst niet belangrijk vond. Ik ben dus ook zeer verbaasd met deze uitspraken.
 
Hahahaha, wat een onzin. Ik heb nog nooit in mijn hele voetbal carrière voetbalgenoten gezien die de ranglijst niet belangrijk vond. Ik ben dus ook zeer verbaasd met deze uitspraken.
Wat een onzin. En hoe word je dan ingedeeld? Ik ben blij dat junior na dit seizoen naar o13 gaat.

Hahaha, wat een rare vent ook. Onze kinderen weten heel goed hoeveelste ze staan op de ranglijst etc etc. Zo kweek je natuurlijk geen winnaars. Ook grappig dat hij aan het einde aangeeft dat teams dit alles dik winnen dan naar een hogere competitie gaan. Hoe weet je dat als je geen ranglijst bijhoudt?
 
Wat een onzin. En hoe word je dan ingedeeld? Ik ben blij dat junior na dit seizoen naar o13 gaat.

Hahaha, wat een rare vent ook. Onze kinderen weten heel goed hoeveelste ze staan op de ranglijst etc etc. Zo kweek je natuurlijk geen winnaars. Ook grappig dat hij aan het einde aangeeft dat teams dit alles dik winnen dan naar een hogere competitie gaan. Hoe weet je dat als je geen ranglijst bijhoudt?
Zoals dat bij de NSB ging. Alles wordt ingefluisterd.
 
KNVB presenteert drie scenario's bij voortijdig beëindigen competitie

link


Als de competities voortijdig beëindigd moeten worden, zijn er drie scenario's:
  • Als alle clubs niet minstens de helft van de wedstrijden in de competitie hebben gespeeld, worden alle uitslagen geschrapt. Er wordt geen kampioen uitgeroepen, er vindt geen promotie en degradatie plaats en Europese tickets worden niet op basis van de ranglijst van dat seizoen toegekend.
  • - Als alle clubs meer dan de helft van de wedstrijden hebben gespeeld, wordt er een ranglijst opgemaakt op basis waarvan de Europese tickets worden verdeeld. Promotie en degradatie vindt alleen plaats als het op het moment van voortijdig stoppen al onherroepelijk vaststond dat een club gepromoveerd of gedegradeerd was. Dat geldt ook voor de kampioen. Het kan voorkomen dat bijvoorbeeld twee clubs uit de Keuken Kampioen Divisie al zeker waren van promotie, maar dat de degradanten uit de Eredivisie nog niet bekend waren. In dat geval bestaat de Eredivisie in het daaropvolgende seizoen uit twintig clubs en de Keuken Kampioen Divisie uit achttien clubs. Dat is dan weer van invloed op de promotie/degradatieregeling van dat seizoen.
  • - Als alle clubs ten minste 85 procent van de wedstrijden (29 in de Eredivisie en 33 in de Keuken Kampioen Divisie) hebben gespeeld, wordt op basis van de ranglijst de kampioen bepaald, vastgesteld wie promoveert en wie degradeert en welke clubs de Europese tickets krijgen.
:unsure: Dit seizoen komt er dus weer geen kampioen. :cautious:
 

Ben het een keer eens met de KNVB. Ik snap dat alles over een kam scheren graag word gedaan, maar je kunt onmogelijk de supporters van Emmen de dupe laten worden van iets dat in Rotterdam gebeurd. Straf de club die de fouten maakt en niet iedereen. Het gaat hier wel om iets met grote financiële gevolgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan