De KNVB haalt een volleyballer binnen voor het vormgeven van innovatie maar is kennelijk totaal niet op de hoogte dat een Nederlander medeverantwoordelijk is geweest voor de nieuwe voetbalvisie van de Duitse bond. Toegegeven ik ken hem ook niet maar Marcel Lucassen die nu aangetrokken is door Arsenal als manager voetbalontwikkeling, schijnt jaren lang in vergelijkbare functie gewerkt te hebben voor respectievelijk de Duitse voetbalbond en Hoffenheim. En nu dus naar Arsenal.
De oude mannen bij de KNVB zonder internationale contacten en netwerk, kunnen natuurlijk niet op de hoogte zijn van het bestaan van dit soort mensen.
Die volleyballer gaat al weer weg. Je post klinkt aannemelijk, maar we weten niet of de KNVB Lucassen wel of niet benaderd heeft. Ze mogen overigens onze Luckassen wel overnemen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die volleyballer gaat al weer weg. Je post klinkt aannemelijk, maar we weten niet of de KNVB Lucassen wel of niet benaderd heeft. Ze mogen overigens onze Luckassen wel overnemen.
Meestal weten de journalisten wel of hij benaderd is geweest (en dat ie het heeft afgewezen enz).
 
Trouwens, de Engelse transfermarkt is gesloten geloof ik.
Maar na alle grootspraak van de KNVB en het daarop aandringen, waarom doet de KNVB niet mee?

Kudos voor de FA die dus wel de nek heeft uitgestoken en een leidende rol hierin neemt.
Ik heb weinig met Engeland of de FA, maar wel respect voor dit.

Nu zitten we weer met 3 weken voetbal voordat de selecties klaar zijn...
:cautious:
 
Trouwens, de Engelse transfermarkt is gesloten geloof ik.
Maar na alle grootspraak van de KNVB en het daarop aandringen, waarom doet de KNVB niet mee?

Kudos voor de FA die dus wel de nek heeft uitgestoken en een leidende rol hierin neemt.
Ik heb weinig met Engeland of de FA, maar wel respect voor dit.

Nu zitten we weer met 3 weken voetbal voordat de selecties klaar zijn...
:cautious:

Als klein land lijkt mij dat lastiger, stel we gooien de koopmarkt hier dicht, en een topper wordt daarna verkocht naar bv. Spanje, dat is ook niet ideaal.
 
Als klein land lijkt mij dat lastiger, stel we gooien de koopmarkt hier dicht, en een topper wordt daarna verkocht naar bv. Spanje, dat is ook niet ideaal.
Je bedoelt dat als Ajax een topper verkoopt? Wij verkopen helemaal niks :p
 
Las net dat Gudde tegen Valentijn Driessen had gezegd dat hij Ijsland als lichtend voorbeeld ziet voor het Nederlands elftal. Tja, met zulke mensen aan het roer kom je er nooit meer bovenop als voetballand.
 
Kan iemand uitleggen of een verwijzing geven naar de KNVB regels aangaande: wanneer een eigen doelpunt wordt toegekend of afgekeurd. Ik kon dit in de regels zo gauw niet vinden.
 
Kan iemand uitleggen of een verwijzing geven naar de KNVB regels aangaande: wanneer een eigen doelpunt wordt toegekend of afgekeurd. Ik kon dit in de regels zo gauw niet vinden.
Gaat niet om het afkeuren van een eigen goal in dit geval. Die tellen an sich namelijk altijd. Maar hier zat mogelijk buitenspel aan vast, hoewel ik dit persoonlijk wel vond meevallen. Uitleg zal zijn dat zonder een druk zettende dumfries de keeper nooit de bal had losgelaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan