Iedere pannenkoek in de goal heeft wel 1 wedstrijd waar alles voor hem mee zit, maar wanneer je vaker de held blijkt en gaat opvallen dan doe je toch wel iets goeds :)
 
Iedere pannenkoek in de goal heeft wel 1 wedstrijd waar alles voor hem mee zit, maar wanneer je vaker de held blijkt en gaat opvallen dan doe je toch wel iets goeds :)

Ja, maar dan verwacht ik ook een filmpje met beelden uit meerdere wedstrijden ipv een samenvatting waarbij die een aantal keer de bal op het lijf krijgt, een bal tot corner verwerkt die naast was gegaan. Geloof best dat je n punt hebt maar vooralsnog ben ik met dit beeldmateriaal niet overtuigt.
 
Ja, maar dan verwacht ik ook een filmpje met beelden uit meerdere wedstrijden ipv een samenvatting waarbij die een aantal keer de bal op het lijf krijgt, een bal tot corner verwerkt die naast was gegaan. Geloof best dat je n punt hebt maar vooralsnog ben ik met dit beeldmateriaal niet overtuigt.
De laatste 5 wedstrijden 7 goals tegen.
Zijn die ook getoond in de samenvattingen ??
 
In 16 competitiewedstrijden 21 goals, dat is toch wat slechter dan de 10 van Zoet in 13 wedstrijden.
En dat in een pannenkoekcompetitie als die van Kroatie.... Nee dan houden we het toch maar op Zoet....
 
Ja, maar dan verwacht ik ook een filmpje met beelden uit meerdere wedstrijden ipv een samenvatting waarbij die een aantal keer de bal op het lijf krijgt, een bal tot corner verwerkt die naast was gegaan. Geloof best dat je n punt hebt maar vooralsnog ben ik met dit beeldmateriaal niet overtuigt.
Eensch. Twee keer tikt hij een bal naast tot corner die anders ook naast zou zijn gegaan, en een paar schoten van afstand zien er spectaculair uit maar daar zijn de reddingen (voor een prof) 'normaal'. De eerste redding op de kopbal was eigenlijk de enige redding waarvan ik dacht: zo zo!


Dus, het kan best wat zijn, maar dat is naar mijn mening niet uit dit filmpje te halen :)
 
In 16 competitiewedstrijden 21 goals, dat is toch wat slechter dan de 10 van Zoet in 13 wedstrijden.
En dat in een pannenkoekcompetitie als die van Kroatie.... Nee dan houden we het toch maar op Zoet....
Misschien een beetje kort door de bocht, kan ook door bijv. o.a. de verdediging komen. Maar HNK Split is geen laagvlieger, ze staan 3e in de competitie. Hebben meer goals tegen dan de nummer 6 ;). Maar verder alleen de nummer 1 Dinamo Zagreb en 2 Rijeka die minder goals geïncasseerd hebben.
 
Misschien een beetje kort door de bocht, kan ook door bijv. o.a. de verdediging komen. Maar HNK Split is geen laagvlieger, ze staan 3e in de competitie. Hebben meer goals tegen dan de nummer 6 ;). Maar verder alleen de nummer 1 Dinamo Zagreb en 2 Rijeka die minder goals geïncasseerd hebben.
Wie kort door de bocht is, kan kort door de bocht terug verwachten ;)
 
Word vervolgt, ik ga zelf maar eens filmpje maken, dan kan ik bewijzen dat er in deze gozer echt wel meer dan voldoende hoop en rek zit :D
 
Kenneth Vermeer, wordt daarmee de 1e keeper die binnen een jaar bij de traditionele top 3 heeft gespeeld....

Nee joh....gewoon Jelle ten Rouwelaar geruild met Menno Koch. Jelle heeft geen zin meer in NAC nu hij zijn aanvoerdersband kwijt is....:D
 
Ik wel. Wat hebben we aan een zeiker die bij NAC blunder op blunder maakt? We hebben met Pasveer een prima tweede keeper die echt niet onder doet voor die Rouwelaar.

Lees is goed, we hebben een derde keeper nodig. Eentje voor Jong PSV, die ook als derde keeper van het gewone elftal kan dienen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan