Alleen al omdat die methode niet deugt en dus veel onrecht veroorzaakt zou je buitenspel moeten afschaffen.;)
Het aantal misperen bij het beoordelen van het millimetergeneuk is nog net zo groot als in de tijd dat de man met de vlag er in zijn eentje op los mocht blunderen.

En waar komt in 's hemelsnaam toch dat idee vandaan dat aanvallend voetbal de nek omgedraaid zou worden zonder die idiote, overbodige , niet te beoordelen regel die stamt uit de tijd dat verdedigers geholpen moesten worden kort na 1863?

Hoeveel prachtige doelpunten worden vanwege die onzinnige regel niet afgekeurd.
PSV-Arsenal zou 5-0 zijn geworden zonder mierengeneuk. Meer doelpunten af- dan goedgekeurd? DAT draait aanvallend voetbal de nek om.

En alle lol van een doelpunt verdwijnt nu niet meer spontaan gejuicht kan worden.
En nogmaals; het vroeger als kijkspel saaie hockey bewijst het tegendeel; anno nu is het attractiever en kent het meer doelpunten.
Alleen spontaan juichen kan bij Hockey ook niet, daar kan een doelpunt ook afgekeurd worden na een raadpleging van de Var.
 
Zoiets zat er dik in natuurlijk. Ik weet niet of dit de beste manier is, maar ik ben wel blij dat we een statement hiervan maken. Zeker gezien dit weekend, waar het weer 'alle boeren zijn homo's' zijn, terwijl er al zoveel over gezegd was. Daar heb ik mij wel aan gestoord.
 
Zoiets zat er dik in natuurlijk. Ik weet niet of dit de beste manier is, maar ik ben wel blij dat we een statement hiervan maken. Zeker gezien dit weekend, waar het weer 'alle boeren zijn homo's' zijn, terwijl er al zoveel over gezegd was. Daar heb ik mij wel aan gestoord.

Ben blij dat er een keer iemand zijn bek opentrekt in hogere functie. Probleem is dat ze bij de KNVB een stel incapabele henkies hebben zitten die nooit hun fout zullen toegeven.
 
Eindelijk eens hardop gezegd wat iedereen al jaren ziet;
Er wordt met twee maten gemeten in Zeist.
Beter laat dan nooit.
Nu kan nog worden voorkomen dat na Mark en Roger dadelijk ook Ruud van een landstitel wordt beroofd.
De VAR deed met het onreglementair voorkomen van de 0-3 een poging die ons weer zomaar de zege op Ajax had kunnen kosten.
Nu nog wijzen op de kwalijke rol van de vele Ajax trollen in media, als commentator of analist , en we gaan eindelijk de goede kant op.
 
Zoiets zat er dik in natuurlijk. Ik weet niet of dit de beste manier is, maar ik ben wel blij dat we een statement hiervan maken. Zeker gezien dit weekend, waar het weer 'alle boeren zijn homo's' zijn, terwijl er al zoveel over gezegd was. Daar heb ik mij wel aan gestoord.
en dat achterlijke spandoek van vorig jaar. Gewoon onder de mat geschoven, vond ik persoonlijk ergers dan wat 'antisemitische' spreekkoren die eigenlijk meer bedoeld zijn als anti ajax dan anti-joden.
 
Zoiets zat er dik in natuurlijk. Ik weet niet of dit de beste manier is, maar ik ben wel blij dat we een statement hiervan maken. Zeker gezien dit weekend, waar het weer 'alle boeren zijn homo's' zijn, terwijl er al zoveel over gezegd was. Daar heb ik mij wel aan gestoord.

Volledig terecht dat PSV dit doet. Opkomen voor de een groep mensen is een perfect statement. Wel fijn om te zien dat PSV ballen toont!
 
Goed dat hier de focus eens op kan liggen. Hoewel het lastig te definiëren zijn wat wel en niet kan. Maar het is goed dat dit tenminste een keer besproken gaat worden. Wie weet wat er nu gaat veranderen. Vast niets
 
Ik hou niet zo van het vingerwijzen. Had die 20k gewoon geschonken aan een goed doel die opkomt voor antisemitisme, en had er nog 20k overheen gegooid voor een soortgelijke LHBTQ club. Dit stelt je in een kwaad daglicht.
 
Ik hou niet zo van het vingerwijzen. Had die 20k gewoon geschonken aan een goed doel die opkomt voor antisemitisme, en had er nog 20k overheen gegooid voor een soortgelijke LHBTQ club. Dit stelt je in een kwaad daglicht.
Eens, je krijgt hiermee alleen de reacties dat je je opstelt als een provinciaal. Kaart het intern aan en betaal gewoon die boete.
 
Ik hou niet zo van het vingerwijzen. Had die 20k gewoon geschonken aan een goed doel die opkomt voor antisemitisme, en had er nog 20k overheen gegooid voor een soortgelijke LHBTQ club. Dit stelt je in een kwaad daglicht.
Gedeeltelijk eens. Anderzijds vind ik wel dat PSV supporters worden benadeeld als groep. Dan mag je ook wel de homo spreekkoren een keer aanpakken.
Zo lok je uit dat PSV supporters terug gaan naar Amsterdam. Niks mogen zeggen maar wel systematisch worden beledigt.
 
Marcel heeft al gezegd dat we sowieso die boete wel gaan betalen, maar probeert hiermee het gesprek op gang te brengen. Maar ik betwijfel of dit een hele goeie manier is, want ik lees vooral 2 reacties:

- PSV pakt homofobie aan om te zeiken op Ajax en met vingertjes te wijzen
- PSV praat antisemitische spreekkoren goed door niet te willen betalen

Natuurlijk is dat niet wat PSV wil - als je even goed leest en luister naar wat Marcel zegt - maar het lijkt wel een PR fiasco te worden imo.
 
Marcel heeft al gezegd dat we sowieso die boete wel gaan betalen, maar probeert hiermee het gesprek op gang te brengen. Maar ik betwijfel of dit een hele goeie manier is, want ik lees vooral 2 reacties:

- PSV pakt homofobie aan om te zeiken op Ajax en met vingertjes te wijzen
- PSV praat antisemitische spreekkoren goed door niet te willen betalen

Natuurlijk is dat niet wat PSV wil - als je even goed leest en luister naar wat Marcel zegt - maar het lijkt wel een PR fiasco te worden imo.
wijzen is altijd een zwaktebod..
 
Zijn we vergeten dat die kut club een spandoek tegen ons hadden over aids daar waren zero straffen getroffen.

Hoog tijd dat ze 2 maten 2 gewichten doen daar in zeist.

En zoals iemand al aanhaalde was gewoon penalty die ajax speler speelt niet de bal. 0-3 boeken toe maar ja zeist heeft het terug gedraaid.
 
Zijn we vergeten dat die kut club een spandoek tegen ons hadden over aids daar waren zero straffen getroffen.

Hoog tijd dat ze 2 maten 2 gewichten doen daar in zeist.

En zoals iemand al aanhaalde was gewoon penalty die ajax speler speelt niet de bal. 0-3 boeken toe maar ja zeist heeft het terug gedraaid.
Ik dacht dat ze een boete hadden gekregen. Kan het mis hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan