Kiril Despodov, CSKA Sofia (A)

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
PSV is concreet in de markt voor Kiril Despodov
meldt Tema Sport.

link

Het gaat om een 22-jarige spits die nu voor CSKA Sofia speelt. PSV houdt de verrichtingen van de aanvaller al maanden nauwlettend in de gaten en overweegt in januari een eerste bod uit te brengen op de Bulgaars international, al lijkt een transfer na het huidige seizoen logischer.

Dit seizoen zijn debuut gemaakt in het 1e team van CSKA Sofia.
In 12 wedstrijden 7 goals, 4 assists en 4 gele kaarten.

Laatst bewerkt:

IPF

Forummer van het jaar 2015
4 gele kaarten in 12 wedstrijden en dat voor een spits? Te weinig hersenen. Afgekeurd.
Even zonder gekheid: het ziet er eigenlijk goed uit met zijn goals en techniek al weet ik niets over de Bulgaarse competitie en de tegenstand die hij krijgt.

JCS

International
4 gele kaarten in 12 wedstrijden en dat voor een spits? Te weinig hersenen. Afgekeurd.
Even zonder gekheid: het ziet er eigenlijk goed uit met zijn goals en techniek al weet ik niets over de Bulgaarse competitie en de tegenstand die hij krijgt.
Beetje het niveau FC Emmen, Fortuna en De Graafschap met een paar teams waar ze wel kunnen ballen, heb ik gehoord ;).

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
4 gele kaarten in 12 wedstrijden voor een aanvaller is inderdaad belachelijk veel.

De Bondscoach

Ich bin Eintovenaar
Als ik deze beelden zie van schutterende Cv's, denk ik dat je je er niet te veel van moet voorstellen.

Dat gezegd hebbende: knappe goals. Goede techniek, kiezelhard schot, gevoel voor ruimte... Vraag me af of je zo'n jongen nog naar de eredivisie krijgt.

rico

International
Als ik deze beelden zie van schutterende Cv's, denk ik dat je je er niet te veel van moet voorstellen.

Dat gezegd hebbende: knappe goals. Goede techniek, kiezelhard schot, gevoel voor ruimte... Vraag me af of je zo'n jongen nog naar de eredivisie krijgt.
Wat moeten we ermee? We hebben Luuk, en daarachter Romero, die we voor 10m gekocht hebben.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Luuk volgend seizoen op 10.

Verder: fantastisch toch als je op 9 de keuze hebt? Hoort wel bij een topclub.
Bij een topclub hoort ook een top-linie achterin;) Laten ze voor een keer 8 miljoen uitgeven voor een fatsoenlijke cv i.p.v. al die transfervrije gokjes. Die twee doen hun best maar je kan hiermee echt niet komen aanzetten in Europa. Ook niet in EL.

De Bondscoach

Ich bin Eintovenaar
Bij een topclub hoort ook een top-linie achterin;) Laten ze voor een keer 8 miljoen uitgeven voor een fatsoenlijke cv i.p.v. al die transfervrije gokjes. Die twee doen hun best maar je kan hiermee echt niet komen aanzetten in Europa. Ook niet in EL.
Hopelijk kan het ook een keer en-en zijn...

arne

Routinier
De Engelse clubs die interesse hebben in deze jongen: Cardiff City uit de PL en uit de Championship Aston Villa en Middlesbrough. Als dit de indicatie is van zijn kunnen, dat lijkt mij nou niet het niveau dat we moeten nastreven...

Bron