De KNVB is niet alleen slecht in het selecteren van capabele scheidsrechters.
Na zo'n slecht filmpje zou je als homo toch maar even in de kast blijven. Uit schaamte om met zo'n filmpje geassocieerd te worden.

[video]http://nos.nl/video/428290-knvb-homo-boeit-geen-flikker.html[/video]
 
De KNVB is niet alleen slecht in het selecteren van capabele scheidsrechters.
Na zo'n slecht filmpje zou je als homo toch maar even in de kast blijven. Uit schaamte om met zo'n filmpje geassocieerd te worden.

[video]http://nos.nl/video/428290-knvb-homo-boeit-geen-flikker.html[/url]

Ik ook, want man man man, wat speelde die vent in die kast een klotepot. Hij scoort wel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ze moeten voor zoiets gewoon Christiano Ronaldo polsen. Voetbalrolmodel homo en een hele goeie voetballer.
 
"Kuipers was zo sportief om zijn foutieve inschatting toe te geven. 'De volgende keer beslis ik anders. Het was een te makkelijk gegeven strafschop', erkende hij."

"Na afloop erkende Blom voor de camera's van de NOS dat de treffer van Babel inderdaad geldig was."

En met dit soort knoeiers is de KNVB erg gelukkig. En voor deze week ik met Blom ook. :D
 
"Kuipers was zo sportief om zijn foutieve inschatting toe te geven. 'De volgende keer beslis ik anders. Het was een te makkelijk gegeven strafschop', erkende hij."

"Na afloop erkende Blom voor de camera's van de NOS dat de treffer van Babel inderdaad geldig was."

En met dit soort knoeiers is de KNVB erg gelukkig. En voor deze week ik met Blom ook. :D

Blonde Dolly die Ajax heeft benadeeld, is dat mogelijk?
Gaf wel na afloop het excuus, dat arbitrale blunders van onze TOB-arbiters, in het vervolg weer "normaal" in het voordeel van Ajax moeten zijn! :unsure:
 
Blonde Dolly die Ajax heeft benadeeld, is dat mogelijk?
Gaf wel na afloop het excuus, dat arbitrale blunders van onze TOB-arbiters, in het vervolg weer "normaal" in het voordeel van Ajax moeten zijn! :unsure:

Wat een onzin. De scheids zat fout en geeft dat gewoon toe. Ik vind het onbegrijpelijk dat je zelfs hierin een complot kan zien. Dit foutje heeft Ajax namelijk wel twee punten gekost.
 
Wat een onzin. De scheids zat fout en geeft dat gewoon toe. Ik vind het onbegrijpelijk dat je zelfs hierin een complot kan zien. Dit foutje heeft Ajax namelijk wel twee punten gekost.

Tsja, moet je topic over SV maar eens lezen, wat ze daar allemaal niet verzinnen om er maar voor te zorgen dat SV echt tegen PSV is....
 
Tsja, moet je topic over SV maar eens lezen, wat ze daar allemaal niet verzinnen om er maar voor te zorgen dat SV echt tegen PSV is....

Je moet eens kijken hoe sommigen niet zien:)D) dat Kuipers en Blom voor de camera geen nederige excuses hoeven aanbieden aan het Nederlandse volk als ze PSV benadelen, maar wel zeer uitgebreid en deemoedig als ze de favorieten van veel media-het arme Ajax- misschien iets te kort doen.
Gelukkig voor Ajax onthouden de scheidsrechters wat ze ingepeperd krijgen door de media.
En gelukkig krijgt het arme Ajax dan nog wat steun van PSV fans op het PSV forum.:confused:
 
Laatst bewerkt:
Je moet eens kijken hoe sommigen niet zien:)D) dat Kuipers en Blom voor de camera geen nederige excuses hoeven aanbieden aan het Nederlandse volk als ze PSV benadelen, maar wel zeer uitgebreid en deemoedig als ze de favorieten van veel media-het arme Ajax- misschien iets te kort doen.
Gelukkig voor Ajax onthouden de scheidsrechters wat ze ingepeperd krijgen door de media.
En gelukkig krijgt het arme Ajax dan nog wat steun van PSV fans op het PSV forum.:confused:

Held!
 

Beetje afgezaagd,zo flauw reageren als er geen argumenten meer te vinden zijn.
Misschien moet je eens wat inspiratie opdoen bij geloofsgenoten op het Ajax netwerk.(a)
Die wisten tot de NOS ze gisteren hielp, immers niet dat Blom een club kon benadelen. Want de penalty voor Ruiz,waarmee Twente de zege op PSV kadoo kreeg ,vonden de jankerds van gisteren destijds wel terecht. En in het geval Strootman kreeg hij toch ook mooi gelijk van NOS en KNVB.
 
Je moet eens kijken hoe sommigen niet zien:)D) dat Kuipers en Blom voor de camera geen nederige excuses hoeven aanbieden aan het Nederlandse volk als ze PSV benadelen, maar wel zeer uitgebreid en deemoedig als ze de favorieten van veel media-het arme Ajax- misschien iets te kort doen.
Gelukkig voor Ajax onthouden de scheidsrechters wat ze ingepeperd krijgen door de media.
En gelukkig krijgt het arme Ajax dan nog wat steun van PSV fans op het PSV forum.:confused:

aangezien een dergelijk 'discussie' ook al loopt in het topic van SV, verwijs ik je graag naar mijn laatste reactie aldaar. Die zou ook hier prima van toepassing zijn!
 
aangezien een dergelijk 'discussie' ook al loopt in het topic van SV, verwijs ik je graag naar mijn laatste reactie aldaar. Die zou ook hier prima van toepassing zijn!

Omdat het efficienter is, zou ik ervoor willen pleiten, hier te vermelden waarom jij het "arme" Ajax ook al meent te moeten steunen in plaats van je eigen PSV dat weinig vrienden kent bij de media.
 
Omdat het efficienter is, zou ik ervoor willen pleiten, hier te vermelden waarom jij het "arme" Ajax ook al meent te moeten steunen in plaats van je eigen PSV dat weinig vrienden kent bij de media.

De discussie hier en in media hebben i.m.o. raakvlakken, derhalve is het i.m.o. juist effecienter niet 2 discussies naast elkaar te voeren, maar 1 centrale. Zo direct zal ik dan ook in het andere topic reageren.
 
Al op de vrijdag deze keer:

"Eric Braamhaar wil van geen penalty voor FC Groningen weten en daar mag FC Utrecht zich in de handen knijpen. FC Utrecht-aanvoerder Wuytens haalt het been van De Leeuw onderuit, maar de arbiter uit Twente wil van geen strafschop weten. De televisiebeelden bij Eredivisie Live zijn echter onverbiddelijk: dit was een 100-procent-strafschop!"-ad.nl
 
Al op de vrijdag deze keer:

"Eric Braamhaar wil van geen penalty voor FC Groningen weten en daar mag FC Utrecht zich in de handen knijpen. FC Utrecht-aanvoerder Wuytens haalt het been van De Leeuw onderuit, maar de arbiter uit Twente wil van geen strafschop weten. De televisiebeelden bij Eredivisie Live zijn echter onverbiddelijk: dit was een 100-procent-strafschop!"-ad.nl

En we hebben nog twee dagen.
 
Krijgen scheidsrechters tegenwoordig instructie om bij elk lichamelijk kontakt maar meteen kaarten uit te delen?
De eerste die bij NEC zijn tweede geel kreeg van Bossen deed toch helemaal niets verkeerd?
En wanneer wordt de idiote regel afgeschaft van penalty EN rood. Waarom niet gewoon weer vrije trap en rood buiten de 16, of penalty en geel als het er binnen is bij een doorgebroken speler?
 
Krijgen scheidsrechters tegenwoordig instructie om bij elk lichamelijk kontakt maar meteen kaarten uit te delen?
De eerste die bij NEC zijn tweede geel kreeg van Bossen deed toch helemaal niets verkeerd?
En wanneer wordt de idiote regel afgeschaft van penalty EN rood. Waarom niet gewoon weer vrije trap en rood buiten de 16, of penalty en geel als het er binnen is bij een doorgebroken speler?

Gij zult niet binnen 20cm van den tegenstander komen.
Overigens heb je wel een punt penalty en rood is zwaar gestraft en wedstrijd bepalend, vaak nogal jammer (afhankelijk van wat er gebeurd natuurlijk).
 
Krijgen scheidsrechters tegenwoordig instructie om bij elk lichamelijk kontakt maar meteen kaarten uit te delen?
De eerste die bij NEC zijn tweede geel kreeg van Bossen deed toch helemaal niets verkeerd?
En wanneer wordt de idiote regel afgeschaft van penalty EN rood. Waarom niet gewoon weer vrije trap en rood buiten de 16, of penalty en geel als het er binnen is bij een doorgebroken speler?
Dat klinkt alsof scheidsrechters consequent fluiten. Helaas is dat absoluut niet zo. Ik zie ook scheidsrechters die namelijk al 3-4 keer geel hadden kunnen geven maar die het nagelaten hebben. Daarop reageert het publiek dan weer en gaat de scheids in een keer voor alles geel uitdelen.


Maar terugkomend op bovenstaande. Dat Bossen de fout in ging vandaag is duidelijk. Daar was iedereen behalve Bossen het wel over eens. En omdat Bossen er aan vast houdt, heeft dat voor de speler in kwestie ook gevolgen voor de straf.


Dat laatste vind ik kwalijker dan het eerste. Iedereen mag van mij wel eens een foutje maken. Dan heb ik het overigens niet over die intuïtie fluiters die om niets rood trekken en dan hopen dat de beelden enigszins kunnen verklaren waarom ze het gedaan hebben.


Dwaal weer af sorry. Ik weet niet of het beleid is, dat uitdelen van gele kaarten. Dat er vaak te snel en onterecht geel wordt gegeven is vaak even een statement afgeven. Voordat je iets gaat doen, denk er maar over na want de volgende kan je tweede zijn. Dat zijn o.a. de van Bommel gele kaarten. Ze worden vaak om niets gegeven. Puur om een signaal te geven. Of dat de juiste weg is om respect af te dwingen? Nee, natuurlijk niet. Maar echte goede scheidsrechters lopen er in Nederland niet.


De penalty en rood regel vind ik op zich prima, maar dat rood moet voor keepers geel zijn tenzij deze echt over de scheef gaat. Iemand sparen om de wedstrijd aantrekkelijk te houden is geen argument.
 
De heer Bert van Oostveen, directeur van de KNVB, kan toch praten.
Dat was ons niet bekend omdat het stil bleef in Zeist toen PSV uit de CL gehouden werd dankzij knullige regelementen van zijn amateuristisch ogende organisatie en de farce Heerenveen-Feijenoord. Die net zo snel verdwenen is uit veel geheugens als de talloze punten die PSV in Europa haalt voor collega clubjes.
Schandalig wat meneer Bert meent te moeten roepen na het ophitsende geleuter van Verbeek en Smit, twee anderen die zich bemoeien met andermans zaken.
KNVB is hypocrisie. Meneer Bert kan op dezelfde ontvangst rekenen als Henk Kessler ,wanneer hij de schaal komt uitreiken. Zal hij begrijpen waarom hij dan uitgefloten en weggehoond wordt? Of is hij nu al zo door het pluche van god los dat hij niets meer snapt van de manier waarop "gewone" mensen tegen arrogantie van veel bestuurders aankijken?(a)
 
De KNVB heeft zijn doel bereikt met het aanstellen van de heer Bas Nijhuis, fervent Twente supporter.
Het was beter voor Twente dat Vitesse won van PSV en dat is Twentse Basje-met medewerking van falende PSV aanvallers- gelukt.
Ook slim bekeken om van Bommel niet en Strootman wel een (belachelijke) gele kaart te geven. Nu staan Mark en Kevin allebei op scherp in de Arena en kan een collega fluitist, b.v. Kuipers of Blom, in de Arena beiden een schorsing bezorgen voor PSV-Twente.
Gaat er iemand ooit controleren of corruptie,welig tierend in de buitenlandse voetbalwereld, misschien toch ook een heel klein beetje in ons land voorkomt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan