KNVB Beker - Algemeen

Penalty

Internationale Legende
Reactie Roger Schmidt als hij het resultaat van de loting hoort op de persconferentie
in Arnhem na Vitesse - PSV : "Difficult game" :D

Schoutjes

Supporter
Beter! Het zit lekker mee met de loting. Moet ook wel met psv in de beker. Anders halen we nooit de finale haha.

Maar hoop op Ajax in de finale. En dan met Sangare en Madueke😁

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Dit moet toch met recht de makkelijkste finale zijn die PSV ooit kan halen? GAE is het beste team dat we dan gehad hebben tot aan de finale, voor de rest was het een veredeld KKD toernooi voor PSV.

Penalty

Internationale Legende
FLbVY7WWQAAsYWe

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Dikke prima dit. Hoe meer grotere tegenstanders, hoe leuker ik het toernooi vind.

Zo'n route als PSV dit jaar, daar haal je toch helemaal geen voldoening uit? Doe mij maar elk jaar de route die Ajax vorig jaar had. Utrecht, AZ, PSV, Heerenveen (had ook Feyenoord kunnen zijn) en Vitesse. Daardoor heeft het winnen van de beker nog een beetje glans.

Wat mij betreft organiseren ze zo snel mogelijk een beker samen met België.

Penalty

Internationale Legende
Dikke prima dit. Hoe meer grotere tegenstanders, hoe leuker ik het toernooi vind.

Zo'n route als PSV dit jaar, daar haal je toch helemaal geen voldoening uit? Doe mij maar elk jaar de route die Ajax vorig jaar had. Utrecht, AZ, PSV, Heerenveen (had ook Feyenoord kunnen zijn) en Vitesse. Daardoor heeft het winnen van de beker nog een beetje glans.

Zeker ... Laat Ajax maar sneuvelen in de halve finale. Dikke prima.
Halen we daar toch voldoening uit. :rolleyes:

robpsv11

Grammatifaler

Kun je inderdaad beter Barendrecht en Excelsior Maassluis thuis krijgen :maniac:

Bovenaan Onderaan