Ik verwacht dat hij er 1tje tegenhoudDan wordt het toch 8-3
![]()
Ik verwacht dat hij er 1tje tegenhoudDan wordt het toch 8-3
![]()
Mja,moeten we niet Heerenveen uit loten.Maar goed, Feyenoord uit de beker, ik verhoog de inzet, enige ploeg waar mogelijk zonder gezichtsverlies van verloren kan worden is Ajax. Hangt allemaal af van de loting, maar finale moet mogelijk zijn.
Winstpercentage Hveen uit in de beker, 80%Mja,moeten we niet Heerenveen uit loten.
Jij bent een positivo.Ik verwacht dat hij er 1tje tegenhoud
Ter info, wij zitten allemaal in het daarvoor bestemde wedstrijdtopic, mocht u zich afvragen waarom het hier zo rustig is.Lekker 1-0 Doan
Is toch niet erg. Is de kans groter dat de mooie potjes tot het einde over blijven.Weer tegen amateurs...![]()
Eerst van Telstar winnen.Telstar thuis en dan in de kwartfinale thuis tegen Twente, AZ, NAC, Zwolle, Vitesse, DVS, Heerenveen of Go Ahead.
Telstar thuis en dan in de kwartfinale thuis tegen Twente, AZ, NAC, Zwolle, Vitesse, DVS, Heerenveen of Go Ahead.
Zullen we eerst de wedstrijd tegen Telstar spelen en ons best doen om deze proberen te winnen?En die spelen we dan ook weer thuis
Ik haat potjes tegen amateurs, het zorgt alleen maar voor frustraties. Je verwacht een klinkende overwinning, maar die komt eigenlijk nooit omdat ze nooit 100% gemotiveerd zijn.Is toch niet erg. Is de kans groter dat de mooie potjes tot het einde over blijven.
Je moet gewoon een ronde verder komen. Aan een klinkende overwinning tegen amateurs heb je geen reet.Ik haat potjes tegen amateurs, het zorgt alleen maar voor frustraties. Je verwacht een klinkende overwinning, maar die komt eigenlijk nooit omdat ze nooit 100% gemotiveerd zijn.
Ik kijk ze dus ook niet meer.
Ja, maar ik wil ook leuke wedstrijden zien. Ik kijk voetbal voor mn plezier, niet voor resultaat.Je moet gewoon een ronde verder komen. Aan een klinkende overwinning tegen amateurs heb je geen reet.
Gewoon een paar keer scoren en uitrusten en blessurevrij uit de wedstrijd komen.