Room is inderdaad lang niet goed genoeg als vaste doelman voor het 1ste. Ik moet zeggen dat ik op dit moment te weinig zicht heb op de nieuwe lichting doelmannen van PSV om te zeggen wie het beste voldoet.
 
Room is inderdaad lang niet goed genoeg als vaste doelman voor het 1ste. Ik moet zeggen dat ik op dit moment te weinig zicht heb op de nieuwe lichting doelmannen van PSV om te zeggen wie het beste voldoet.
Ik vind Yannick van Osch momenteel de beste.Koopmans kan ook een goede worden maar die vind ik nu nog minder dan Van Osch.
 
Dus van Osch is beter dan de ex doelman van Oss... sorry handen jeuken, moest het kwijt.

On topic. Dank je.. ik ga het aankomend seizoen weer eens beter bijhouden.
 
Mooi, dan kan hij alvast gaan wachten op het vliegveld van Rio om bij de binnenkomst Neemaar een flinke schop onder zijn kont te verkopen. Daarna kunnen ze samen gaan janken.
 
en de groeten aan Hiddink, van Raay en Valckx. Stuk voor stuk helden van PSV die met Lemic werkten.
 
en de groeten aan Hiddink, van Raay en Valckx. Stuk voor stuk helden van PSV die met Lemic werkten.
Helden tja niet alles wat de helden doen is correct. Kijk anders naar Maradona, ooit de held van honderden miljoenen....
 
Heel simpel. Als.je hem kan halen dan moet je hem halen.
 
Uiteraard.
En zelfs als Zoet vertrekt, zou het niet mijn beste oplossing zijn. Maar wie weet.

Niet ideaal nee. Maar met de lading keepers die PSV heeft aangetrokken, zul je wat moeten doen. Laat ze maar op de velden presteren, dan weet men of er een nieuwe eerste keeper moet komen (en dan kan de rest weg), of dat er iemand kan doorstromen.
 
Die keepers van Zuid Korea of Japan die op het wk in Rusland hebben gestaan ? Ook om commerciele redenen interessant voor PSV...
 
Wil Gomes dan alvast naar de sportschool om minimaal 10 kilo af te vallen? Wat een armoe zeg, als dit je alternatief is.
Investeer in een jonge keeper met potentie waar je de komende jaren verder kunt i.p.v. weer zon korte termijn oplossing die en niet meer zo goed is als gedacht en dat ie de ontwikkeling van jong talent in de weg staat straks.
 
Wil Gomes dan alvast naar de sportschool om minimaal 10 kilo af te vallen? Wat een armoe zeg, als dit je alternatief is.
Investeer in een jonge keeper met potentie waar je de komende jaren verder kunt i.p.v. weer zon korte termijn oplossing die en niet meer zo goed is als gedacht en dat ie de ontwikkeling van jong talent in de weg staat straks.

Kan alleen maar tegenvallen inderdaad. Nooit aan beginnen. Die tijd is geweest; dat moet je niet gaan verkrachten door oude glorie terug te gaan halen die het vervolgens niet meer waar kan maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan