The Drilling Woodmidget
Routinier
Het zit eens een keer meeLoting halve finales
Go Ahead Eagles - PSV
AZ - Ajax
Het zit eens een keer meeLoting halve finales
Go Ahead Eagles - PSV
AZ - Ajax
Nou inderdaad. Is er al een tegenstander van formaat geweest?Zonder dollen, we hebben niet te klagen over de tegenstanders in de beker!
Zal je zien dat we volgende ronde een pittige tegenstander krijgen.Zonder dollen, we hebben niet te klagen over de tegenstanders in de beker!
Gelukkig hebben we de foto's niet.Zo ... De halve finale tegen Go Ahead Eagles dan maar winnen.
Spelen we in de halve finale tegen de oud club van Marc Overmars en in de finale wellicht ook.![]()
Go Ahead Eagles staat na een half uur met 0-2 voor tegen NEC.
Halve finales voorspelling:
Go Ahead Eagles - PSV
AZ - Ajax
![]()
Je wordt op je wenken bediend.Ik teken ervoor!
Alsof we daar iets over te zeggen hebben.Zeg het maar. Az of ajax in de finale?
Of jinx ik 'm nu enorm..
Sst.. verpest de voorpret nou niet..Alsof we daar iets over te zeggen hebben.![]()
Dat beslist de KNVB.![]()
![]()
Hoezo? We spelen uit!Het zit eens een keer mee
Ronde per ronde bekijken. Eerst maar eens op een volle Adelaarshorst tegen een 100% gemotiveerde GAE zien te winnen.Zeg het maar. Az of ajax in de finale?
Of jinx ik 'm nu enorm..
Maar thuis in de finaleHoezo? We spelen uit!![]()
Zeker ... Laat Ajax maar sneuvelen in de halve finale. Dikke prima.Dikke prima dit. Hoe meer grotere tegenstanders, hoe leuker ik het toernooi vind.
Zo'n route als PSV dit jaar, daar haal je toch helemaal geen voldoening uit? Doe mij maar elk jaar de route die Ajax vorig jaar had. Utrecht, AZ, PSV, Heerenveen (had ook Feyenoord kunnen zijn) en Vitesse. Daardoor heeft het winnen van de beker nog een beetje glans.
Wat mij betreft organiseren ze zo snel mogelijk een beker samen met België.
Dikke prima dit. Hoe meer grotere tegenstanders, hoe leuker ik het toernooi vind.
Zo'n route als PSV dit jaar, daar haal je toch helemaal geen voldoening uit? Doe mij maar elk jaar de route die Ajax vorig jaar had. Utrecht, AZ, PSV, Heerenveen (had ook Feyenoord kunnen zijn) en Vitesse. Daardoor heeft het winnen van de beker nog een beetje glans.
Wat mij betreft organiseren ze zo snel mogelijk een beker samen met België.