Hij is misschien momenteel oud belegen, maar Bram Castro heeft zich vandaag tegen Ajax meer dan positief onderscheiden ....ongeveer 10 goede en noodzakelijke reddingen....zou hij niet de plek van Pasveer kunnen innemen...?? Hij is 34 jaar, maar ik denk dat hij een goede stand in voor Zoet is.....
 
Hij is misschien momenteel oud belegen, maar Bram Castro heeft zich vandaag tegen Ajax meer dan positief onderscheiden ....ongeveer 10 goede en noodzakelijke reddingen....zou hij niet de plek van Pasveer kunnen innemen...?? Hij is 34 jaar, maar ik denk dat hij een goede stand in voor Zoet is.....

Schijnt dat PSV nu wel een keeper moet halen, omdat Koopmans een schouderblessure heeft....Brands zou contact moeten opnemen met Heracles en zaakwaarnemer Castro.....niet voor niets krijgt hij een 8 in het AD elftal van dit weekend.....
 
Vorm lijkt mij van de Nederlandse keepers ook de beste optie om Zoet op te volgen....wat zou hij moeten kosten ??

Vorm is te duur en heeft bovendien geen mentaliteit. Na 2 goede wedstrijden wilde hij alweer weg bij Utrecht en later koos hij er bewust voor om 2e keeper te worden bij Tottenham, terwijl hij nog niet zo oud was. Elke andere keeper doet zoiets vanaf zijn 32e of zo of als iemand 20 jaar is en veel te jong voor de basis.
Tijdens het WK 2014 zag ik hem vaak op de reservebank een lolletje uithalen terwijl anderen nerveus/ geconcentreerd waren voor bijv de penalty serie tegen Costa Rica. Wie weet was dat ook de reden dat Louis hem als enige speler van Oranje geen minuten gaf tijdens dat toernooi.
 
Maar Bram Castro is 34 jaar en keeper bij Heracles.....heel erg veel zal hij niet kosten lijkt mij en ik weet zeker dat PSV hem meer salaris kan bieden dan Heracles ...
 
Heb het eens nagevraagd op een FIFA forum bij wat Watfort fans.

Schijnt dat Gomes na die mindere periode bij Tottenham wel echt op handen gedragen wordt bij Watfort fans en daar ook 2e captain is.

Ik had al bijna zelf Brands opgebeld om eens te vragen of hij Gomes al heeft gevraagd terug te komen. Maar die schijnt wel zo'n 7/8M te moeten kosten omdat de club hem niet weg wikt (is ondertussen alweer 34 jaar oud)

wel jammer... had dit echt als hét jaar van de terugkeer van Gomes gezien. als mooie tussen periode voor Jurjus en Van Osch om te groeien en met Koopmans als iets meer ervaren jongen vanuit de Jupiler league naar tweede keeper had je dan een prima keeperswissel gehad in mijn opinie.

maar denk dat dit helaas te positief gedacht is... zoals ik eerder al dacht over de terugkeer van Farfan, Honda en Dszudszák Haha! (En Arjen Robben en Alex en...)
 
Hij is misschien momenteel oud belegen, maar Bram Castro heeft zich vandaag tegen Ajax meer dan positief onderscheiden ....ongeveer 10 goede en noodzakelijke reddingen....zou hij niet de plek van Pasveer kunnen innemen...?? Hij is 34 jaar, maar ik denk dat hij een goede stand in voor Zoet is.....

Castro zou zeker een goede 2e keeper zijn. Ik dacht eigenlijk dat hij jonger was en daar (nog) niet 2e keeper zou willen zijn, maar met 34 jaar zou het ook voor hem interessant kunnen zijn om nog even 1-2 ton extra per jaar te pakken. Hij lijkt me ook wel goede 'organisator' van zijn verdediging, dus daarin kan hij zijn ervaring overbrengen.
 
[h=1]PSV gaat snel de markt op voor tweede keeper[/h] http://www.ed.nl/psv/psv-gaat-snel-de-markt-op-voor-tweede-keeper~a58f605ad/

PSV heeft intern besloten de markt op te gaan voor een nieuwe tweede keeper. De verantwoordelijken binnen de club voeren maandagmiddag overleg over de ontstane leemte in de keepersbezetting, na het wegvallen van beoogd tweede doelman Luuk Koopmans.

:unsure:Eerst 2 keepers laten gaan en nu moeten ze zelf de markt op voor een keeper. :re: :sb:
 
[h=1]PSV gaat snel de markt op voor tweede keeper[/h] http://www.ed.nl/psv/psv-gaat-snel-de-markt-op-voor-tweede-keeper~a58f605ad/

PSV heeft intern besloten de markt op te gaan voor een nieuwe tweede keeper. De verantwoordelijken binnen de club voeren maandagmiddag overleg over de ontstane leemte in de keepersbezetting, na het wegvallen van beoogd tweede doelman Luuk Koopmans.

:unsure:Eerst 2 keepers laten gaan en nu moeten ze zelf de markt op voor een keeper. :re: :sb:

Schijnt dat Castro en Room in beeld zijn...ik zou dan toch gaan voor Castro als 2e keeper die het Zoet erg lastig kan maken, maar hem daardoor juist gefocust kan krijgen als 1e keeper....
 
Castro, die in 34 jaar nooit hoger is gekomen dan Heracles? Ik weet het niet.....

Room leek me nog wat, maar met 28 jaar is daar de rek ook wel uit.
 
Laatst keek ik naar de WK kwalificatiewedstrijd tussen Brazilië en Ecuador en ik vond die keeper van Ecuador , volgens mij heet hij Banguera, best wel fantastische reddingen verrichten, snelle reflexen en ook sterk in de lucht. Ik weet niet waar hij onder contract staat, maar misschien wel een optie voor PSV, mits betaalbaar ...??
 
Laatst keek ik naar de WK kwalificatiewedstrijd tussen Brazilië en Ecuador en ik vond die keeper van Ecuador , volgens mij heet hij Banguera, best wel fantastische reddingen verrichten, snelle reflexen en ook sterk in de lucht. Ik weet niet waar hij onder contract staat, maar misschien wel een optie voor PSV, mits betaalbaar ...??

Hij speelt in de Colombiaanse competitie en is 31 jaar, dus haalbaar is hij wel lijkt me.
 
Ajax vist de laatste tijd in de Colombiaanse vijver, misschien moet PSV ook eens gaan scouten in Colombia en om te beginnen deze Banguera nader bestuderen, voor het geval Zoet in de winterstop alsnog vertrekt...
 
Na 2 maanden de Nederlandse competitie gevolgd te hebben, vind ik dat binnen de eredivisie Sergio Padt de meest geschikte opvolger is voor Zoet. Zoet gaat vrijwel zeker weg aan het eind van dit seizoen. Weet iemand van jullie wanneer het contract van Padt afloopt in Groningen en wat hij ongeveer zou moeten kosten in mei-juni 2018 ??? Voorwaarde voor zijn overstap naar een Topclub als PSV moet wel zijn dat hij minimaal 5 kilo afvalt....;)(Y)
 
Laatst bewerkt:
Na 2 maanden de Nederlandse competitie gevolgd te hebben, vind ik dat binnen de eredivisie Sergio Padt de meest geschikte opvolger is voor Zoet. Zoet gaat vrijwel zeker weg aan het eind van dit seizoen. Weet iemand van jullie wanneer het contract van Padt afloopt in Groningen en wat hij ongeveer zou moeten kosten in mei-juni 2018 ??? Voorwaarde voor zijn overstap naar een Topclub als PSV moet wel zijn dat hij minimaal 5 kilo afvalt....;)(Y)

Valt me mee dat je niet op de proppen komt met die keeper van Sparta :D
 
Jurjus scoort met regelmaat n 7 dacht ik. Laat aardig wat door maar dat komt deels door de gebrekkige verdediging voor hem.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan