Mijn voorouderlijke roots in Grun. Feestvieren kunnen ze daar niet. Alleen mijn opa, die kocht altijd de helft van de loten in de plaatselijke loterij. Dan hattie altijd prijs. Een mooie soepterrine, ovenschalen, twee kilo karbonades en een leverworst van de lokale slager, een gebreid vest en natuurlijk een speelgoedbrandweerauto voor zijn enige kleinzoon!Ik heb in Groningen nog wel een biertje en evt wat slingers voor je klaarstaan
Ik verdubbel de prijs voor Tadic.Ik stuur echt een krat bier naar de 1ste die Martinez van het veld trapt. Meteen aan de scheids laten zien dat zijn sokjes vies zijn nadat Beukema hem raakt, walgelijke vent.
Ach, ze hebben iig niet hun ziel verkocht door aandelen uit te gevenWéér Vitesse tegen een amateurclub!
Net goed, nepclub.
Of dat hij dacht nadat niemand hem wilde: weinig te verliezen, wellicht geeft dit mijn carrière weer een boost.Vind het oprecht sneu voor Cocu. Natuurlijk, hij had hier nooit aan moeten beginnen. Maar ik denk dat hij na een rustige periode dacht, ik wil mijn best wel doen om deze club er bovenop te brengen. Was volstrekt kansloos natuurlijk, want de selectie is echt ruk. Dus hopelijk geven ze hem de tijd
Gelukkig geen amateurclub.Sparta uit om te beginnen dus.
![]()
Tweede ronde TOTO KNVB Beker: PSV naar Rotterdam; gunstige loting Ajax
Tweede ronde TOTO KNVB Beker: PSV naar Rotterdam; gunstige loting Ajaxm.voetbalzone.nl
Ik hoop dat Urk wint en dat PSV daarna uit naar Urk moet. Wil ik dan wel heen. Dichtbij hier.Met Urk-Katwijk tenminste 1 club in 1/8 finale.