KNVB Beker - Algemeen

CNG MrKrateos

Assistent Coach
Ik was ooit in de skybox by Heerenveen. Ze speelden tegen PSV en wonnen met 1-0 in een wedstrijd waarin ze precies 2x over de middellijn kwamen. Na afloop kregen we allemaal 1 biertje en 1 sate-stokje. Kudtclub dus.
Friezen, heb er helemaal niks mee. Eigenwijs, veels te trots, blijven maar hun eigen taaltje praten en vinden het raar dat jij ze dan niet verstaat. En maar volhouden. Ze doen alsof ze nuchter zijn, maar ze zijn gewoon koppig en tegendraads. Het minste wat het Noorden te bieden heeft.

this post was made by the Groningen crew

Relix

Slimste Forummer 2020
Friezen, heb er helemaal niks mee. Eigenwijs, veels te trots, blijven maar hun eigen taaltje praten en vinden het raar dat jij ze dan niet verstaat. En maar volhouden. Ze doen alsof ze nuchter zijn, maar ze zijn gewoon koppig en tegendraads. Het minste wat het Noorden te bieden heeft.

this post was made by the Groningen crew
Je hebt me door merk ik. ;)

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Ik vind Heerenveen wel echt heel tam spelen. Dacht dat ze er een vechtwedstrijd van wilden maken.

Mikasa

Internationale Legende
Ik vind Heerenveen wel echt heel tam spelen. Dacht dat ze er een vechtwedstrijd van wilden maken.
Spelen heel slecht. Ook J. Veerman bakt er weinig van. Ajax speelt wel ok, maar wedstrijd is niet erg leuk. Het Tadic aanstelmoment hebben we in ieder geval ook al kunnen zien.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Spelen heel slecht. Ook J. Veerman bakt er weinig van. Ajax speelt wel ok, maar wedstrijd is niet erg leuk. Het Tadic aanstelmoment hebben we in ieder geval ook al kunnen zien.
Zal ik anders elk aanstelmoment van Dumfries gaan benoemen? :maniac:

Bovenaan Onderaan