Mentos
Stomste niet-PSV'er 2020
Ja, een echte vent doet inderdaad alsof hij keihard in zijn gezicht geslagen is nadat hij hands heeft gemaakt.Die valt tenminste als een vent en niet als een![]()

Ja, een echte vent doet inderdaad alsof hij keihard in zijn gezicht geslagen is nadat hij hands heeft gemaakt.Die valt tenminste als een vent en niet als een![]()
Er vallen nog twee Ajaxgoals te zien!Kan nu pas kijken maar zie dat de 0-2 net is gemaakt, dus er valt volgens mij niet zo veel meer te zien. Overigens wel meteen een hele goede redding van onze ouwe Steekie.
Niet meer...Staat er voor Heerenveen ook een finale op het spel..?
Toen ik nog in Groningen werkte, hadden we ook een paar Friezen op kantoor. Maar die hadden ze in een aparte kamer gezet.Friezen, heb er helemaal niks mee. Eigenwijs, veels te trots, blijven maar hun eigen taaltje praten en vinden het raar dat jij ze dan niet verstaat. En maar volhouden. Ze doen alsof ze nuchter zijn, maar ze zijn gewoon koppig en tegendraads. Het minste wat het Noorden te bieden heeft.
this post was made by the Groningen crew
Dat is ook een heleLijkt op de Ijselmeervogels!
Denk dat het bestuur daar iets anders over denkt.Uhhhh....
Nou....
Hup Vitesse!, dan maar...
![]()
Wel mooi dat het zo samenvalt.
Irritante club dat Heerenveen. Met hun hartjes en hun volkslied.
Denk dat het bestuur daar iets anders over denkt.
En dan door Matige Grieken, Oostenrijkers eruit worden gespeeld. 0f als Az in de poule fase falen. spannend hoorVI, niet t bestuur, denkt daar anders over.
Die hebben de titel vh artikel nu aangepast zodat het net lijkt alsof we allemaal hartstikke blij zijn nu.
Valt me nog mee dat ze niet zeggen dat PSV, az en feyenoord hopen dat vitesse 2e wordt! Dan is EL bij voorbaat al gegarandeerd voor plek 3!![]()
Oh wil je liever geen Europees voetbal spelen? Heel simpel! Dan moeten we gewoon zorgen dat we buiten de top 5 eindigen in de competitie.En dan door Matige Grieken, Oostenrijkers eruit worden gespeeld. 0f als Az in de poule fase falen. spannend hoor
Wij gingen nog een stapje verder. Wij hebben ze allemaal samen op één stuk grond gezet, ver weg bij de rest. Dat stuk grond noemen ze nu Friesland.Toen ik nog in Groningen werkte, hadden we ook een paar Friezen op kantoor. Maar die hadden ze in een aparte kamer gezet.![]()
Dat wist ik.
Met hun PC kaatsen, skûtsjesilen en fierljeppen; als je nergens goed in bent kun je nog altijd je eigen sporten bedenken.
Dat is geen sport.Nu vergeet je toch echt onze schaatsers...