Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ooooooohhh spannend! Ik verlies urine van de spanning! En een gewelidge line-up van prominenten die de loting verrichten. De KNVB heeft zichzelf dit maal écht overtroffen!
Ooooooohhh spannend! Ik verlies urine van de spanning! En een gewelidge line-up van prominenten die de loting verrichten. De KNVB heeft zichzelf dit maal écht overtroffen!
Ja, vind het wel spannend, want wij zijn ook weer van de partij. En met ''wij'' bedoel ik dan OJC Rosmalen.
Finale op 1ste paasdag al, jezus dan is de competitie wel snel afgelopen
We beginnen ook redelijk vroeg aan de competitie.Finale op 1ste paasdag al, jezus dan is de competitie wel snel afgelopen
Nee hoor, na de finale komt er nog een hele batterij wedstrijden.
Wel geteld nog speelronde 33 en 34. Ik ga er vanuit dat PSV geen play-offs hoeft te gaan spelen.
Wat me wel opvalt is dat de CL-finale laat gespeeld wordt. CL-finale is op 24 mei en het WK begint op 12 juni.
Oh, dus als de finale gaat tussen Barcelona en Real Madrid, dan kun je Spanje vrijwel zeker afschrijven voor het WK.

Oh, dus als de finale gaat tussen Barcelona en Real Madrid, dan kun je Spanje vrijwel zeker afschrijven voor het WK.
Thuis tegen Hoek.Ja, vind het wel spannend, want wij zijn ook weer van de partij. En met ''wij'' bedoel ik dan OJC Rosmalen.
Telstar thuis![]()
Thuis tegen Hoek.