KNVB

Gewoon zorgen dat je zo slecht bent dat het niet uitmaakt wat de scheidsrechter doet. Ben je van al het gezeur af.

"Ik zal minder vrij spreken in interviews", zei Bosz vrijdag op een persconferentie. "Of dat jammer is? Ja, en ook onnodig. Ik vond het allemaal niet zo ernstig, maar kennelijk moet ik mijn woorden wegen. Ik zal dus voorzichtiger zijn."
Peter is ook niet vies van een klein beetje drama. :)
Maar goed, de KNVB duldt dus geen kritiek. We gaan ze maar niet vergelijken met Erdogan, toch?

Rellen bij Den Bosch - Vitesse. Mij benieuwen of de KNVB hier ook zo stoer tegen optreed als tegen een trainer die zijn mening geeft na een vraag van de pers
Waarschijnlijk net zo stoer als toen de zwaar geblesseerde PSV doelman Tyton door Ajax supporters massaal werd dood gewenst vanuit ons uitvak? KNVB en media reactie 0,0 !
Geheel anders dan toen een liedje over Makkelie gezongen werd nadat hij door zijn zoveelste blunder Ajax in 20216 bijna kampioen maakte. Jeroen Elshof en de NOS spraken daar wel schande van en Cocu moest door het stof.

Waarschijnlijk net zo stoer als toen Ajax supporters enkele jaren terug brandende fakkels uit het uitvak gooiden op PSV supporters onder hen.Geen boe of bah uit Zeist of in de media, hun reactie 0,0 !
En dan nu de PSV coach die heel fatsoenlijk reageert op provocerende en manipulerende media twee jaar de mond snoeren?

WALGELIJK.

Waar blijft de onderzoeksjournalist - bestaan die nog in dit land - die de oorzaak van deze hele affaire aan de kaak stelt?
Die de optredens van gekwetste Danny sinds 2014 met feiten benoemt en zo duidelijk maakt hoe gisteren een hypocriete en maffe voorzitter de tuchtcommissie en zichzelf voor l*l zette?

Fijn dat PSV een beschaafde club wil zijn , maar dat hoeft toch niet te betekenen dat je jezelf telkens laat piepelen door een voetbalbond die subjectiever bezig is dan menig weldenkend supporter?

Ow kak, gaat de KNVB nu ingrijpen omdat ie het team beledigt :maniac:
Misschien niet populair maar hij was weer erg sarcastisch tijdens de persconferentie. Een leuke trainer wanneer alles goed gaat maar een waardeloze vent wanneer het straks echt tegen gaat zitten. Klaagt al weken dat het niet goed is nou doe er wat aan dan. Waar is dat zogenaamde Boszball gebleven of kan dat alleen met spelers als Dest waar iedere trainer wel mee uit de voeten kan? Vind hem een aardige trainer maar als mens een sarcastische hork klagend over iedereen behalve over Bosz zelf en doet hij dat wel een keer dan zegt hij het weer sarcastisch. Heb liever 10 keer een Slot die klaagt dan een Bosz.

Misschien niet populair maar hij was weer erg sarcastisch tijdens de persconferentie. Een leuke trainer wanneer alles goed gaat maar een waardeloze vent wanneer het straks echt tegen gaat zitten. Klaagt al weken dat het niet goed is nou doe er wat aan dan. Waar is dat zogenaamde Boszball gebleven of kan dat alleen met spelers als Dest waar iedere trainer wel mee uit de voeten kan? Vind hem een aardige trainer maar als mens een sarcastische hork klagend over iedereen behalve over Bosz zelf en doet hij dat wel een keer dan zegt hij het weer sarcastisch. Heb liever 10 keer een Slot die klaagt dan een Bosz.
Ja, stom is ie he? Kom, we sturen hem naar Ajax! Lekker puh! :devilish:

Ge hebt Uw frustraties er kunnen uitgooien......😉😉😉

Dus... een individu overtreedt de regels, maar wordt niet gestraft, want het gaat om een individu. En die kunnen ze niet straffen.
KNVB logica (als het om iemand van ajax gaat)

Dus... een individu overtreedt de regels, maar wordt niet gestraft, want het gaat om een individu. En die kunnen ze niet straffen.
KNVB logica (als het om iemand van ajax gaat)
Klassenjustitie!

Ik sta hier niet van te kijken. Zakkenvullen..regels overtreden..pruillip opzetten.. charme offensief opstarten en iedereen tuint erin want zielig en ajax. Witte boord criminaliteit loont.

Fortuna coach Buys is door de tuchtcommissie vrijgesproken. Volgens de aanklager had hij geschorst moeten worden omdat hij met zijn opmerking " ik krijg kippenvel van die man" , het voetbal in diskrediet had gebracht.De aanklager vindt dat niet als John de Wolf een scheidsrechter voor gek zet. Hij vindt wel dat Peter Bosz geschorst moet worden omdat hij van een scheidsrechter na diens zoveelste opvallende en negatieve beslissingen zegt dat "het altijd wat is met die man". Hetgeen notabene gestaafd wordt door cijfers, die eerder met "diskrediet" te maken lijken te hebben.

Twee conclusies lijken op zijn plaats;
De KNVB is erg selectief in het wel of niet optreden tegen coaches die het voetbal in diskrediet zouden brengen.
PSV zou eens wat vaker tegen dubieuze maatregelen vanuit Zeist in beroep moeten durven gaan.

Laatst bewerkt:
Fortuna coach Buys is door de tuchtcommissie vrijgesproken. Volgens de aanklager had hij geschorst moeten worden omdat hij met zijn opmerking " ik krijg kippenvel van die man" , het voetbal in diskrediet had gebracht.De aanklager vindt dat niet als John de Wolf een scheidsrechter voor gek zet. Hij vindt wel dat Peter Bosz geschorst moet worden omdat hij van een scheidsrechter na diens zoveelste opvallende en negatieve beslissingen zegt dat "het altijd wat is met die man". Hetgeen notabene gestaafd wordt door cijfers, die eerder met "diskrediet" te maken lijken te hebben.

Twee conclusies lijken op zijn plaats;
De KNVB is erg selectief in het wel of niet optreden tegen coaches die het voetbal in diskrediet zouden brengen.
PSV zou eens wat vaker tegen dubieuze maatregelen vanuit Zeist in beroep moeten durven gaan.
Ik vraag me af wat de regels zijn of het onderlinge convenant met betrekking tot uitspraken die een trainer over scheidsrechters mag doen. Wat mij betreft valt alles onder het vrije woord.

Terug
Bovenaan Onderaan