KNVB Beker - Algemeen

Mentos

Routinier
Als ik Blind was zou ik mij toch maar eens zorgen gaan maken om mijn plek in de EK selectie, geen schim meer van wat het al was..
Mwah, hoef je met Koeman niet zo bang voor te zijn, die wisselt niet zoveel in zijn selectie.

Speelt wel echt een heel slechte pot.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Wel enigszins te begrijpen, als je met hartproblemenop de grond zakt. Hij kan wellicht beter stoppen.
Ik denk inderdaad wel dat het wat dat betreft ook een ontzettend lastig plaatje is wat betreft mentaal aspect, zoiets blijft toch constant in je hoofd hangen lijkt me.

Mwah, hoef je met Koeman niet zo bang voor te zijn, die wisselt niet zoveel in zijn selectie.

Speelt wel echt een heel slechte pot.
En van wat ik hoor is dit een beetje zijn trend de laatste tijd, dat gezegd hebbende volg ik ajax niet genoeg om dit precies te weten die wellicht wordt er flink overdreven door degenen die ik hierover hoor.

Mentos

Routinier
En van wat ik hoor is dit een beetje zijn trend de laatste tijd, dat gezegd hebbende volg ik ajax niet genoeg om dit precies te weten die wellicht wordt er flink overdreven door degenen die ik hierover hoor.
Hij is sinds zijn blessure niet meer de speler die hij was, maar de pot spant de kroon.

rico

Assistent Coach
Ik denk inderdaad wel dat het wat dat betreft ook een ontzettend lastig plaatje is wat betreft mentaal aspect, zoiets blijft toch constant in je hoofd hangen lijkt me.

Koeman wil ook gewoon winnen, en zal de beste spelers opstellen. Overigens vind ik er wel wat voor te zeggen om niet elke keer het team overhoop te gooien

Mentos

Routinier
Onana deed de laatste jaren niets anders dan tijdrekken, dat vonden ze toen allemaal professioneel. Nu het tegen ze is spreken ze er allemaal schande van.
Ik ken geen enkele Ajacied die dat tijdrekken professioneel of positief vond. Iedereen ergerde zich er kapot aan.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Koeman wil ook gewoon winnen, en zal de beste spelers opstellen. Overigens vind ik er wel wat voor te zeggen om niet elke keer het team overhoop te gooien
Akkoord, hoewel Blind bij oranje vaak linksback is en daar valt opzich nog best te wisselen bij oranje

Bovenaan Onderaan