KNVB Beker - Algemeen

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Ach dat zijn natrapjes hoort er bij, kampioenschap is heilig, al het andere is bijzaak.
De beker is altijd de prijs die je moet hebben als je geen kampioen wordt. Dat neerkijken op de el is ook als een boemerang teruggekomen. Dieptepunt was Bommel die dacht het met een b elftal aan te kunnen..

Kira

Aanvoerder
De beker is altijd de prijs die je moet hebben als je geen kampioen wordt. Dat neerkijken op de el is ook als een boemerang teruggekomen. Dieptepunt was Bommel die dacht het met een b elftal aan te kunnen..
Ik ben wel liever 2de donderdag beker wegens kwalificatie champions league.

Maar ik ben her zeker met je eens dat de beker gewoon een prijs is en psv er gewoon voor moet gaan.

Mikasa

Internationale Legende
Was dat Van Bommel? Dat was toch al langer geleden?

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Bijna iedereen husselt in de beker, en het levert je bijna altijd een nederlaag op tegen elke niet Eredivisie topclub voor wie de beker de enige ietwat realistische prijs is en dus met het beste en meest ingespeelde team aantreden. Dat laatste is belangrijk, want het lijkt vaak nog wel of men denkt dat je makkelijk kunt rouleren, zolang de spelers op papier maar beter zijn als die van de tegenstander. Echter zijn automatismen en op elkaar ingespeeld zijn heel belangrijk. Als jij een willekeurige groep spelers stuurt die niet vaak samen spelen kun je het zomaar afleggen tegen zelfs een kkd team die het EN meer willen EN ingespeeld zijn. We hebben het inmiddels te vaak gezien.

Mikasa

Internationale Legende
Cocu deed het, v Bommel ook en ook Schmidt husselde aardig bij de bekerwedstrijden.
Der Jaufe volgens mij heeft J.B. het toch over EL wedstrijden?

P.S. quotes verkeerd om

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Der Jaufe volgens mij heeft J.B. het toch over EL wedstrijden?

P.S. quotes verkeerd om
Nee, ik bedoelde dat we eerder de EL ook al niet zo serieus namen want CL was belangrijker etc etc.
Ik vind dat we op dit moment niet te selectief mogen zijn, en dus ook de beker serieus moeten nemen gezien waar we nu staan als PSV..
Dat bedoelde ik, maar het kwam er een beetje klote uit gisteren..

Bovenaan Onderaan