KNVB Beker - Algemeen

DrJ

Routinier
Maar goed, Feyenoord uit de beker, ik verhoog de inzet, enige ploeg waar mogelijk zonder gezichtsverlies van verloren kan worden is Ajax. Hangt allemaal af van de loting, maar finale moet mogelijk zijn.
Mja,moeten we niet Heerenveen uit loten.

Penalty

Internationale Legende
Volledige loting Achtste finales:

NAC Breda - PEC Zwolle
FC Twente - AZ
Ajax - Excelsior Maassluis
RKC Waalwijk - ADO Den Haag
PSV - Telstar
sc Heerenveen - Go Ahead Eagles
Vitesse - DVS'33
FC Groningen - NEC

Laatst bewerkt:

Penalty

Internationale Legende
En die spelen we dan ook weer thuis
Zullen we eerst de wedstrijd tegen Telstar spelen en ons best doen om deze proberen te winnen? :cautious:

img-26492028370.jpg

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Is toch niet erg. Is de kans groter dat de mooie potjes tot het einde over blijven.
Ik haat potjes tegen amateurs, het zorgt alleen maar voor frustraties. Je verwacht een klinkende overwinning, maar die komt eigenlijk nooit omdat ze nooit 100% gemotiveerd zijn.

Ik kijk ze dus ook niet meer.

Penalty

Internationale Legende
Ik haat potjes tegen amateurs, het zorgt alleen maar voor frustraties. Je verwacht een klinkende overwinning, maar die komt eigenlijk nooit omdat ze nooit 100% gemotiveerd zijn.

Ik kijk ze dus ook niet meer.
Je moet gewoon een ronde verder komen. Aan een klinkende overwinning tegen amateurs heb je geen reet.
Gewoon een paar keer scoren en uitrusten en blessurevrij uit de wedstrijd komen.

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Je moet gewoon een ronde verder komen. Aan een klinkende overwinning tegen amateurs heb je geen reet.
Gewoon een paar keer scoren en uitrusten en blessurevrij uit de wedstrijd komen.
Ja, maar ik wil ook leuke wedstrijden zien. Ik kijk voetbal voor mn plezier, niet voor resultaat.

Bovenaan Onderaan