Sportief dat je hier nog op ingaat. Dat Ajax en de KNVB innig met elkaar zijn is klinklare onzin, maar wel een idee dat bij Ajax-hatend Nederland gretig wordt omarmd. Logisch, want de mens is nu eenmaal geneigd om eigen falen af te willen wentelen op externe factoren. Daarnaast lucht het natuurlijk enorm op om eens heerlijk op Ajax te bashen. Gewoon laten gaan, zou ik zeggen.
Falen?
 
Je mag een scheidsrechter al niet meer slecht vinden :braak: Toch iets minder uitgesproken dan de beschuldigingen van Schmidt.


Roel Janssen geschorst na kritiek op ‘arrogant ventje’ Joey Kooij

 
Je mag een scheidsrechter al niet meer slecht vinden :braak: Toch iets minder uitgesproken dan de beschuldigingen van Schmidt.


Roel Janssen geschorst na kritiek op ‘arrogant ventje’ Joey Kooij

Heb de wedstrijd gezien, als de KNVB echte mannen in de gelederen had dan hadden ze de speler gelijk gegeven, wat n droeftoeter met fluit was dat zeg.
 
Heb de wedstrijd gezien, als de KNVB echte mannen in de gelederen had dan hadden ze de speler gelijk gegeven, wat n droeftoeter met fluit was dat zeg.
Ach, als we het over de incompetente KNVB kunnen we nog wel even door.. wat is er eigenlijk met dat corona plan gebeurt? Nu we (langzaamaan) lijken toe te gaan naar een post pandemie periode, ik heb nog niets vanuit de knvb noch de clubs daarover. Of wordt het vanaf nu allemaal fieldlabs werk?
 

De IC's liggen vol, maar gelukkig weet de KNVB wat de prioriteiten zijn :FP:
 

De IC's liggen vol, maar gelukkig weet de KNVB wat de prioriteiten zijn :FP:
Dit hoeft verder toch geen probleem zijn? Gewoon met zijn allen lekker naar de wedstrijd, volgens die KNVB helpt dat juist bij de naleving van de regels en is het ook nodig voor een sportief verloop van de competitie. En de zorg is makkelijk op te lossen. Gewoon verplicht voor de wedstrijd een minuut klappen, dan is dat ook weer geregeld.

[/sarcasm]
 

De IC's liggen vol, maar gelukkig weet de KNVB wat de prioriteiten zijn :FP:
Grote problemen deden zich niet voor aldus de KNVB.

Het risico zat het er denk ik ook niet in dat er voor of tijdens de wedstrijd iets zou gebeuren. En extra besmettingen na afloop horen blijkbaar niet tot de interesse van de KNVB.
 
Grote problemen deden zich niet voor aldus de KNVB.

Het risico zat het er denk ik ook niet in dat er voor of tijdens de wedstrijd iets zou gebeuren. En extra besmettingen na afloop horen blijkbaar niet tot de interesse van de KNVB.
Nee, dat is elke keer zo mooi aan organisatie. Die vinden allemaal dat je veilig kunt winkelen/evenementen/sporten/horeca-en enz enz. Maar die hebben er niet meer verstand van dan wij.
 
Nee, dat is elke keer zo mooi aan organisatie. Die vinden allemaal dat je veilig kunt winkelen/evenementen/sporten/horeca-en enz enz. Maar die hebben er niet meer verstand van dan wij.
En als je achteraf de besmettingen niet monitors, dan is het een hoog gehalte „geen lijk, geen moord“
 

Utrecht gaat in beroep en wil dat de KNVB zich aan t eigen reglement houdt. Na het gezeik dat uitstellen van wedstrijd dit najaar niet mogelijk was (toen de corona in de selectie was) vanwege de regels was de KNVB ook star. Bij deze kan ik mij dan ook volledig in t standpunt van Utrecht vinden, KNVB heeft regels, maar stelt alleen dat die star zijn als het hunzelf uitkomt.
 

Utrecht gaat in beroep en wil dat de KNVB zich aan t eigen reglement houdt. Na het gezeik dat uitstellen van wedstrijd dit najaar niet mogelijk was (toen de corona in de selectie was) vanwege de regels was de KNVB ook star. Bij deze kan ik mij dan ook volledig in t standpunt van Utrecht vinden, KNVB heeft regels, maar stelt alleen dat die star zijn als het hunzelf uitkomt.
De KNVB zijn me ook een stelletje idioten zeg. Er valt bij hun geen peil op te trekken. Dan weer de regels streng naleven, dan weer niet.. En wat een idiote regel ook nog. :FP:
 
Bij bepaalde clubs lijkt de KNVB altijd wat flexibeler...
All-animals.png
 
KNKB. Gudde kan al jarenlang niks anders dan zijn achterban pleasen. Wil geen capuchonnetjes in zijn achtertuin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan