Mentos
Mister Stomme Klup
Ook daarvoor geldt: I don't give a shit.Als die niet verplaatst wordt dan zullen bevindelijke PSV-fans de finale niet bezoeken![]()

Ook daarvoor geldt: I don't give a shit.Als die niet verplaatst wordt dan zullen bevindelijke PSV-fans de finale niet bezoeken![]()
Beide clubs opdoeken.Waarom doen Ajax en Feyenoord mee aan het toernooi? Als deze clubs elkaar in de finale tegen komen moet de finale over 2 wedstrijden gespeeld worden. En het is kennelijk enorm lastig om aanpassingen aan de de datum van de finale te maken. Dus vanaf nu geen Ajax en Feyenoord meer in het toernooi.
Ik neem aan dat je de EL bedoelt (ECL = Conference League) en dan is je antwoord ja.Even een vraag hoor. Als Feyenoord of Ajax de KNVB beker wint dan gaat PSV, als we derde worden, de ECL in toch ipv CFL?
Inderdaad , simpel.Of ze zeggen gewoon: "We spelen voor deze ene keer, bij hoge uitzondering omdat het zo'n bijzondere wedstrijd is, wel op zondag."
Probleem opgelost.
Complotdenken?Maar het is geen vaststaand gegeven dat ze elkaar in de finale tegenkomen, die kans is zelfs best wel klein. En ik geloof niet dat lotingen gemanipuleerd worden, maar ik zou me héél goed kunnen voorstellen dat dat deze keer wel is gebeurd om gezeik te voorkomen.
Ja, interessante vraag.Het zijn toch regels van de club zelf? Het is geen wetgeving ofzo.
En van mij mogen ze de wedstrijd verplaatsen hoor, I don't give a shit. Het ging mij om het scenario dat de wedstrijd niet verplaatst wordt (om wat voor reden dan ook) en wat Spakenburg dan zou doen.
Prima voorstel.Beide clubs opdoeken.![]()
Ja, dan spelen we EL.Even een vraag hoor. Als Feyenoord of Ajax de KNVB beker wint dan gaat PSV, als we derde worden, de ECL in toch ipv CFL?
Even een vraag hoor. Als Feyenoord of Ajax de KNVB beker wint dan gaat PSV, als we derde worden, de ECL in toch ipv CFL?
Ik neem aan dat je de EL bedoelt (ECL = Conference League) en dan is je antwoord ja.
of 2e. dan hebben we vcl en als dat mislukt vel.Maakt volgens mij niet uit. Als de bekerwinnaar als CL heeft of een voorronde dan verschuift het ticket naar de nummer 3 op de ranglijst en dus niet naar de verliezend finalist.
We moeten dus zelf de beker winnen of als 3e eindigen willen we het ticket hebben voor de play-offs EL .
Gewoon 2e worden, laat ze in Amsterdam maar naast het geldschip grijpen.of 2e. dan hebben we vcl en als dat mislukt vel.
wij worden 2e..Gewoon 2e worden, laat ze in Amsterdam maar naast het geldschip grijpen.
Gewoon 2e worden, laat ze in Amsterdam maar naast het geldschip grijpen.
Treble want de JCS hebben we ook alZullen we niet gewoon kampioen worden en de beker winnen.
Gewoon de dubbel pakken.
![]()
Bokito dood, heel Rotterdam van slag, kortom ajax wint vanavond.
De enige situatie waarbij PSV naast het EL ticket grijpt is als PSV en Ajax derde en vierde worden en Ajax de beker wint.Voor wie moeten we vanavond nu zijn om sowieso een Europa League ticket te kunnen bemachtigen als we de finale verliezen?
Lijkt me eenZullen we niet gewoon kampioen worden en de beker winnen.
Gewoon de dubbel pakken.
![]()
Bokito dood, heel Rotterdam van slag, kortom ajax wint vanavond.
PSV vierde en de beker niet winnen is toch ook geen EL?De enige situatie waarbij PSV naast het EL ticket grijpt is als PSV en Ajax derde en vierde worden en Ajax de beker wint.
Nee, dat is de nachtmerrie play offs Conference LeaguePSV vierde en de beker niet winnen is toch ook geen EL?