Prima optie om Ten Rouwelaar erbij te halen als concurrent voor Zoet. Tyton weg en een jeugdspeler als derde keeper.
 
Iedereen blij?
Ben ik nu de enige die het idee heeft dat PSV juist een kans gemist heeft? Had Gomes niet die man met ervaring moeten zijn die Zoet verder zou moeten helpen? Enige dat ertegen zou kunnen zijn, is dat Gomes zeker wil zijn van basisplaats. Watford of all places...?!
 
Iedereen blij?
Ben ik nu de enige die het idee heeft dat PSV juist een kans gemist heeft? Had Gomes niet die man met ervaring moeten zijn die Zoet verder zou moeten helpen? Enige dat ertegen zou kunnen zijn, is dat Gomes zeker wil zijn van basisplaats. Watford of all places...?!

Hoe kan Gomes zoet verder helpen? Als keeperstrainer misschien ja, maar niet als concurrent. Het PSV publiek hunkert naar de tijden waarin PSV nog succesvol was en zullen dat parallel trekken met de aanwezigheid van Gomes. Zoet hoeft maar een foutje te maken en iedereen zal roepen om Gomes. Daar zal Zoet niet mee geholpen zijn. PSV heeft geen keepersprobleem, dus ja ik ben wel blij...
 
Mee eens, ben altijd voorstander geweest van het terughalen van Gomes, nu zoet onder de lat staat is dat verdwenen.Bovendien komen er verschillende keepers uit de jeugd aan.
Hoe kan Gomes zoet verder helpen? Als keeperstrainer misschien ja, maar niet als concurrent. Het PSV publiek hunkert naar de tijden waarin PSV nog succesvol was en zullen dat parallel trekken met de aanwezigheid van Gomes. Zoet hoeft maar een foutje te maken en iedereen zal roepen om Gomes. Daar zal Zoet niet mee geholpen zijn. PSV heeft geen keepersprobleem, dus ja ik ben wel blij...
 
ik bedoelde inderdaad vooral als mentor: trainer/2e keeper.
Maar je hebt wel een punt: als het Zoet even minder zou gaan, dan zal iedereen roepen om Gomes. Daar zou iets vanuit communicatie mee gedaan kunnen worden: Gomes zelf duidelijk laten zijn over zijn rol en zijn vertrouwen in Zoet.

Overigens ben ik het ook eens dat PSV geen keepersprobleem heeft. Zoet is nog geen geweldenaar misschien, maar voldoende en kan nog groeien. Er zijn andere posities die meer aandacht vragen.
 
Mochten we nog een goeie keeper nodig hebben, dan vind ik die keeper van Ecuador, Dominguez, een prima optie....
 
PSV zal denk ik geen keeper halen, maar dromen mag altijd. Ik ben eigenlijk wel gecharmeerd van de keepers van Mexico en Costa Rica. Beide keepers zullen het in de eredivisie kunnen gaan redden, maar zijn zeker geen toppers. Maar hebben het wel in zich om een publiekslieveling te worden waarvoor mensen naar het stadion zullen gaan komen.
 
De keeper van Mexico is niet meer te betalen denk ik, volgens mij zitten alle grote clubs er al achteraan
 
De keeper van Mexico is niet meer te betalen denk ik, volgens mij zitten alle grote clubs er al achteraan

Daar ga ik ook wel van uit, maar ik zou toch niet willen, dat hij Zoet in de weg zou zitten qua ontwikkeling. Ik geef aan, heb van hem genoten.
 
Keylor Navas van Costa Rica speelt al in de Primera division?? denk niet dat hij wil
 
Ik reageer heel laat, want ik zie nu toevallig uw reactie.


De Ruiter speelde vorig seizoen fantastisch, maar is dit seizoen matig. Die van Roda, bedoelt je Kurto? Die kan er namelijk helemaal niets meer. Nordfeldt maakt ook geen onuitwisbare indruk. Zou dan eerder voor Boer gaan, of anders Pasveer die nu dus ook binnen is. Is Room niet iets?




Oh, het was de bedoeling op een ouder bericht te reageren. Dat is dus niet helemaal gelukt..
 
Laatst bewerkt:
Zoet verkopen als je de kans krijgt en Lovre Kalinić halen, jullie kennen hem niet hier maar ik volg hem al heel lang, deze pannenkoek gaat het nog ver schoppen, maar is nu pas echt aan het doorbreken. Als je hem op tijd kaapt kan je er zeker op cashen + successen mee behalen :)


Ff snel een filmpje van hem, het mooie aan hem is dat hij verdomd lui is, het liefst doet die gewoon niks en leunt die tegen de paal aan, lijkt zwaar ongemotiveerd type als je hem ziet vanaf de tribune, maar word het een beetje spannend zie je hem in een split second van lui > held/actie modus schakelen :D

Waar andere de bal 24/7 volgen zie je hem net geen peuk opsteken als de bal buiten de 16m is, heel apart ventje maar hij heeft me toch paar reddingen verricht in de afgelopen 2 jaar, iets waar je u tegen kan zeggen :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=X0lULhrz4XY[/video]
 
Laatst bewerkt:
Zoet verkopen als je de kans krijgt en Lovre Kalinić halen, jullie kennen hem niet hier maar ik volg hem al heel lang, deze pannenkoek gaat het nog ver schoppen, maar is nu pas echt aan het doorbreken. Als je hem op tijd kaapt kan je er zeker op cashen + successen mee behalen :)


Ff snel een filmpje van hem, het mooie aan hem is dat hij verdomd lui is, het liefst doet die gewoon niks en leunt die tegen de paal aan, lijkt zwaar ongemotiveerd type als je hem ziet vanaf de tribune, maar word het een beetje spannend zie je hem in een split second van lui > held/actie modus schakelen :D

Waar andere de bal 24/7 volgen zie je hem net geen peuk opsteken als de bal buiten de 16m is, heel apart ventje maar hij heeft me toch paar reddingen verricht in de afgelopen 2 jaar, iets waar je u tegen kan zeggen :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=X0lULhrz4XY[/url]


We hebben toch al een pannenkoek ?


We gaan toch geen pannenkoekhuis beginnen......
 
Zoet verkopen als je de kans krijgt en Lovre Kalinić halen, jullie kennen hem niet hier maar ik volg hem al heel lang, deze pannenkoek gaat het nog ver schoppen, maar is nu pas echt aan het doorbreken. Als je hem op tijd kaapt kan je er zeker op cashen + successen mee behalen :)


Ff snel een filmpje van hem, het mooie aan hem is dat hij verdomd lui is, het liefst doet die gewoon niks en leunt die tegen de paal aan, lijkt zwaar ongemotiveerd type als je hem ziet vanaf de tribune, maar word het een beetje spannend zie je hem in een split second van lui > held/actie modus schakelen :D

Waar andere de bal 24/7 volgen zie je hem net geen peuk opsteken als de bal buiten de 16m is, heel apart ventje maar hij heeft me toch paar reddingen verricht in de afgelopen 2 jaar, iets waar je u tegen kan zeggen

Volgens mij kan je van de keeper van groningen een net zo'n positief filmpje maken op basis van de laatste wedstrijd tegen PSV..
 
Terug
Bovenaan Onderaan