KNVB Beker - Algemeen

Brainz

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2020
Kan nu pas kijken maar zie dat de 0-2 net is gemaakt, dus er valt volgens mij niet zo veel meer te zien. Overigens wel meteen een hele goede redding van onze ouwe Steekie.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Volgens Henk Veerman heeft Heerenveen er énorm veel energie in gestopt. :lmao:

Was Ajax dan echt zo goed dat dat totaal niet te zien was?

PSV033

International
Friezen, heb er helemaal niks mee. Eigenwijs, veels te trots, blijven maar hun eigen taaltje praten en vinden het raar dat jij ze dan niet verstaat. En maar volhouden. Ze doen alsof ze nuchter zijn, maar ze zijn gewoon koppig en tegendraads. Het minste wat het Noorden te bieden heeft.

this post was made by the Groningen crew
Toen ik nog in Groningen werkte, hadden we ook een paar Friezen op kantoor. Maar die hadden ze in een aparte kamer gezet. :grin:

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
VI, niet t bestuur, denkt daar anders over.
Die hebben de titel vh artikel nu aangepast zodat het net lijkt alsof we allemaal hartstikke blij zijn nu.:FP:

Valt me nog mee dat ze niet zeggen dat PSV, az en feyenoord hopen dat vitesse 2e wordt! Dan is EL bij voorbaat al gegarandeerd voor plek 3!:clap2:
En dan door Matige Grieken, Oostenrijkers eruit worden gespeeld. 0f als Az in de poule fase falen. spannend hoor

Jerommeke

Routinier
En dan door Matige Grieken, Oostenrijkers eruit worden gespeeld. 0f als Az in de poule fase falen. spannend hoor
Oh wil je liever geen Europees voetbal spelen? Heel simpel! Dan moeten we gewoon zorgen dat we buiten de top 5 eindigen in de competitie.
Maar ik vraag me af of je daar wél tevreden mee zou zijn...

Mohr

Routinier
Toen ik nog in Groningen werkte, hadden we ook een paar Friezen op kantoor. Maar die hadden ze in een aparte kamer gezet. :grin:
Wij gingen nog een stapje verder. Wij hebben ze allemaal samen op één stuk grond gezet, ver weg bij de rest. Dat stuk grond noemen ze nu Friesland.

Bovenaan Onderaan