Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Peter is ook niet vies van een klein beetje drama."Ik zal minder vrij spreken in interviews", zei Bosz vrijdag op een persconferentie. "Of dat jammer is? Ja, en ook onnodig. Ik vond het allemaal niet zo ernstig, maar kennelijk moet ik mijn woorden wegen. Ik zal dus voorzichtiger zijn."

Ah, leuk. De samenvatting van het jaar onder Stevens.Gewoon zorgen dat je zo slecht bent dat het niet uitmaakt wat de scheidsrechter doet. Ben je van al het gezeur af.
De Ajax methode.Gewoon zorgen dat je zo slecht bent dat het niet uitmaakt wat de scheidsrechter doet. Ben je van al het gezeur af.

Waarschijnlijk net zo stoer als toen de zwaar geblesseerde PSV doelman Tyton door Ajax supporters massaal werd dood gewenst vanuit ons uitvak? KNVB en media reactie 0,0 !Rellen bij Den Bosch - Vitesse. Mij benieuwen of de KNVB hier ook zo stoer tegen optreed als tegen een trainer die zijn mening geeft na een vraag van de pers
Ojee. Het Stevens trauma is hier nog steeds niet verwerktAh, leuk. De samenvatting van het jaar onder Stevens.

Spelt achtige post
Ow kak, gaat de KNVB nu ingrijpen omdat ie het team beledigt![]()
Misschien niet populair maar hij was weer erg sarcastisch tijdens de persconferentie. Een leuke trainer wanneer alles goed gaat maar een waardeloze vent wanneer het straks echt tegen gaat zitten. Klaagt al weken dat het niet goed is nou doe er wat aan dan. Waar is dat zogenaamde Boszball gebleven of kan dat alleen met spelers als Dest waar iedere trainer wel mee uit de voeten kan? Vind hem een aardige trainer maar als mens een sarcastische hork klagend over iedereen behalve over Bosz zelf en doet hij dat wel een keer dan zegt hij het weer sarcastisch. Heb liever 10 keer een Slot die klaagt dan een Bosz.
Ow kak, gaat de KNVB nu ingrijpen omdat ie het team beledigt![]()
Ja, stom is ie he? Kom, we sturen hem naar Ajax! Lekker puh!Misschien niet populair maar hij was weer erg sarcastisch tijdens de persconferentie. Een leuke trainer wanneer alles goed gaat maar een waardeloze vent wanneer het straks echt tegen gaat zitten. Klaagt al weken dat het niet goed is nou doe er wat aan dan. Waar is dat zogenaamde Boszball gebleven of kan dat alleen met spelers als Dest waar iedere trainer wel mee uit de voeten kan? Vind hem een aardige trainer maar als mens een sarcastische hork klagend over iedereen behalve over Bosz zelf en doet hij dat wel een keer dan zegt hij het weer sarcastisch. Heb liever 10 keer een Slot die klaagt dan een Bosz.

Ge hebt Uw frustraties er kunnen uitgooien......Misschien niet populair maar hij was weer erg sarcastisch tijdens de persconferentie. Een leuke trainer wanneer alles goed gaat maar een waardeloze vent wanneer het straks echt tegen gaat zitten. Klaagt al weken dat het niet goed is nou doe er wat aan dan. Waar is dat zogenaamde Boszball gebleven of kan dat alleen met spelers als Dest waar iedere trainer wel mee uit de voeten kan? Vind hem een aardige trainer maar als mens een sarcastische hork klagend over iedereen behalve over Bosz zelf en doet hij dat wel een keer dan zegt hij het weer sarcastisch. Heb liever 10 keer een Slot die klaagt dan een Bosz.
De standaardreactie wanneer je geen harde plasser krijgt van Peter Bosz.Ge hebt Uw frustraties er kunnen uitgooien......![]()
2 november komt hij naar Ajax en neemt hij de 3 punten mee naar Eindhoven.Ja, stom is ie he? Kom, we sturen hem naar Ajax! Lekker puh!![]()

Klassenjustitie!![]()
Kroes hoeft niet meer te vrezen voor KNVB en licentiecommissie: 'Zaak afgehandeld'
Alex Kroes hoeft niet meer te vrezen voor een straf van de licentiecommissie van de KNVB. Toen hij nog werkzaam was bij Go Ahead Eagles en AZ, kocht Kroes op verschillende momenten aandelen in Ajax. Dat is in strijd met de regels van de KNVB, maar de licentiecommissie straft de technisch...www.voetbalprimeur.nl
Dus... een individu overtreedt de regels, maar wordt niet gestraft, want het gaat om een individu. En die kunnen ze niet straffen.
KNVB logica (als het om iemand van ajax gaat)
Ik vraag me af wat de regels zijn of het onderlinge convenant met betrekking tot uitspraken die een trainer over scheidsrechters mag doen. Wat mij betreft valt alles onder het vrije woord.Fortuna coach Buys is door de tuchtcommissie vrijgesproken. Volgens de aanklager had hij geschorst moeten worden omdat hij met zijn opmerking " ik krijg kippenvel van die man" , het voetbal in diskrediet had gebracht.De aanklager vindt dat niet als John de Wolf een scheidsrechter voor gek zet. Hij vindt wel dat Peter Bosz geschorst moet worden omdat hij van een scheidsrechter na diens zoveelste opvallende en negatieve beslissingen zegt dat "het altijd wat is met die man". Hetgeen notabene gestaafd wordt door cijfers, die eerder met "diskrediet" te maken lijken te hebben.
Twee conclusies lijken op zijn plaats;
De KNVB is erg selectief in het wel of niet optreden tegen coaches die het voetbal in diskrediet zouden brengen.
PSV zou eens wat vaker tegen dubieuze maatregelen vanuit Zeist in beroep moeten durven gaan.