Kenneth Paal (M) (verhuurd aan PEC Zwolle)

Sjoerd93

Aanvoerder
thijsslegers ‏@thijsslegers 4m
Kenneth #Paal tekent voor 3 jaar bij #psv, maakt club zojuist openbaar

Top. Jongen die afgelopen seizoen in de B1 speelde, samen met Van der Moot toch wel het grote talent van die lichting. Echt een goede voetballer wat ik ervan gezien heb, linkspoot dacht ik, hele goede techniek.



PSV.nl:

Jeugdspeler Kenneth Paal (16) tekent contract

24 juni 2013 15:30

Jeugdspeler Kenneth Paal (PSV B1) heeft maandagmiddag in het Philips Stadion zijn handtekening gezet onder een contract voor de komende drie seizoenen. Paal, die vandaag 16 jaar is geworden, tekende in het bijzijn van zijn familie een verbintenis die hem tot en met 2016 aan de club verbindt. Kenneth Paal begint aan zijn vierde seizoen bij PSV.

54b1ca32-4816-4a9c-96b4-64f1fb9636e5_Paal%202.jpg

Felicitaties van Marcel Brands voor jeugdspeler Kenneth Paal.

Paal: “Stap voor stap er komen”
Middenvelder Kenneth Paal (Arnhem, 24 juni 1997) speelt sinds 2010 voor PSV en komt uit in de B-jeugd. Op de dag dat hij zestien jaar is geworden, vandaag dus, zette hij zijn handtekening onder zijn eerste contract bij PSV. De jeugdinternational is verheugd met zijn eerste verbintenis. “Dit voelt heel goed. Ik hoop hier in de toekomst te mogen spelen. Stap voor stap wil ik er komen”, aldus Paal, die naast zijn contract en verjaardag ook nog eens is geslaagd voor school. In bijzijn van zijn familie en technisch manager Marcel Brands tekende de Arnhemmer zijn contract.

57b4142f-4c42-4dde-86d6-6a979472050c_Paal%203.jpg

Ook de moeder van Kenneth Paal zette haar handtekening onder het contract.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
thijsslegers ‏@thijsslegers 4m
Kenneth #Paal tekent voor 3 jaar bij #psv, maakt club zojuist openbaar

Top. Jongen die afgelopen seizoen in de B1 speelde, samen met Van der Moot toch wel het grote talent van die lichting. Echt een goede voetballer wat ik ervan gezien heb, linkspoot dacht ik, hele goede techniek.

Klinkt goed!
 
Met zo'n naam moet het goedkomen. Totaal geen woordgrappen op te verzinnen gelukkig.
 
Hij is wel héél klein, of niet? Brands is al geen lange man, maar Kenneth is nog een flink stuk kleiner.

Los daarvan zeg ik 'Gefeliciteerd & succes!' en laat me tegen de tijd dat hij in Jong PSV speelt en tegen het eerste aan zit, graag verrassen. Tot die tijd zal ik weinig van hem zien.
 
Hij is wel héél klein, of niet? Brands is al geen lange man, maar Kenneth is nog een flink stuk kleiner.

Los daarvan zeg ik 'Gefeliciteerd & succes!' en laat me tegen de tijd dat hij in Jong PSV speelt en tegen het eerste aan zit, graag verrassen. Tot die tijd zal ik weinig van hem zien.

Ik meen dat Brands best lang is?

Verder is die jongen nog maar 16, natuurlijk. Wellicht komen er nog wat cm's bij.
 
Ik meen dat Brands best lang is?

Verder is die jongen nog maar 16, natuurlijk. Wellicht komen er nog wat cm's bij.
Oh? Ja? Dan ben ik abuis, ik sluit het niet uit. Ik dacht dat hij niet zo groot was, maar nu ik er over nadenk, zou ik eigenlijk ook niet eerlijk kunnen vertellen hoe ik aan dat idee kom. :D

Paal groeit echt nog wel, daar zit ik niks over in.
Dat staat als een paa... Nee, ik doe het niet. :cool:
 
Wat goed nieuws dit! Sjoerd heeft 100% gelijk. Samen met Vd Moot het grootste talent. Nog groter talent dan Naciri en Hiwat. Als er geen gekke dingen gebeuren is het net zo'n zekerheidje dat hij gaat doorbreken als Depay en Locadia op die leeftijd.
 
Goed bezig PSV! Heeft iemand een lijstje van jeugdspelers die al een contract hebben bij PSV? Zou ik wel interessant vinden:) En wat zal zo'n jochie verdienen?
 
Wat goed nieuws dit! Sjoerd heeft 100% gelijk. Samen met Vd Moot het grootste talent. Nog groter talent dan Naciri en Hiwat. Als er geen gekke dingen gebeuren is het net zo'n zekerheidje dat hij gaat doorbreken als Depay en Locadia op die leeftijd.

Dat klinkt goed :yeah:
 
Wat goed nieuws dit! Sjoerd heeft 100% gelijk. Samen met Vd Moot het grootste talent. Nog groter talent dan Naciri en Hiwat. Als er geen gekke dingen gebeuren is het net zo'n zekerheidje dat hij gaat doorbreken als Depay en Locadia op die leeftijd.

Wel? Ik dacht dat Hiwat juist wel een van de talenten was van die generatie. Ik ken ze echter alleen van af en toe een samenvatting op PSV tv.
 
Dat klinkt goed :yeah:

:)

Wel? Ik dacht dat Hiwat juist wel een van de talenten was van die generatie. Ik ken ze echter alleen van af en toe een samenvatting op PSV tv.

Ben extreem gecharmeerd van Hiwat. De enige slag om de arm die ik bij hem houd is dat hij fysiek al zoveel verder is dan zijn leeftijdsgenoten, dat ik nog even afwacht of het hem net zo gemakkelijk afgaat als de fysieke verschillen wat kleiner zijn. Maar verder een fantastische speler. Samen met Vd Moot, Kenneth Paal en Naciri zijn het verschrikkelijk grote talenten. Die Vd Moot scoort echt belachelijk uit elke hoek en stand. Die zou ik volgend seizoen misschien een paar keer aan het werk willen zien bij Jong PSV in de JL.
 
Wat goed nieuws dit! Sjoerd heeft 100% gelijk. Samen met Vd Moot het grootste talent. Nog groter talent dan Naciri en Hiwat. Als er geen gekke dingen gebeuren is het net zo'n zekerheidje dat hij gaat doorbreken als Depay en Locadia op die leeftijd.

Van de weinige beelden die ik van hem gezien, zich het idd goed uit. Hoop dat hij het kan waarmaken
 
Heb hier veel verwachtingen van, al een aantal keren zien spelen. Moet zeggen dat hij best veel potentie heeft.
 
Reageer aub fatsoenlijk en met respect. Die jongen kan niets aan zijn naam doen.

Oh jawel, je kan officieel je naam wijzigen. Zijn ouders, in zijn geval.

Maar goed, hoopvol en prima dat PSV op tijd werkt maakt van zijn talenten. Iedereen die nu 16 wordt en voldoende talent heeft krijgt blijkbaar een contract aangeboden, goede zaak. Ik hoop wel dat er bij allen zo'n clausule inzit van een doorverkooppercentage voor de opleiding.

Ken deze beste jongen niet, pas als hij bij jong PSV zal spelen zal ik hem zien. Of bij het eerste natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan