KNVB Beker - Algemeen

Der Jaufe

Internationale Legende
Meestal zijn wij de club die therapeutisch werkt voor clubs waar het niet zo lekker gaat. Toch fijn om eens te lezen dat het ook anders kan.

nu.nl zei:
De teleurstellende serie van Ajax begon op 6 november met de 1-2-nederlaag in de topper tegen PSV. Sindsdien zaten ook Vitesse (2-2), FC Emmen (3-3) en NEC (1-1) de landskampioen dwars.

Hup Den Bosch!

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
Meestal zijn wij de club die therapeutisch werkt voor clubs waar het niet zo lekker gaat. Toch fijn om eens te lezen dat het ook anders kan.

Hup Den Bosch!
Laat ze nog maar winnen tegen Den Bosch. De echte shitshow moet zich in de eredivisie ontvouwen.

Der Jaufe

Internationale Legende
Maar het verstoort de voorbereiding op de wedstrijden tegen FC Twente en Feyenoord behoorlijk.
Niet dat dat erg is. :lmao:
Moet het nog zien, voetballen met code geel vanavond, tenzij de KNVB de wedstrijd gaat uitstellen vanwege veiligheid supporters (hoewel bij geel dat volgens mij niet de standaard is)

robpsv11

Grammatifaler
Moet het nog zien, voetballen met code geel vanavond, tenzij de KNVB de wedstrijd gaat uitstellen vanwege veiligheid supporters (hoewel bij geel dat volgens mij niet de standaard is)

Code geel is pas morgenochtend hoor ;P

Edit; oh laat maar, blijkbaar vallen er vanavond ook 10 druppels regen. Als ik zo naar de weersvoorspelling boven Den Bosch kijk dan valt het allemaal wel mee.

Der Jaufe

Internationale Legende

Edit; oh laat maar, blijkbaar vallen er vanavond ook 10 druppels regen. Als ik zo naar de weersvoorspelling boven Den Bosch kijk dan valt het allemaal wel mee.
T betreft een onweersfrontje, wel wat lastig met hoge lichtinstallaties enzo.

Penalty

Internationale Legende

T betreft een onweersfrontje, wel wat lastig met hoge lichtinstallaties enzo.
Dan nemen ze het dak van de Arena maar mee naar Den Bosch. De zoete lieve Gerritjes van suiker. :lmao:

Bovenaan Onderaan