Kevin Strootman

Vaak is het een percentage van winst op doorverkoop. Zal dus neerkomen op 1.5 miljoen, waarvan wij wellicht ook weer een deel moeten afstaan aan Utrecht. Toch lekker.
 
AS Roma en Olympique Marseille hebben volgens het Franse RMC Sport een akkoord bereikt over de transfer van Kevin Strootman. De Franse topclub betaalt 25 miljoen euro en heeft een bonuspakket van 3 miljoen afgesproken.

https://rmcsport.bfmtv.com/football...ootman-attendu-lundi-a-marseille-1512099.html

Morgen is de medische keuring en als Strootman hier goed doorheen komt tekent hij een 5-jarig contract in Marseille.

PSV gaat geld vangen. :money:
 
AS Roma en Olympique Marseille hebben volgens het Franse RMC Sport een akkoord bereikt over de transfer van Kevin Strootman. De Franse topclub betaalt 25 miljoen euro en heeft een bonuspakket van 3 miljoen afgesproken.

https://rmcsport.bfmtv.com/football...ootman-attendu-lundi-a-marseille-1512099.html

Morgen is de medische keuring en als Strootman hier goed doorheen komt tekent hij een 5-jarig contract in Marseille.

PSV gaat geld vangen. :money:
Gevoelsmatig toch niet echt een vooruitgang, maar dat komt misschien doordat ik het Franse voetbal niet volg.
 
Toch wel zonde dat hij na die blessure nooit meer zijn niveau heeft gehaald waardoor de weg omhoog nooit meer in beeld is geweest. Marseille is kwalitatief minder dan Roma en de competitie is ook niet echt een vooruitgang.
 
Desalniettemin is Marseille (vooral historisch) een pracht club met een aantrekkelijke derby de la weet ik wat
 
AS Roma en Olympique Marseille hebben volgens het Franse RMC Sport een akkoord bereikt over de transfer van Kevin Strootman. De Franse topclub betaalt 25 miljoen euro en heeft een bonuspakket van 3 miljoen afgesproken.

https://rmcsport.bfmtv.com/football...ootman-attendu-lundi-a-marseille-1512099.html

Morgen is de medische keuring en als Strootman hier goed doorheen komt tekent hij een 5-jarig contract in Marseille.

PSV gaat geld vangen. :money:


Ja, altijd fijn, maar ooit hadden we gerekend/gehoopt op een transfersom van 80 miljoen...
 
link

Olympique Marseille-trainer Rudi García werkte bij AS Roma tussen 2013 en 2016 al succesvol samen met de Nederlander.

Gedwongen verkoop
Daarnaast was het bekend dat de Italiaanse club deze zomer nog spelers moest verkopen. De transfersom van naar verluidt 25 miljoen euro is domweg nodig om niet in financiële problemen komen, terwijl Roma-trainer Eusebio di Francesco eerder al aangaf te willen bouwen aan een nieuw elftal.
 
Het was lang stil rondom Kevin.
Nu hij zijn basisplaats in Marseille kwijt is, zou een terugkeer naar PSV wel eens een mooie oplossing voor beide partijen kunnen betekenen, aldus Henk Spaan. Lees.
 
Als ze dat geld over hebben moeten ze zich kapot schamen voor wat er nu staat.
Strootman zal de miskoop van de eeuw worden. Was al drama in zijn laatste seizoen. Die gozer kan echt he le maal niks.
In ieder geval opvallend dat PSV steeds teruggrijpt op oud-spelers die het ergens anders niet waarmaken. Ik heb ook zo mijn twijfels. Maar qua leiderschap en inzet is het een toevoeging.
 
12 miljoen zou te veel zijn maar dat vond men ook toen Ajax Tadic haalde. Ik zag Strootman laatst invallen bij Oranje en dacht meteen, dit is misschien de speler die PSV mist. Hoe het met zijn fitheid is de laatste maanden weet ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan