KNVB Beker - Algemeen

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Eigenlijk wel de meest aanspreekbare tegenstander. Feijenoord had net zo mooi geweest. Aangezien we Europees niet meer op het gewenste niveau worden gespeeld zijn dit soort potjes ook meteen een testcase. De laatste pot tegen Ajax zag er goed uit. Hopen op een fittere selectie.. deze moeten we pakken.

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Ik heb in Groningen nog wel een biertje en evt wat slingers voor je klaarstaan
Mijn voorouderlijke roots in Grun. Feestvieren kunnen ze daar niet. Alleen mijn opa, die kocht altijd de helft van de loten in de plaatselijke loterij. Dan hattie altijd prijs. Een mooie soepterrine, ovenschalen, twee kilo karbonades en een leverworst van de lokale slager, een gebreid vest en natuurlijk een speelgoedbrandweerauto voor zijn enige kleinzoon! :party:
Opa, RIP

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Ik stuur echt een krat bier naar de 1ste die Martinez van het veld trapt. Meteen aan de scheids laten zien dat zijn sokjes vies zijn nadat Beukema hem raakt, walgelijke vent.
Ik verdubbel de prijs voor Tadic.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
NIjhuis maakt weer vrienden, rood geven voor het neerhalen van een doorgebroken speler. Intrekken wegens buitenspel volgens de lijnrechter.

Penalty

Internationale Legende
Kozakken Boys - Vitesse 2-2 na verlenging.
Ze gaan naar de Penaltyreeks.
Nu al een afgang voor Vitesse. Diep gezonken.

Penalty

Internationale Legende
Kozakkenboys wint na Penalty's van Vitesse. Kozakkenboys 5 x raak. Meulensteen van Vitesse mist de 4e Penalty.
Vitesse ligt eruit.

Laatst bewerkt:

robpsv11

Grammatifaler
Vind het oprecht sneu voor Cocu. Natuurlijk, hij had hier nooit aan moeten beginnen. Maar ik denk dat hij na een rustige periode dacht, ik wil mijn best wel doen om deze club er bovenop te brengen. Was volstrekt kansloos natuurlijk, want de selectie is echt ruk. Dus hopelijk geven ze hem de tijd

Weltmeister

Clubicoon
Vind het oprecht sneu voor Cocu. Natuurlijk, hij had hier nooit aan moeten beginnen. Maar ik denk dat hij na een rustige periode dacht, ik wil mijn best wel doen om deze club er bovenop te brengen. Was volstrekt kansloos natuurlijk, want de selectie is echt ruk. Dus hopelijk geven ze hem de tijd
Of dat hij dacht nadat niemand hem wilde: weinig te verliezen, wellicht geeft dit mijn carrière weer een boost. ;)

RAZINHO

Assistent Coach
Lastige klus voor PSV...het kan spoken op Het Kasteel...Ruud moet extra op z'n hoede zijn voor onderschatting en nonchalance...🤔⚽🏆

aalstroodwit

Basisspeler
Snap eigenlijk niet waarom clubs die europees spelen de eerste ronde niet moeten spelen.
Iedereen in die pot eerste ronde maakt het leuker en eerlijker.

Stel je voor dat Kozakken Boys weer wint tegen ado den haag...

Bovenaan Onderaan