Kevin Strootman

Strootman - liever niet. Ziet eruit als een relboer die met zijn tractor de deuren van een gemeentehuis wil rammen.
Los daarvan - hoog salaris en vind hem niet iemand die een team beter laat draaien door zijn inbreng (toegegeven - vooral gebaseerd op NL-elftal). Scoord ook vrijwel nooit, terwijl we juist een chronisch gebrek hebben aan middenvelders die ook op goal kunnen schieten.

Pröpper is sterker en word gewaardeerd bij zijn club en staat nog voor dit seizoen +1 jaar vast onder contract. Zijn dochtertje werd geboren tijdens zijn PSV jaren en is dus bijna klaar voor de basischool. Wellicht dat hij daarom wel open zou staan voor een terugkeer. Is eigenlijk te goed om in de eredivisie te gaan voetballen: de kwaliteit dus die we nodig hebben. :)
Pröpper gaat, als hij als terugkomt, volgens mij liever naar Ajax dan PSV.

Strootman heb ik dubbele gevoelens over. Iemand die wat kan toevoegen volgend jaar, maar niet het type speler waar we naar op zoek zijn. Inderdaad eerder een meer dynamische speler die ook kan scoren.
 
Pröpper gaat, als hij als terugkomt, volgens mij liever naar Ajax dan PSV.

Strootman heb ik dubbele gevoelens over. Iemand die wat kan toevoegen volgend jaar, maar niet het type speler waar we naar op zoek zijn. Inderdaad eerder een meer dynamische speler die ook kan scoren.

Gebaseerd op wat?
 
We gaan het wellicht zien, het gepraat van JdJ en de PSV leiding over een ervaren speler die in de winterstop aangetrokken gaat worden. Ik kan me niet voorstellen dat dat iemand anders is dan Strootman. En ik vermoedm, dat Strootman niet de oplossing gaat zijn voor onze problemen.

Zul je zien dat ze gaan huren
 
Gebaseerd op wat?
Meer moneys, sportieve vooruitzichten zijn beter en aanvallender voetbal.

Propper heeft niet veel met de club PSV. Was gewoon een springplank voor hem. Daarnaast ging hij niet op de leukste manier weg. Waarom zou hij naar dit PSV terug willen komen, terwijl je wekelijks speelt in de PL? Dan zou Ajax veel logischer zijn.
 
Strootman huren zou niet eens zo'n slecht idee zijn. Kunnen we het komende half jaar eens zien of hij werkelijk een echte versterking is.

Mee eens, maar wel met optie tot koop. Ik denk dat Strootman een beetje onderschat wordt; wat mij betreft zou hij een verademing zijn t.o.v. Rosario, Hendrix, Thomas, Sadílek en Gutiérrez. Huren is echter wel het verstandigste, want hij kan natuurlijk ook tegenvallen.
 
Meer moneys, sportieve vooruitzichten zijn beter en aanvallender voetbal.

Propper heeft niet veel met de club PSV. Was gewoon een springplank voor hem. Daarnaast ging hij niet op de leukste manier weg. Waarom zou hij naar dit PSV terug willen komen, terwijl je wekelijks speelt in de PL? Dan zou Ajax veel logischer zijn.

Dan is Ajax toch net zo onlogisch? Daar heeft hij ook geen binding mee, en Ajax speelt in een veel minder goeie competitie dan de PL.
 
Nee alsjeblieft geen Strootman. Is veel te traag . We hebben een sterke dynamische box to box speler nodig a la van Ginkel.
Ik weet zo 1 2 3 ook niet wie dat dan moet zijn, maar in ieder geval geen Strootman.

Dit, precies. Strootman was in zijn beste jaren - en die waren oprecht écht top, ook bij Oranje - een geniale opruimer. Soort éénmansleger, stofzuiger, wasmachine... Da's mooi, maar wat we nodig hebben is een speler die de aanvallers weet te vinden, opdat het team niet uit elkaar wordt getrokken.
 
Dan is Ajax toch net zo onlogisch? Daar heeft hij ook geen binding mee, en Ajax speelt in een veel minder goeie competitie dan de PL.
Dat is waarom ik zeg als hij al wil. Dan is Ajax een grotere kanshebber. Heeft niks met binding met ajax te maken. Ik zeg alleen dat PSV geen voorkeur gaat krijgen, omdat hij er 2 jaar gevoetbald heeft.
 
Pröpper gaat er echt niet komen. Hij en Aké doen het zo goed bij hun clubs dat de grotere clubs als Tottenham al interesse hebben in die twee.
 
Pröpper gaat er echt niet komen. Hij en Aké doen het zo goed bij hun clubs dat de grotere clubs als Tottenham al interesse hebben in die twee.

Propper ook? Speelt sterk ja, maar die lijkt nooit met andere clubs in verband te worden gebracht, gek genoeg. Ik kan er niks over vinden. Ake zal na dit seizoen sowieso wel de overstap maken.
 
Strootman - liever niet. Ziet eruit als een relboer die met zijn tractor de deuren van een gemeentehuis wil rammen.
Los daarvan - hoog salaris en vind hem niet iemand die een team beter laat draaien door zijn inbreng (toegegeven - vooral gebaseerd op NL-elftal). Scoord ook vrijwel nooit, terwijl we juist een chronisch gebrek hebben aan middenvelders die ook op goal kunnen schieten.

Pröpper is sterker en word gewaardeerd bij zijn club en staat nog voor dit seizoen +1 jaar vast onder contract. Zijn dochtertje werd geboren tijdens zijn PSV jaren en is dus bijna klaar voor de basischool. Wellicht dat hij daarom wel open zou staan voor een terugkeer. Is eigenlijk te goed om in de eredivisie te gaan voetballen: de kwaliteit dus die we nodig hebben. :)

Eens m.b.t. Strootman. Propper is beter geworden, maar het is nog steeds geen speler die de kar gaat trekken/de ploeg op sleeptouw kan nemen. Liever dan Strootman? Uiteraard, maar beide zijn niet de spelers die PSV nu verder zouden gaan helpen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Eens m.b.t. Strootman. Propper is beter geworden, maar het is nog steeds geen speler die de kar gaat trekken/de ploeg op sleeptouw kan nemen. Liever dan Strootman? Uiteraard, maar beide zijn niet de spelers die PSV nu verder zouden gaan helpen.

Ik vind zelfs Pröpper al van dusdanig niveau dat ik vrees dat ie onhaalbaar is. Ik ben benieuwd welke betere middenvelder je dan denkt/hoopt te willen halen? Eigenlijk ben ik op dit moment van mening dat het een oudere dragende speler moet zijn (en dus geen talent gokje) gezien de nood voor n leider.
 
Ik vind zelfs Pröpper al van dusdanig niveau dat ik vrees dat ie onhaalbaar is. Ik ben benieuwd welke betere middenvelder je dan denkt/hoopt te willen halen? Eigenlijk ben ik op dit moment van mening dat het een oudere dragende speler moet zijn (en dus geen talent gokje) gezien de nood voor n leider.

Propper is geen uitzonderlijk niveau; met een beetje scouting moet je zo iemand op tijd kunnen scouten en binnenhalen, zoals PSV gedaan heeft. Probleem met Propper is niet zozeer het voetballende gedeelte, maar meer het feit dat het geen leider is, en niet iemand die de ploeg op sleeptouw neemt. Als zijn ploeg goed draait, draait hij lekker mee, en als zijn ploeg slecht draait, deelt hij in de malaise.
 
Strootman is gewoon nog altijd een prima voetballer. We hebben de laatste jaren flink op hem lopen zeiken maar in Rome kan die gast gewoon niet over straat.... In Marseille heeft hij de afgelopen 1,5 jaar bijna altijd basis gestaan, hij heeft dit seizoen als controlerende middenvelder Marseille onder anderen naar de 2e plek geloodst. Inmiddels is hij voorbijgestreefd door supertalent Kamara maar hij speelde daar echt onwijs prima (gemiddeld cijfer een 6.7 van L'equippe). Marseille wilt hem loodsen omdat hij een gigantisch salaris heeft bij Marseille. Dus dat is wel een struikelpunt... de fans zijn daarom ook niet blij met hem.

Ik zie hem zichzelf nog wel in de basis willen bewijzen. PSV kan het aantrekkelijk maken door deze jongen een basisplaats te beloven en meteen captain te maken. Kom op deze jongen heeft toch meer talent in zijn linker teen dan Rosario, Hendrix en Sadilek bij elkaar? Hij is precies die lopende leider op het middenveld die we absoluut missen. Zo'n gozer met een over-mijn-lijk mentaliteit.

Ik hoop écht dat hij terugkomt. Wie weet kunnen we Hendrix nog voor een miljoen of 4/5 loodsen om de financien wat op orde te stellen. Op dit moment zou ik bijna tegen Marseille zeggen dat ze Guti wel mogen ruilen voor Strootman. Marseille speelt met de punt naar achteren. Veel betere speelstijl voor GHuti

Eerst van Roma een stap terug naar de Franse competitien nu bij Marseille voorbij gestreefd.
Geen goed plan, deze zwakke verdediging en middenveld kan hij net als het oude PSV met Mertens niet dragen.
Zullen we beginnen bij het aan trekken van een linksback?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan