Ook weer voor jou spuit elf, de veiligheid van supporters was in het geding, dus ook jij lult uit je nek. Check eerst de feiten eens!!

Die windstoten waren een dag van te voren al bekend, dus die dingen konden ook gewoon vastgemaakt of verwijderd worden. Dat lijkt me nog veiliger.
 
Laatst bewerkt:
Lul niet uit je nek joh!! Je hebt het over gisteren en motregen. Niet de eerste keer dat je uit je nek lult. Post voortaan pas iets als je weet wat er gaande is. De veiligheid was meer gewaarborgd met het dak dicht gisteren en dus niet omdat het motregende wat jij beweerde. Weer een foute constatering van je. Ben je goed in.
Ook weer voor jou spuit elf, de veiligheid van supporters was in het geding, dus ook jij lult uit je nek. Check eerst de feiten eens!!

Ik weet dat wij het hier allemaal verkeerd zien en jij het er dus mee oneens bent, maar ik verzoek je wel normaal te communiceren.
 
Jaap Stam gaat waarschijnlijk spelers sparen voor de belangrijkere wedstrijd zondag. Bedankt KNVB. Fortuna deed zondag overigens hetzelfde met Heerinks eruit houden. Het wordt Ajax weer niet moeilijk gemaakt, en anders helpt de KNVB wel weer.
 
Dit vind jij vergelijkbaar? :ROFL::ROFL:. Ajax heeft er gisteren voor gezorgd dat het Nederlands voetbal weer op de kaart staat. En daar heeft dat weekend rust zeker aan bijgedragen. Door meerdere spelers aangegeven. Wie heeft er belang bij in dit geval? Alleen Sparta volgens mij. In het geval PEC heeft heel het Nederlandse voetbal profijt van die wijziging.
Wauw...:oops:... en ik geloof dat jij nog zelf in deze stelling gelooft ook.

Laat me je helpen met het inzien van je drogreden: de VOC zette Nederland op de kaart... dus die inheemse bevolkingen moeten niet zaniken?

Het is precies deze 020 mentaliteit die me altijd weer opnieuw verbaast en walging oproept.
 
Laatst bewerkt:
Dit vind jij vergelijkbaar? :ROFL::ROFL:. Ajax heeft er gisteren voor gezorgd dat het Nederlands voetbal weer op de kaart staat. En daar heeft dat weekend rust zeker aan bijgedragen. Door meerdere spelers aangegeven. Wie heeft er belang bij in dit geval? Alleen Sparta volgens mij. In het geval PEC heeft heel het Nederlandse voetbal profijt van die wijziging.
Als je Ajaks als een Nederlandse :SC: ziet heb je nog gelijk ook...:ROFL:
 
Nou applaus voor de KNVB :clap::clap::clap::clap:

Net toen ik dacht dat het niet treuriger kon, hebben ze zichzelf overtroffen.
Met als dieptepunt dat de laatste competitieronde op een doordeweekse avond gespeeld gaat worden.

Je gaat er als bond al bij voorbaat vanuit dat je clubs het tóch niet goed zullen doen in Internationale competities en houdt daar geen rekening mee in je jaarplanning. En de KNVB vraagt zich af waarom het Nederlandse voetbal kapot gaat?!

Je voedt je kinderen toch ook niet op vanuit de gedachte dat ze toch niet het maximale uit het leven kunnen halen? Dat is kindermishandeling. "Je bent geboren voor een dubbeltje, en zult nooit een kwartje worden."

Als ome Michiel zich nou eens wat minder zou laten fêteren door oliesjeiks en zich meer zou concentreren op het leiden van de KNVB.

Ik hoop op een kleurloze, troosteloze woensdagavond met half gevulde stadions een oersaaie wedstrijden. Ik hoop dat Spurs van Ajax wint en Ajax alle 3 prijzen mist. Niet eens omdat ik tegen Ajax ben (hoewel het een mooie bijvangst zou zijn), maar gewoon om het falen van de KNVB te onderstrepen.

Het is ongelooflijk hoeveel een misstappen er begaan kunnen worden zonder enige consequentie.
 
Laatst bewerkt:
Nou applaus voor de KNVB :clap::clap::clap::clap:

Net toen ik dacht dat het niet treuriger kon, hebben ze zichzelf overtroffen.
Met als dieptepunt dat de laatste competitieronde op een doordeweekse avond gespeeld gaat worden.

Je gaat er als bond al bij voorbaat vanuit dat je clubs het tóch niet goed zullen doen in Internationale competities en houdt daar geen rekening mee in je jaarplanning. En de KNVB vraagt zich af waarom het Nederlandse voetbal kapot gaat?!

Je voed je kinderen toch ook niet op vanuit de gedachte dat ze toch niet het maximale uit het leven kunnen halen? Dat is kindermishandeling. "Je bent geboren voor een dubbeltje, en zult nooit een kwartje worden."

Als ome Michiel zich nou eens wat minder zou laten fêteren door oliesjeiks en zich meer zou concentreren op het leiden van de KNVB.

Ik hoop op een kleurloze, troosteloze woensdagavond met half gevulde stadions een oersaaie wedstrijden. Ik hoop dat Spurs van Ajax wint en Ajax alle 3 prijzen mist. Niets eens omdat ik tegen Ajax ben (hoewel het een mooie bijvangst zou zijn), maar gewoon om het falen van de KNVB te onderstrepen.

Het is ongelooflijk hoeveel een misstappen er begaan kunnen worden zonder enige consequentie.

Amen!
 
Zojuist de samenvatting gekeken van Ajax van gisteren...

Bij deze wil ik de KNVB van harte feliciteren met het kampioenschap van Ajax. De KNVB heeft 'm dubbel en dwars verdiend, ze hebben er hard voor gewerkt. Ieder voordeel van de twijfel is voor Ajax. Over die opvatting kun je twisten, mag je me Calimero gedrag verwijten, maar je weet dat je gelijk hebt, niet vanwege dat doelpunt en niet gegeven penalty, maar omdat Huntelaar voor zijn overtreding niet een directe rode kaart krijgt. Hóe is dat geen directe rode kaart?

Het kampioenschap is wel bepaald, daar kan niemand (anders dan de KNVB) iets aan doen. Hemel en aarde worden bewogen, speelrondes worden verzet, om dat mogelijk te maken. Volgend jaar voorop het Ajax shirt Ziggo, en achterop KNVB :braak:
 
Zojuist de samenvatting gekeken van Ajax van gisteren...

Bij deze wil ik de KNVB van harte feliciteren met het kampioenschap van Ajax. De KNVB heeft 'm dubbel en dwars verdiend, ze hebben er hard voor gewerkt. Ieder voordeel van de twijfel is voor Ajax. Over die opvatting kun je twisten, mag je me Calimero gedrag verwijten, maar je weet dat je gelijk hebt, niet vanwege dat doelpunt en niet gegeven penalty, maar omdat Huntelaar voor zijn overtreding niet een directe rode kaart krijgt. Hóe is dat geen directe rode kaart?

Het kampioenschap is wel bepaald, daar kan niemand (anders dan de KNVB) iets aan doen. Hemel en aarde worden bewogen, speelrondes worden verzet, om dat mogelijk te maken. Volgend jaar voorop het Ajax shirt Ziggo, en achterop KNVB :braak:
En dan nog staan wij gelijk in verliespunten... It aint over.
 
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/4715301/clubs-ontraden-spelers-uit-de-kast-te-komen

Wat is die Van Praag toch een populist. Lekker alleen naar de clubs wijzen. Hij wil niet zeggen welke clubs, maar aangezien werkelijk geen enkele homo uit de kast gekomen is, hebben álle clubs nog heel wat te winnen:
1. Wat heb jij eraan gedaan Van Praag om een klimaat te creëren die homo-vriendelijker is?
2. Je was jarenlang zelf voorzitter van een club, toen heb je er zelf ook al niets aan gedaan;

En dan gaat Van Praag spreken over walging. De man die dus zelf niets eraan doet en eerder al eens twitterde over armoede vanuit een paleis met marmeren vloeren, kroonluchters en goud vergulde kranen.
:braak:
 
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/4715301/clubs-ontraden-spelers-uit-de-kast-te-komen

Wat is die Van Praag toch een populist. Lekker alleen naar de clubs wijzen. Hij wil niet zeggen welke clubs, maar aangezien werkelijk geen enkele homo uit de kast gekomen is, hebben álle clubs nog heel wat te winnen:
1. Wat heb jij eraan gedaan Van Praag om een klimaat te creëren die homo-vriendelijker is?
2. Je was jarenlang zelf voorzitter van een club, toen heb je er zelf ook al niets aan gedaan;

En dan gaat Van Praag spreken over walging. De man die dus zelf niets eraan doet en eerder al eens twitterde over armoede vanuit een paleis met marmeren vloeren, kroonluchters en goud vergulde kranen.
:braak:

Nou ja, in ieder geval weten we dankzij van Praag dat Platini brandschoon is. Daarvoor steekt hij zijn hand in het vuur.
 
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/4715301/clubs-ontraden-spelers-uit-de-kast-te-komen

Wat is die Van Praag toch een populist. Lekker alleen naar de clubs wijzen. Hij wil niet zeggen welke clubs, maar aangezien werkelijk geen enkele homo uit de kast gekomen is, hebben álle clubs nog heel wat te winnen:
1. Wat heb jij eraan gedaan Van Praag om een klimaat te creëren die homo-vriendelijker is?
2. Je was jarenlang zelf voorzitter van een club, toen heb je er zelf ook al niets aan gedaan;

En dan gaat Van Praag spreken over walging. De man die dus zelf niets eraan doet en eerder al eens twitterde over armoede vanuit een paleis met marmeren vloeren, kroonluchters en goud vergulde kranen.
:braak:

Van Praag is een engnek die te pas en te onpas zware onzin uitkraamt maar ja Duivendrechters mogen dat. Heeft volgens mij eens verklaard dat het failliete Fortuna Sittard een voorbeeld was hoe het niet moest :zien:
Er zal zeker wel weer een Duivendrechter op die positie komen of iemand die de Duivendrechters niets in de weg legt.

Of het al dan niet uit de kast komen, ik denk dat een speler dat voor zichzelf moeten uitzoeken hoe ze dat willen. Ik denk zeker wel dat er bepaalde supporters zullen zijn die hier opmerkingen over zullen maken.
Vraag is dan hoe ga je daar mee om. Ik bedoel daarmee dat er meerdere spelers om verschillende redenen al spreekkoren over zich heen krijgen en je kunt op dat moment alleen incasseren en niet reageren.
 
https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/eredivisie/56229/competitieprogramma’s-2019’20-definitief-vastgesteld

KNVB geeft clubs die in voorronde spelen de 4e competitieronde te laten verplaatsen.
PSV wil zelf er dus niet in mee in deze....

Dan kan er in ieder geval niet gezeken worden over het voortrekken.

Toch is het wel schrijnend, dat je aan het begin van het seizoen al een potje tegen Fortuna wil laten verzetten. Ga eens voetballen man, stel softies dat het tegenwoordig zijn. En maar afvragen waarom wij af en toe zo achter de rest van Europa aanhobbelen, het zijn allemaal een stel wijven hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan