Ki-Jana Hoever (V) | Gehuurd van Wolverhampton Wanderers

Retro

Assistent Coach
Hij is inmiddels gesignaleerd in Eindhoven volgens Rik Elfrink. Kwestie van tijd dat die gaat tekenen. Heel benieuwd wanneer we te horen krijgen of er een koopoptie bij zit. Hoop dat hij in de voetsporen gaat treden van Bergwijn en Malen. Toch wel fijn dat Ajax zo'n goede opleidingsclub is voor PSV.
 
Hij is inmiddels gesignaleerd in Eindhoven volgens Rik Elfrink. Kwestie van tijd dat die gaat tekenen. Heel benieuwd wanneer we te horen krijgen of er een koopoptie bij zit. Hoop dat hij in de voetsporen gaat treden van Bergwijn en Malen. Toch wel fijn dat Ajax zo'n goede opleidingsclub is voor PSV.
Eigenlijk is dat een garantie. Met 16 weg bij Ajax. Oppikken over over 3 jaar verkopen voor dik 20 miljoen.
 
GmmK5t8.jpg

De beste man is in Eindhoven en volgens een aantal al in het stadion. Zal zo wel aangekondigd worden dan
 
Heb ooit een wedstrijd van Liverpool-B gezien toen hij in de basis stond. Mooie speler vooral, atletisch. Kan als rechtsback en centraal uit de voeten. Heeft zeker potentie. Is geen ‘beest’, maar heeft voor zover ik me kan herinneren wel snelheid, souplesse en goed voetballend vermogen.
 
Iemand die deze speler volgt? Dit klinkt niet zo fijn: Trainer Bruno Lage vindt dat de geboren Amsterdammer zowel fitter als professioneler moet worden.

En als het huur is dan hopelijk met koopoptie?
 
Hoe kom je hier nou weer bij dit is gewoon een groot talent…?

Vind ook dit weer net zoals Walter uitstekend gehandeld van Brands en JdJ, lekker bezig mannen!! Straks Luuk er nog bij…Cody en Ibi behouden en we worden kampioen…😎
Walter prima inderdaad. Laat Jana het maar laten zien dan. Komt in de verste verte niet in de buurt van Dumfries en Arias.
 
Jawel joh toen Arias de huidige leeftijd van Hoever had werd hij al in 1 adem genoemd met Dani Alves…
Kwam op zijn 21ste in 2013/14 over van Sporting voor iets onder de tweemiljoen euro. Kan me herinneren dat Sporting het niet zo hem zag zitten, en was bij zijn binnenkomst zelf ook niet bar enthousiast geloof ik. Kan me niet voorstellen dat het klopt dat men hem vergeleek met Dani Alves toen, en was al ouder dan Hoever (en nog zo goed als niets bewezen). Maar goed, misschien herinner ik het me niet goed.

Edit: nvm...
 
Terug
Bovenaan Onderaan