Kjell Peersman (DM)

Bas

Routinier
PSV contracteert Kjell Peersman
Peersman1.jpg


Belgisch belofteninternational Kjell Peersman heeft zijn eerste contract bij PSV getekend. De 1.90 meter lange doelman tekende vrijdag zijn eerste contract, dat loopt tot de zomer van 2023.
Wilrijk
Peersman vierde vorige maand zijn 16e verjaardag waardoor hij sindsdien zijn toekomst aan PSV kon verbinden. De lange Belg, geboren in Wilrijk, geldt als een talentvolle keeper. Hij keept al sinds hij in 2014 werd gescout voor PSV, waar hij in de Onder 11-lichting begon. Het afgelopen seizoen maakte Peersman zijn opwachting in PSV O17. Ook debuteerde hij voor het nationale team van België voor (jeugd)spelers tot 17 jaar. Bekijk hieronder de video waarin hij zichzelf voorstelt.

 
Speelt deze avond tegen ADO, heeft al een aantal goede reddingen laten zien.
Ja valt me ook positief op. Paar goede reddingen en straalt voor zo'n jonge kerel al heel wat uit. Kijk niet veel naar jong PSV maar de andere twee doelman en hebben op mij nooit indruk gemaakt.
 
Alle gein op een stokje, is die nou een Belg of een Nederlander? Moet het toch even weten. Mijn administratie moet wel kloppen jongens.
Hij komt als het goed is uit Wilrijk

Wilrijk is een plaats in België en het op twee na grootste district van de stad Antwerpen. Het wordt net als Hoboken het zuiderdistrict genoemd.

De Jaïntempel van Antwerpen: De grootste jaïntempel buiten India staat in Wilrijk. Deze heeft een vloeroppervlak van meer dan 1000 m² en is opgetrokken uit wit marmer. Deze marmerblokken zijn vooraf in India bewerkt alvorens naar Antwerpen te zijn verscheept. De totale kosten werden geraamd op 15 à 25 miljoen euro en zijn opgebracht door de Antwerpse jaïn-gemeenschap (ongeveer 400 families), die vooral actief is in de handel en bewerking van diamanten. In de tempel is ook een informatiecentrum over het jaïnisme gevestigd.
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan