Hoe matiger het team, hoe meer kans voor de keeper om uit te blinken en goede cijfers te scoren. Kleine blundertjes, waar Zoet wel eens om bekritiseerd wordt, vallen dan niet op. Padt is echt niet beter dan Zoet bijvoorbeeld.
 
Interessant. Wat zou die moeten kosten?

Ehm. Die is van ons? Daarnaast lijkt mij dat Room ook niet onder doet t gros van de keepers van de eredivisie. Wat dat betreft hoeft er geen vervanging in NL gezocht te worden. Eventueel een betaalbaar talent uit t buitenland halen zou kunnen. Maar de echte talenten zijn meestal al verkocht of te duur.
 
Ehm. Die is van ons? Daarnaast lijkt mij dat Room ook niet onder doet t gros van de keepers van de eredivisie. Wat dat betreft hoeft er geen vervanging in NL gezocht te worden. Eventueel een betaalbaar talent uit t buitenland halen zou kunnen. Maar de echte talenten zijn meestal al verkocht of te duur.

Ik heb zo'n idee dat Retro dat wel weet... ;)

Over Padt: doe maar niet. Nobel van hem dat ie dat enorme gat dat Jeroen Verhoeven achterliet opvult in de Eredivisie, maar verder is het niks.
 
Ehm. Die is van ons? Daarnaast lijkt mij dat Room ook niet onder doet t gros van de keepers van de eredivisie. Wat dat betreft hoeft er geen vervanging in NL gezocht te worden. Eventueel een betaalbaar talent uit t buitenland halen zou kunnen. Maar de echte talenten zijn meestal al verkocht of te duur.

Jurjus gaat steeds beter keepen, maar wat mij betreft mag hij nog een jaartje verhuurd worden volgend jaar (of hij moet zich blíjven doorontwikkelen). Net als Zoet ooit, nog even jaartje extra uitlenen.
 
Jurjus gaat steeds beter keepen, maar wat mij betreft mag hij nog een jaartje verhuurd worden volgend jaar (of hij moet zich blíjven doorontwikkelen). Net als Zoet ooit, nog even jaartje extra uitlenen.

Ga d'r maar vanuit dat Zoet volgend jaar weg is, wie laat je dan dat jaar overbruggen? Gomes?
 
Wie gaat Zoet opvolgen? Alexis Martín Arias was in oktober nog kandidaat en in november was Pau Lopez de ideale opvolger, volgens diverse media.
Gaan we over de grens zoeken, of hebben we de opvolger al in huis?
 
Wie gaat Zoet opvolgen? Alexis Martín Arias was in oktober nog kandidaat en in november was Pau Lopez de ideale opvolger, volgens diverse media.
Gaan we over de grens zoeken, of hebben we de opvolger al in huis?

Dat zal wel Eloy Room zijn. Dat is de goedkoopste oplossing. :rolleyes:
 
Dat zou toch wel een drama zijn...
Inderdaad , zoals Room eergisteren gekeept heeft tegen Roda, kan hij nooit de directe opvolger worden van Zoet...liever een keeper uit het buitenland halen, een nieuwe Gomes bijvoorbeeld uit Zuid Amerika. In de eredivisie loopt er geen waardige opvolger rond.
 
Inderdaad , zoals Room eergisteren gekeept heeft tegen Roda, kan hij nooit de directe opvolger worden van Zoet...liever een keeper uit het buitenland halen, een nieuwe Gomes bijvoorbeeld uit Zuid Amerika. In de eredivisie loopt er geen waardige opvolger rond.

Als die nieuwe Romario dan ook meekomt, dat zou helemaal mooi zijn. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan