DrJ
Routinier
Nee nee! Na dit weekend is het 5% geworden.Ach who cares, de beker is tijdverspilling.
Beter focussen op die 3% kampioenschap hoop die er nog is
Nee nee! Na dit weekend is het 5% geworden.Ach who cares, de beker is tijdverspilling.
Nee nee! Na dit weekend is het 5% geworden.
Maar als ze verliezen geef je ze de wind van voren! Dus toch maar gewoon spelen om te winnen.Ach who cares, de beker is tijdverspilling.
Maar als ze verliezen geef je ze de wind van voren! Dus toch maar gewoon spelen om te winnen.
De beker is altijd de prijs die je moet hebben als je geen kampioen wordt. Dat neerkijken op de el is ook als een boemerang teruggekomen. Dieptepunt was Bommel die dacht het met een b elftal aan te kunnen..Ach dat zijn natrapjes hoort er bij, kampioenschap is heilig, al het andere is bijzaak.
Ik ben wel liever 2de donderdag beker wegens kwalificatie champions league.De beker is altijd de prijs die je moet hebben als je geen kampioen wordt. Dat neerkijken op de el is ook als een boemerang teruggekomen. Dieptepunt was Bommel die dacht het met een b elftal aan te kunnen..
Was dat Van Bommel? Dat was toch al langer geleden?De beker is altijd de prijs die je moet hebben als je geen kampioen wordt. Dat neerkijken op de el is ook als een boemerang teruggekomen. Dieptepunt was Bommel die dacht het met een b elftal aan te kunnen..
Ik snap je wel hoor. Ik vind de beker ook geen reet aan. Maar ik zal na de nederlaag/afgang ook niet mopperen dat het schandalig isAch dat zijn natrapjes hoort er bij, kampioenschap is heilig, al het andere is bijzaak.
Cocu deed het, v Bommel ook en ook Schmidt husselde aardig bij de bekerwedstrijden.Was dat Van Bommel? Dat was toch al langer geleden?
Cocu deed het, v Bommel ook en ook Schmidt husselde aardig bij de bekerwedstrijden.
Der Jaufe volgens mij heeft J.B. het toch over EL wedstrijden?De beker is altijd de prijs die je moet hebben als je geen kampioen wordt. Dat neerkijken op de el is ook als een boemerang teruggekomen. Dieptepunt was Bommel die dacht het met een b elftal aan te kunnen..
Nee, ik bedoelde dat we eerder de EL ook al niet zo serieus namen want CL was belangrijker etc etc.
Amateurs die al weken geen competitie meer spelen.FC Emmen - Excelsior Maassluis 0-1
Emmen vliegt eruit tegen amateurs.Wie zijn de amateurs?
![]()
Dus vol energie, Schmidt zou het geweldig vindenAmateurs die al weken geen competitie meer spelen.
Heeft bij FC Utrecht de nr 44 gescoord? Het zal toch niet.NAC op voorsprong tegen Utrecht, 2x de nummer 33 die scoort voor NAC, hommage aan Max![]()
En wie krijgt een rode kaart? ... Mike van der HoornRood voor Utrecht, 10 minuten op de klok. NAC nog op 2-1 voorsprong.