PSV moet de verhuurde keepers van de hand doen die overal rondlopen en Zoet en Unnerstal van de hand doen niet goed genoeg in mijn ogen.
En Predrag Rajkovic kopen halen.
Dan heb je met de Ruiter als reserve keeper genoeg achter de hand.

Jij speelt Football Manager vermoed ik? :maniac:

Mocht Norwich degraderen (staan laatste, dus die kans is ruimschoots aanwezig) zou ik Krul wel een interessante optie vinden mocht Unnerstall verder niet overtuigen de komende maanden. Die is ondertussen weer écht fit na zijn zware blessure(s) en speelt sterk. Komt volgens mij wel het liefst uit in de PL, en gezien zijn prestaties sluit ik niet uit dat een andere PL-club of promovendus hem zou oppikken bij een eventuele degradatie van Norwich.
 
De keeper is het probleem niet bij PSV. Zoet of Unnerstal is prima, als er een normale verdediging voor zou staan, en als we een middenveld hadden dat niet voor constante druk op de verdediging zou zorgen. Dus voordat we eventueel aan een andere keeper kunnen gaan denken, eerst een CV die kan opbouwen, een LB en een box-to-box middenvelder. En ik ben bang dat PSV, zelfs met de verkoop van Bergwijn, niet genoeg centjes meer heeft om deze 3 te halen, dus het nadenken over een eventuele nieuwe keeper heeft geen enkele zin.
De keeper is juist de belangrijkste. Je kan 6 keer scoren maar als je een idioot op doel zet wordt het niks.
 
Ik heb het al een paar keer eerder gezegd, maar ik vind die Wellenreuther van Willem II wel een goede keeper voor PSV...ik denk dat hij in de afgelopen maanden zeker wel wat punten gepakt heeft voor W2, waardoor ze nu op de 4e plaats staan in de eredivisie. PSV zou hem wel degelijk in de gaten moeten houden in de komende maanden....!
 
Klopt, maar dan wel prima voor een club uit het rechterrijtje van de Eredivisie, niet voor PSV.
Wellicht, maar dat vind ik Unnerstal dan ook. Mijn punt is, dat ze allebei eigenlijk niet goed genoeg zijn.

Alhoewel ik nu wel een beetje op m'n woorden mloet gaan passen, want ik vond Unnerstal vandaag en tegen VVV best aardig keepen :sneaky:
 
Wellicht, maar dat vind ik Unnerstal dan ook. Mijn punt is, dat ze allebei eigenlijk niet goed genoeg zijn.

Alhoewel ik nu wel een beetje op m'n woorden mloet gaan passen, want ik vond Unnerstal vandaag en tegen VVV best aardig keepen :sneaky:

Ik denk dat Unnerstall in principe in alle opzichten wel beter is dan Zoet (dat is verder ook geen prestatie). Hij heeft alleen net de pech dat hij er in moet komen terwijl het hele elftal uit balans is, voor geen meter draait, een negatief zelfvertrouwen heeft, en dat de twee linies voor hem zo'n beetje de zwakste ooit zijn.
 
Yvon Mvogo is momenteel tweede keus bij RB Leipzig en mag vertrekken, zijn contract loopt volgend jaar af.
Het is een atletische keeper die ook goed is met zijn voeten.




Beest op FM, ik zeg doen.

Overigens heeft Hertha nu Schwolow van Freiburg gekocht, Hertha valt dus af. Denk wel dat we dan naast Zoet ook Unnerstall moeten verkopen. Geen van beiden zullen als tweede keeper willen dienen.
 
Laatst bewerkt:
Beest op FM, ik zeg doen.

Overigens heeft Hertha nu Schwolow van Freiburg gekocht, Hertha valt dus af. Denk wel dat we dan naast Zoet ook Unnerstall moeten verkopen. Geen van beiden zullen als tweede keeper willen dienen.
Hoe is hij voetballend? Schmidt heeft aangegeven dat een voetballende keeper erg belangrijk in zijn speelstijl is. Dat mist Unnerstahl en zoet. Daarom kijkt men naar een nieuwe keepert
 
Beest op FM, ik zeg doen.

Overigens heeft Hertha nu Schwolow van Freiburg gekocht, Hertha valt dus af. Denk wel dat we dan naast Zoet ook Unnerstall moeten verkopen. Geen van beiden zullen als tweede keeper willen dienen.

Zoet naar Freiburg zou prima zijn
 
Hoe is hij voetballend? Schmidt heeft aangegeven dat een voetballende keeper erg belangrijk in zijn speelstijl is. Dat mist Unnerstahl en zoet. Daarom kijkt men naar een nieuwe keepert

Geen idee, op FM is hij juist in techniek en fysiek goed, maar op mentaal vlak minder. Bepaal zelf hoeveel waarde je daar aan hecht.
 
Yvon Mvogo is momenteel tweede keus bij RB Leipzig en mag vertrekken, zijn contract loopt volgend jaar af.
Het is een atletische keeper die ook goed is met zijn voeten.




Bijna goed RB Leipzig zien in hem nog wel de vervanger voor de 1e keeper maar mag voor 5 milj weg wat ze zelf ook betaald hebben aan Young Boys.
Schmidt wil Leipzig-keeper naar PSV halen: vraagprijs van vijf miljoen euro'
i.v.m. is een mee voetballende keeper verkoop dan Zoet en Hidde Jurjus.
En hou Unnerstahl als reserve keeper en die van Jong PSV die mee is naar Duitsland als 3e keeper maar laat hem keepen bij Jong PSV voor zijn wedstrijd ritme.
Op beelden lijkt Yvon Mvogo mij op een type Onane 2.0
vind het wel goed dat Schmidt kijkt naar de opbouw van achteren naar voren toe om op nieuw op te bouwen vind de keepers in Nederland nou niet erg denderend op Onane na.
 
Ik kan maar niet begrijpen waarom Zoet nog steeds niet verkocht is aan een buitenlandse club. Ook al zouden we maar ca. 5 miljoen euro voor Zoet krijgen, dan hadden we nog genoeg geld gehad om die 2e keeper van Red Bull te halen die Schmidt zo graag wil hebben...PSV moet nu ballen tonen en eens en voor altijd afscheid nemen van Zoet ...!!
 
Ik kan maar niet begrijpen waarom Zoet nog steeds niet verkocht is aan een buitenlandse club. Ook al zouden we maar ca. 5 miljoen euro voor Zoet krijgen, dan hadden we nog genoeg geld gehad om die 2e keeper van Red Bull te halen die Schmidt zo graag wil hebben...PSV moet nu ballen tonen en eens en voor altijd afscheid nemen van Zoet ...!!

Nu nog een gek vinden die Zoet ook wil kopen
 
Terug
Bovenaan Onderaan