Ik kan maar niet begrijpen waarom Zoet nog steeds niet verkocht is aan een buitenlandse club. Ook al zouden we maar ca. 5 miljoen euro voor Zoet krijgen, dan hadden we nog genoeg geld gehad om die 2e keeper van Red Bull te halen die Schmidt zo graag wil hebben...PSV moet nu ballen tonen en eens en voor altijd afscheid nemen van Zoet ...!!
Je geeft zelf het antwoord, voor die 5m die je voor Zoet wil krijgen, kun je ook een keeper van RB kopen. Ik ben bang dat Zoet nagenoeg onverkoopbaar is, althans voor een prijs die wij aanvaardbaar vinden.
 
Ik kan maar niet begrijpen waarom Zoet nog steeds niet verkocht is aan een buitenlandse club. Ook al zouden we maar ca. 5 miljoen euro voor Zoet krijgen, dan hadden we nog genoeg geld gehad om die 2e keeper van Red Bull te halen die Schmidt zo graag wil hebben...PSV moet nu ballen tonen en eens en voor altijd afscheid nemen van Zoet ...!!
Ik neem aan dat de reservekeeper van RB minder voetbalt dan de eerste keeper. Gezien de blunder van die eerste keeper gisteren vraag je je af hoe goed die keeper is.
 
Door verschillende analytici wordt PSV geadviseerd om Drommels van FC Twente vast te leggen in de zoektocht naar een meevoetballende keeper. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze suggestie ondersteun en dat PSV beter NU Drommels kan contracteren en hem vervolgens kan verhuren aan FC Twente en hem dan volgend jaar zomer naar Eindhoven kan halen. Beter nu vastleggen, anders is hij straks te bewonderen in het shirt van Ajax of AZ. Drommels is een goeie jonge keeper met uitstekende reflexen, meevoetballend en als keeper ook van achteruit opbouwend met verre uittrappen die meestal behoorlijk precies zijn. Zeker het overwegen waard voor JDJ...!
 
Door verschillende analytici wordt PSV geadviseerd om Drommels van FC Twente vast te leggen in de zoektocht naar een meevoetballende keeper. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze suggestie ondersteun en dat PSV beter NU Drommels kan contracteren en hem vervolgens kan verhuren aan FC Twente en hem dan volgend jaar zomer naar Eindhoven kan halen. Beter nu vastleggen, anders is hij straks te bewonderen in het shirt van Ajax of AZ. Drommels is een goeie jonge keeper met uitstekende reflexen, meevoetballend en als keeper ook van achteruit opbouwend met verre uittrappen die meestal behoorlijk precies zijn. Zeker het overwegen waard voor JDJ...!

We hebben genoeg keepers.


:D
 
We hebben genoeg keepers.


:D
PSV kan Drommels toch kopen en dan direct verhuren voor de rest van het seizoen? Dan hebben we in ieder geval een keeper achter de hand mocht Unnerstall zijn reserverol niet pruimen en volgend seizoen vertrekken of dat Mvogo zwaar teleurstelt in de komende maanden en dan volgend jaar zomer vervangen moet worden. Ik bedoel, hoeveel zou Drommels nou kosten ..? 2-4 miljoen euro..? Dat is toch zeker wel op te brengen voor een Topclub als PSV...?
 
PSV kan Drommels toch kopen en dan direct verhuren voor de rest van het seizoen? Dan hebben we in ieder geval een keeper achter de hand mocht Unnerstall zijn reserverol niet pruimen en volgend seizoen vertrekken of dat Mvogo zwaar teleurstelt in de komende maanden en dan volgend jaar zomer vervangen moet worden. Ik bedoel, hoeveel zou Drommels nou kosten ..? 2-4 miljoen euro..? Dat is toch zeker wel op te brengen voor een Topclub als PSV...?

Hij heeft volgens transfermarkt een transferwaarde van € 1 miljoen, maar waarom zou Drommels en FC Twente dit willen? Hij heeft nog een jaar contract voor dit seizoen en FC Twente heeft nog een optie voor nog een extra jaar.
 
PSV kan Drommels toch kopen en dan direct verhuren voor de rest van het seizoen? Dan hebben we in ieder geval een keeper achter de hand mocht Unnerstall zijn reserverol niet pruimen en volgend seizoen vertrekken of dat Mvogo zwaar teleurstelt in de komende maanden en dan volgend jaar zomer vervangen moet worden. Ik bedoel, hoeveel zou Drommels nou kosten ..? 2-4 miljoen euro..? Dat is toch zeker wel op te brengen voor een Topclub als PSV...?

Ik vind Bijlow van Fey ook een goede keeper en is nog vrij jong zou ook een optie kunnen zijn.
 
PSV lijkt zich inmiddels blind te staren op Drommel. Is dit nou echt zo'n geweldig talent? Ik twijfel. Heb totaal geen vertrouwen in het aankoopbeleid van PSV, dus bij twijfel neig ik dan naar de negatieve kant. Hebben we straks voor 4 miljoen de nieuwe Jurjus binnen :bandage:
 
PSV lijkt zich inmiddels blind te staren op Drommel. Is dit nou echt zo'n geweldig talent? Ik twijfel. Heb totaal geen vertrouwen in het aankoopbeleid van PSV, dus bij twijfel neig ik dan naar de negatieve kant. Hebben we straks voor 4 miljoen de nieuwe Jurjus binnen :bandage:
Misschien een aardig talent, maar zeker niet beter dan Unnerstall of Mvogo i.m.o. Weggegooid geld.
 
PSV lijkt zich inmiddels blind te staren op Drommel. Is dit nou echt zo'n geweldig talent? Ik twijfel. Heb totaal geen vertrouwen in het aankoopbeleid van PSV, dus bij twijfel neig ik dan naar de negatieve kant. Hebben we straks voor 4 miljoen de nieuwe Jurjus binnen :bandage:
Tja, Jurjus was jeugdinternational en Drommel heeft zich nu bij Oranje mogen melden. Maar goed, dat heeft Padt ook wel eens gedaan. Of Bizot.
 
PSV lijkt zich inmiddels blind te staren op Drommel. Is dit nou echt zo'n geweldig talent? Ik twijfel. Heb totaal geen vertrouwen in het aankoopbeleid van PSV, dus bij twijfel neig ik dan naar de negatieve kant. Hebben we straks voor 4 miljoen de nieuwe Jurjus binnen :bandage:
Jurjus keepte bij de Graafschap, Drommel bij Twente. Daarnaast zijn geweldige talenten niet te betalen voor ons. 4 miljoen zou ik voor Drommel een prima deal vinden. Als hij voor dat bedrag naar Ajax zou gaan hadden we geklaagd waarom wij dat niet deden.

Ik ben juist blij dat PSV nu eens anticipeert ipv reageert
 
Jurjus keepte bij de Graafschap, Drommel bij Twente. Daarnaast zijn geweldige talenten niet te betalen voor ons. 4 miljoen zou ik voor Drommel een prima deal vinden. Als hij voor dat bedrag naar Ajax zou gaan hadden we geklaagd waarom wij dat niet deden.

Ik ben juist blij dat PSV nu eens anticipeert ipv reageert
Dat PSV anticipeert is inderdaad prima, maar met JdJ aan het roer betwijfel ik automatisch of het anticiperen wel op het juiste doelwit is.:confused:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ze moeten Drommel mooi in Enschede laten.
Nog een jaartje Mvogo en dan Drommel transfervrij naar PSV.

Ik geloof niet dat er dan een merkbaar kwaliteitsverschil onder de lat is in de komende jaren. Maar, die continuïteit brengt dan in elk geval geen hoge kosten met zich mee.
De overeenkomst met Drommel is er al, dus als die nog even lekker een jaartje bij Twente op de begroting blijft drukken dan komt het helemaal goed.
 
Ze moeten Drommel mooi in Enschede laten.
Nog een jaartje Mvogo en dan Drommel transfervrij naar PSV.

Ik geloof niet dat er dan een merkbaar kwaliteitsverschil onder de lat is in de komende jaren. Maar, die continuïteit brengt dan in elk geval geen hoge kosten met zich mee.
De overeenkomst van Drommel is er al, dus als die nog even lekker een jaartje bij Twente op de begroting blijft drukken dan komt het helemaal goed.
Win-win. Plus je hebt een extra seizoen om te kijken of het niet echt allemaal pure hype is.
 
Of je vist achter het net.

Geen idee of dat erg is, maar het is een mogelijkheid natuurlijk.
Kan ook, en het is inderdaad de vraag of dat erg is. Ik ben de eerste die niet onder de indruk is van Mvogo hoor, maar ik heb nou niet het idee dat Drommel zoveel beter gaat zijn. M.i. kan dat geld beter gestoken worden in een middenvelder a la Guardado, wat m.i. het allergrootste mankement is in dit elftal, nog los van de tactiek.
 
Dat PSV anticipeert is inderdaad prima, maar met JdJ aan het roer betwijfel ik automatisch of het anticiperen wel op het juiste doelwit is.:confused:
Met het vertrek van Unnerstall en het mogelijke vertrek van Mvogo is het wel zo slim om een doelman te zoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan