Penalty
Internationale Legende
Er zullen tenminste 16 clubs in de 1/8 finale staan en dat is tevens het maximum aantal.Met Urk-Katwijk tenminste 1 club in 1/8 finale.

Laatst bewerkt:
Er zullen tenminste 16 clubs in de 1/8 finale staan en dat is tevens het maximum aantal.Met Urk-Katwijk tenminste 1 club in 1/8 finale.
Oh oeps, amateur club bedoel ik natuurlijk.Er zullen tenminste 16 clubs in de 1/8 in finale staan en dat is tevens het maximum aantal.![]()
nu.nl zei:De teleurstellende serie van Ajax begon op 6 november met de 1-2-nederlaag in de topper tegen PSV. Sindsdien zaten ook Vitesse (2-2), FC Emmen (3-3) en NEC (1-1) de landskampioen dwars.
Laat ze nog maar winnen tegen Den Bosch. De echte shitshow moet zich in de eredivisie ontvouwen.Meestal zijn wij de club die therapeutisch werkt voor clubs waar het niet zo lekker gaat. Toch fijn om eens te lezen dat het ook anders kan.
Ajax moet tegen FC Den Bosch slechtste reeks sinds 2006 zien te voorkomen | Voetbal | NU.nl
Ajax hoopt woensdagavond tegen FC Den Bosch de achtste finales van de KNVB-beker te halen én daarmee een zeldzaam slechte reeks te voorkomen. De ploeg van de geplaagde trainer Alfred Schreuder wacht al vier wedstrijden op een zege.www.nu.nl
Hup Den Bosch!
Een extra rijtje nederlagen tegen FC Den Bosch, FC Twente en Feyenoord mag ook.Laat ze nog maar winnen tegen Den Bosch. De echte shitshow moet zich in de eredivisie ontvouwen.
Tegen Feyenoord mogen ze wel gelijkspelen tochEen extra rijtje nederlagen tegen FC Den Bosch, FC Twente en Feyenoord mag ook.![]()
Feyenoord gaat nog genoeg punten verspelen. De dip van Ajax kan niet groot genoeg zijn.Tegen Feyenoord mogen ze wel gelijkspelen toch![]()
Als ze verliezen is er een reden,Laat ze nog maar winnen tegen Den Bosch. De echte shitshow moet zich in de eredivisie ontvouwen.
Zelfs met een volledig B-team moet je Den Bosch oprollen, dus nee dit is geen reden als ze verliezen.Als ze verliezen is er een reden,
kortom, dat zal de trainer niet de kop kosten.
Maar het verstoort de voorbereiding op de wedstrijden tegen FC Twente en Feyenoord behoorlijk.Zelfs met een volledig B-team moet je Den Bosch oprollen, dus nee dit is geen reden als ze verliezen.
Moet het nog zien, voetballen met code geel vanavond, tenzij de KNVB de wedstrijd gaat uitstellen vanwege veiligheid supporters (hoewel bij geel dat volgens mij niet de standaard is)Maar het verstoort de voorbereiding op de wedstrijden tegen FC Twente en Feyenoord behoorlijk.
Niet dat dat erg is.![]()
Moet het nog zien, voetballen met code geel vanavond, tenzij de KNVB de wedstrijd gaat uitstellen vanwege veiligheid supporters (hoewel bij geel dat volgens mij niet de standaard is)
T betreft een onweersfrontje, wel wat lastig met hoge lichtinstallaties enzo.Code geel is pas morgenochtend hoor
Edit; oh laat maar, blijkbaar vallen er vanavond ook 10 druppels regen. Als ik zo naar de weersvoorspelling boven Den Bosch kijk dan valt het allemaal wel mee.
Code geel is pas morgenochtend hoor
Edit; oh laat maar, blijkbaar vallen er vanavond ook 10 druppels regen. Als ik zo naar de weersvoorspelling boven Den Bosch kijk dan valt het allemaal wel mee.
Dan nemen ze het dak van de Arena maar mee naar Den Bosch. De zoete lieve Gerritjes van suiker.T betreft een onweersfrontje, wel wat lastig met hoge lichtinstallaties enzo.
Ja, ze hebben er niet lang van kunnen genieten nee.1-2 voor AZ.
Blunderend Excelsior.