Ongezouten
Bondscoach
3-1 en dan winnen wordt moeilijk, want het is een uitwedstrijd. Badoem-tssAls Noni het op z'n heupen heeft kunnen we zo'n pot ook makkelijk winnen. Zou me niet verbazen dat we tegen Vitesse straks met 3-1 winnen..

3-1 en dan winnen wordt moeilijk, want het is een uitwedstrijd. Badoem-tssAls Noni het op z'n heupen heeft kunnen we zo'n pot ook makkelijk winnen. Zou me niet verbazen dat we tegen Vitesse straks met 3-1 winnen..
Psv noem ik altijd als eerste. Hiërarchie zeg maar3-1 en dan winnen wordt moeilijk, want het is een uitwedstrijd. Badoem-tss![]()
Nou inderdaad. Was Ajax zo goed of Vitesse zo slecht? Ik heb er niks van gezien.De hele kwestie heeft dus geen enkele invloed op de selectie. Dat was destijds ook met F de Boer die gewoon kampioen werd ondanks de ruzies en revolutie enz. Vitesse wordt wel even gedeclasseerd zeg!
Ik heb de neiging om de credits aan het team te geven dat graag aanvallend voetbal speelde en kans op kans creëerde. En ik ben blij dat dat afgrijselijke 5-3-2 van deze trainer op die manier wordt afgestraft. Verdedigend voetbal moet nooit de kans krijgen om gepromoot te worden door overwinningen. Dat geldt ook voor die Tuchel bij Chelsea. Gelukkig bewijst hij zijn eigen ongelijk keer op keer als die gaat wisselen..Nou inderdaad. Was Ajax zo goed of Vitesse zo slecht? Ik heb er niks van gezien.
Kortom, de trainer van Vitesse hoeft niet naar PSV te komen? #narrowingdownIk heb de neiging om de credits aan het team te geven dat graag aanvallend voetbal speelde en kans op kans creëerde. En ik ben blij dat dat afgrijselijke 5-3-2 van deze trainer op die manier wordt afgestraft. Verdedigend voetbal moet nooit de kans krijgen om gepromoot te worden door overwinningen. Dat geldt ook voor die Tuchel bij Chelsea. Gelukkig bewijst hij zijn eigen ongelijk keer op keer als die gaat wisselen..
Ik weet niet of Vitesse goed of slecht was, ze kregen geen enkele kans om het te laten zien.Nou inderdaad. Was Ajax zo goed of Vitesse zo slecht? Ik heb er niks van gezien.
GAE? Nee we hoeven niet de beste van de Eredivisie te loten heGo Ahead Eagles staat na een half uur met 0-2 voor tegen NEC.
Halve finales voorspelling:
Go Ahead Eagles - PSV
AZ - Ajax
![]()
Natuurlijk wel. Als we die verslaan dan hebben we in de finale een makkie tegen AZ.GAE? Nee we hoeven niet de beste van de Eredivisie te loten he
Ik teken ervoor!Go Ahead Eagles staat na een half uur met 0-2 voor tegen NEC.
Go Ahead Eagles - PSV
AZ - Ajax
![]()
Hoe kan je sowieso een toernooi serieus nemen waar fokking Go Ahead Eagles in de halve finale staat. Wat is dat voor een onzin. De grootste dwaling sinds de mensheid het Paradijs werd uitgeschopt omdat Eva door een slang verkeerd werd voorgelicht wat betreft consumering van een appel.Go Ahead Eagles staat na een half uur met 0-2 voor tegen NEC.
Go Ahead Eagles - PSV
AZ - Ajax
![]()
Ik ben het met je eens dat die dennenappel niet heel veel toevoegt, maar het is een prijs en zolang je in de race bent zou ik er voor gaan. Deze vind ik zinniger dan die fruitschaal en het is dan ook weer sund als je de volgende wedstrijd "bewust" (in jouw woorden) het toernooi verlaat ipv nog die extra wedstrijd, de finale te spelen.Hoe kan je sowieso een toernooi serieus nemen waar fokking Go Ahead Eagles in de halve finale staat. Wat is dat voor een onzin. De grootste dwaling sinds de mensheid het Paradijs werd uitgeschopt omdat Eva door een slang verkeerd werd voorgelicht wat betreft consumering van een appel.
Verlaat dit toernooi, beste mensen! De dennenappel draagt niets bij tot ons levensgeluk, en kan mij letterlijk gestolen worden... @theomaassen
Zeker nu de 2e plaats ook nog op de tocht staat. Bekerwinst is directe plaatsing EL. Dacht ik.Ik ben het met je eens dat die dennenappel niet heel veel toevoegt, maar het is een prijs en zolang je in de race bent zou ik er voor gaan. Deze vind ik zinniger dan die fruitschaal en het is dan ook weer sund als je de volgende wedstrijd "bewust" (in jouw woorden) het toernooi verlaat ipv nog die extra wedstrijd, de finale te spelen.
BEKER:Zeker nu de 2e plaats ook nog op de tocht staat. Bekerwinst is directe plaatsing EL. Dacht ik.
Begrijp ik nou goed dat EL een beetje de oude Europa Cup 2 (voor bekerwinnaars) wordt?BEKER:
Play offs 4de voorronde Europa League
EREDIVISIE EINDSTAND
1. CL
2. CL, 3de voorronde
3. Conference League 3de voorronde
4-7 Winnaar Play offs 2de voorronde Conference league
Dus om een plaats in de EL gaat het met de beker
Eindigt de bekerwinnaar in de top 7 van de Eredivisie ranglijst, dan speelt de nummer 8 play offs. Bij winst in de play offs speelt de ploeg Europa League voetbal, bij verlies gaat het verder in de Conference League. Dit laatste is wel een vreemd, want dan zou de nr 8 mogelijk in de EL terecht komen. Dat lijkt mij niet te kloppen.
Bron: https://www.programmaeredivisie.nl/stand-eredivisie-seizoen/
Ik zie dat je er in Duitsland en Italie via de competitie je ervoor kunt kwalificeren naast de bekerwinnaar... Daarnaast kun je in NL als nr 2 via uitschakeling voor CL in de EL terecht komen.Begrijp ik nou goed dat EL een beetje de oude Europa Cup 2 (voor bekerwinnaars) wordt?