KNVB Beker - Algemeen

Trabelsi

Terreinknecht
Brian Linssen wordt meerdere keren vastgehouden en naar de grond gewerkt.
Duidelijke overtredingen waarvoor een Penalty gegeven kan/moet worden.
Brian Linssen houdt zelf net zo goed vast bij die situatie. Geen penalty. Als je als aanvaller zelf ook vasthoudt en vervolgens op de grond wordt gegooid, moet je niet janken. Gaat ook telkens heel gewillig naar de grond die Linssen en loopt onnodig vaak door op spelers. Krijst het uit als een varken als die lichtjes wordt aangeraakt. Wat jullie dus waarschijnlijk bij Tadic hebben. Gun dit hem dan ook van harte.

Nijhuis blijft uiteraard een dramatische scheids die zijn eigen regeltjes hanteert.. Onder andere weer overduidelijke overtredingen op Dest en Traore gemist rand zestien. Ook die voordeelsituatie van Vitesse totaal verkeerd ingeschat en die rode kaart van Matavz was gewoon echt een showtje.

Laatst bewerkt:

Mentos

Routinier
Had die eerste situatie met Martinez en Linssen niet gezien in de wedstrijd, maar dat is natuurlijk gewoon een penalty. Onbegrijpelijk dat de VAR daar niet ingreep. Ik was ook stomverbaasd toen hij bij de handsbal ineens wel ingreep. Ik dacht dat er geen VAR was.

Tweede situatie vind ik meer een fair duel, houden allebei vast.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Had die eerste situatie met Martinez en Linssen niet gezien in de wedstrijd, maar dat is natuurlijk gewoon een penalty. Onbegrijpelijk dat de VAR daar niet ingreep. Ik was ook stomverbaasd toen hij bij de handsbal ineens wel ingreep. Ik dacht dat er geen VAR was.

Tweede situatie vind ik meer een fair duel, houden allebei vast.
Vanaf de kwartfinale wordt de VAR ingezet. Dan moet door de KNVB beslist worden wie in de finale komt. :cautious: :sneaky:
Vasthouden is nooit een fair duel of ze het nu allebei doen of niet. Vasthouden wordt teveel oogluikend toegestaan, maar het is een overtreding. Scheidsrechters marchanderen voortdurend met de spelregels en hanteren hun eigen regels. Daarbij zijn ze niet consequent. Het is totale willekeur.

Mentos

Routinier
Vanaf de kwartfinale wordt de VAR ingezet. Dan moet door de KNVB beslist worden wie in de finale komt. :cautious: :sneaky:
Vasthouden is nooit een fair duel of ze het nu allebei doen of niet. Vasthouden wordt teveel oogluikend toegestaan, maar het is een overtreding. Scheidsrechters marchanderen voortdurend met de spelregels en hanteren hun eigen regels. Daarbij zijn ze niet consequent. Het is totale willekeur.
Eens dat vasthouden een overtreding is, maar als ze het allebei doen kun je er moeilijk voor fluiten.

Verder hoop ik dat je eerste opmerking cynisch is.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Eens dat vasthouden een overtreding is, maar als ze het allebei doen kun je er moeilijk voor fluiten.

Verder hoop ik dat je eerste opmerking cynisch is.
Dat laatste klopt. ;)
Wie het eerst vasthoudt moet bestraft worden en dat gebeurt te vaak niet.

WimJonk

Jeugdspeler
Onbegrijpelijk dat de KNVB het nog toestaat dat Nijhuis zijn eigen show blijft dicteren.
Die denkt echt dat iedereen voor hem naar het stadion komt ipv voor de clubs, de wedstrijd en de spelers.

Beide kanten op de meest debiele beslissingen gister.

Jerommeke

Basisspeler
Wat een vooroordelen... Ken je zijn BMI? Was je erbij bij zijn geboorte?
Ik zie geen vooroordelen genoemd staan in dat bericht.
Online zie ik oude cijfers staan dat hij 64 kilo was (met dezelfde lengte), de meest recente cijfers zeggen 80 kg. Dat is toch wel een flinke toename.
Overigens niks mis mee, dat zijn vaak ook de fysiek sterkere voetballers.

Had hem overigens zwaarder ingeschat

Laatst bewerkt:

rico

Assistent Coach
Ik zie geen vooroordelen genoemd staan in dat bericht.
Online zie ik oude cijfers staan dat hij 64 kilo was (met dezelfde lengte), de meest recente cijfers zeggen 80 kg. Dat is toch wel een flinke toename.
Overigens niks mis mee, dat zijn vaak ook de fysiek sterkere voetballers.

Had hem overigens zwaarder ingeschat
Dank, al betwijfel ik of ik beter ben gaan voetballen :grin:

Ongezouten

Trainer Coach
Een beetje laat, maar Feyenoord dus thuis tegen NAC. Het is toch niet te geloven dat Feyenoord alweer thuis speelt in de beker? Als ze de afgelopen 3 seizoenen 4 uitwedstrijden hebben gehad in de beker is het veel, lijkt het wel. :eek: Hopelijk kan NAC weer stunten.

PSVNEC

Invaller
er wordt nu al gespeculeerd als de finale Feyenoord-Ajax wordt om het over 2 wedstrijden te spelen, net zoals een paar jaar geleden

Bovenaan Onderaan