Penalty
Internationale Legende
... Nee -Die lotingen van de halve finales spreken elkaar tegen?
... Nee -Die lotingen van de halve finales spreken elkaar tegen?
Ze proberen interessant te doen.Maar waarom loten ze wel wie er thuis speelt in de halve finale, maar niet de tegenstander?
Ze doen dat, omdat de burgemeester van de stad waarin thuis gespeeld wordt voorbereidingen kan treffen. Zo werd het gezegd bij een vorige loting. Om nog een beetje de spanning erin te houden loten ze de tegenstander later.Maar waarom loten ze wel wie er thuis speelt in de halve finale, maar niet de tegenstander?
Langere voorbereidingstijd voor politie etc. in een tijd waarin die het al druk hebben is wel handig. Maar of dat de reden is?Maar waarom loten ze wel wie er thuis speelt in de halve finale, maar niet de tegenstander?
Bij jou spelen de genoemde clubs uit en bij Be The Ball thuis?... Nee -
Penalty zegt het een beetje vreemd, maar er staat uiteindelijk wel hetzelfde.Bij jou spelen de genoemde clubs uit en bij Be The Ball thuis?
Achter het streepje komt de uitspelende ploeg.Loting halve finales
Thuis ... winnaar RKC Waalwijk/AZ -
Thuis ... winnaar NEC/Go Ahead -
Ik moet toch beter leren lezen. Ik las thuis tegen winnaar etc.Penalty zegt het een beetje vreemd, maar er staat uiteindelijk wel hetzelfde.
Achter het streepje komt de uitspelende ploeg.
Zij kunnen hun borsten nat maken.AZ bij rust met 3-0 voor en Ajax met 2-0. We kunnen ons borst nat maken.
Ach, we zullen ze niet beiden in 1 ronde treffen, daarbij is de kans aanwezig dat ze elkaar loten.AZ bij rust met 3-0 voor en Ajax met 2-0. We kunnen ons borst nat maken.
Mo gaat nog niet spelen joh.Zij kunnen hun borsten nat maken.![]()
![]()
Wie is dat Mo?Mo gaat nog niet spelen joh.
Wedstrijd kunnen ze na een uur wel affluiten.4-0 voor Ajax inmiddels.
Daar dacht de VAR de laatste keer iets anders overZij kunnen hun borsten nat maken.![]()
Wij drogen ze af.![]()
Als Noni het op z'n heupen heeft kunnen we zo'n pot ook makkelijk winnen. Zou me niet verbazen dat we tegen Vitesse straks met 3-1 winnen..Eens kijken hoe wij weer gaan stuntelen tegen deze ploeg die door Ajax wordt weggevaagd...