VVV Venlo-doelman Lars Unnerstall zou voor iedere Nederlandse topclub een aanwinst zijn.[...]
Hij kan de top aan. De Nederlandse top sowieso", aldus Valckx.

Bron: PSV Fans
Hij zegt hier twee verschillende dingen. De top 'aankunnen' is wat anders dan een aanwinst zijn voor iedere Nederlandse topclub. De Neder;andse top is zo hoog niet meer.

Daarnaast het verzoek geen artikelen rechtstreeks te kopiëren. Ook niet met bronvermelding.
Een paar zinnen overnemen en een artikel parafraseren mag uiteraard wel.
 
Niet te verwarren met paraffine, want dan gaat de boel geheid in de fik en dan heb je als keeper gedonder in de glazen.(de spreekwoordelijke glazen).
Parafineren? Is dat een kunststof laagje aanbrengen op spaanplaat, terwijl je druk over je schouders kijkt?:maniac:
 
IK heb erg weinig voetbal gezien dit jaar voor mijn doen. Met name de wedstrijden van de kleinere ploegen zijn aan mij voorbij gegaan. Maar van wat ik wel heb gezien vind ik deze kerel de beste keeper van de niet topploegen. Hij lijkt mij zeker een interessante optie indien Zoet vertrekt.

Maar wellicht heeft iemand VVV redelijk gevolgd dit jaar en weet die beter of hij het PSV niveau aan zou kunnen.
 
IK heb erg weinig voetbal gezien dit jaar voor mijn doen. Met name de wedstrijden van de kleinere ploegen zijn aan mij voorbij gegaan. Maar van wat ik wel heb gezien vind ik deze kerel de beste keeper van de niet topploegen. Hij lijkt mij zeker een interessante optie indien Zoet vertrekt.

Maar wellicht heeft iemand VVV redelijk gevolgd dit jaar en weet die beter of hij het PSV niveau aan zou kunnen.
Net zoals veel keepers: vaak mooie reddingen, maar altijd een slippertje.
 
Wat je moet beseffen als PSV zijnde is dat zulke keepers een hele tijd nodig zouden hebben om te weten hoe een topteam speelt en hoe geconcentreerd hij eigenlijk moet zijn bij die weinige keren dat de tegenstander schoten lost op je doel. Bij een VVV speel je om niet te verliezen en bij PSV speel je om te winnen. Dat is voor het werk van een keeper en zijn concentratievermogen een verschil van dag en nacht. Kortom wanneer je een Unnerstal haalt, moet je hem na de eerste niet al te goede wedstrijden gelijk afschrijven. Dat proces (de overgang naar de top) verloopt voor een keeper nog langzamer dan voor een veldspeler.
 
Vermeer heeft geen contract gekregen bij Brugge en staat achter Jones in de pikorde bij Feyenoord.
Zou me niets verbazen als hij weg wil bij Feyenoord. Lijkt me niet goed genoeg voor PSV, maar die geruchten zouden zomaar langs kunnen komen.
 
Vermeer heeft geen contract gekregen bij Brugge en staat achter Jones in de pikorde bij Feyenoord.
Zou me niets verbazen als hij weg wil bij Feyenoord. Lijkt me niet goed genoeg voor PSV, maar die geruchten zouden zomaar langs kunnen komen.

Eigenlijk is PSV moreel verplicht hem te halen en vervolgens op de bank te zetten.
 
Wat je moet beseffen als PSV zijnde is dat zulke keepers een hele tijd nodig zouden hebben om te weten hoe een topteam speelt en hoe geconcentreerd hij eigenlijk moet zijn bij die weinige keren dat de tegenstander schoten lost op je doel.

Behalve bij PSV. Met het aantal doelpunten dat de ploeg dit jaar heeft geincarne. geincalcul, tegen heeft gekregen krijgt iedere keeper voldoende momenten om te schutteren/schitteren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Behalve bij PSV. Met het aantal doelpunten dat de ploeg dit jaar heeft geincarne. geincalcul, tegen heeft gekregen krijgt iedere keeper voldoende momenten om te schutteren/schitteren.

En dan te bedenken dat dat nog steeds een van de teams is met de minste doelpunten tegen. En dan mag je ook nog eens een deel daarvan toeschrijven aan de "we zijn al kampioen"-wedstrijden.
 
Ik hoop toch niet dat Room de opvolger van Zoet wordt.Zijn reflexen vind ik maar matig en zo'n geweldige lijnkeeper is het ook niet.Of hij punten pakt voor PSV heb ik sterk mijn twijfels over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan