Gomes moet terug komen om de verdediging van de broodnodige ervaring te voorzien.
Vandaag heeft ook Zoet aangetoond nog niet rijp te zijn voor PSV. Het tegendoelpunt is hem zwaar aan te rekenen!

Dus: Gomes op doel van ONS PSV!
 
Gomes moet terug komen om de verdediging van de broodnodige ervaring te voorzien.
Vandaag heeft ook Zoet aangetoond nog niet rijp te zijn voor PSV. Het tegendoelpunt is hem zwaar aan te rekenen!

Dus: Gomes op doel van ONS PSV!

Nee...nu geen Gomes meer halen. Zelf ben ik wel gecharmeerd van De Ruiter van Utrecht, Nordfeld (?) van Heerenveen en Marsman (?) van Twente.
 
Nee...nu geen Gomes meer halen. Zelf ben ik wel gecharmeerd van De Ruiter van Utrecht, Nordfeld (?) van Heerenveen en Marsman (?) van Twente.

De Ruiter was vorig seizoen top, maar dit seizoen vind ik hem matig. De twee andere keepers hebben ook nog niet aangetoond echte constante top keepers te zijn. Dan houd ik liever Zoet. Gomes hoeft trouwens ook niet van mij.

Onzin!! We hebben ervaring nodig. Gomes MOET terug.

Vergeet niet dat het een mening is van Razinho. Jouw mening is Gomes terug, zijn mening is van niet. Dan kan je niet zeggen dat het onzin is en Gomes terug moet. Jouw mening is geen waarheid, maar gewoon een mening. Daar mag iemand het best niet mee eens zijn.
 
Laatst bewerkt:
De Ruiter was vorig seizoen top, maar dit seizoen vind ik hem matig. De twee andere keepers hebben ook nog niet aangetoond echte constante top keepers te zijn. Dan houd ik liever Zoet. Gomes hoeft trouwens ook niet van mij.



Vergeet niet dat het een mening is van Razinho. Jouw mening is Gomes terug, zijn mening is van niet. Dan kan je niet zeggen dat het onzin is en Gomes terug moet. Jouw mening is geen waarheid, maar gewoon een mening. Daar mag iemand het best niet mee eens zijn.

Mijn mening is dat hij onzin verkoopt. Niets mis mee.
 
Mijn mening is dat hij onzin verkoopt. Niets mis mee.

Dat mag jij zeker vinden, maar dan hoef je met jou dus niet te discussiëren. Een andere mening kan je proberen te weerleggen met een onderbouwing van jouw mening, maar om alleen te zeggen dat het onzin is en dat iets moet... Ja daar komen we niet ver mee. Maar vooruit, je zal dit wel onzin vinden. :shifty:
 
Geef gewoon Tyton wat langer het vertrouwen en een echte kans!
Tyton heeft weken gehad en was aantoonbaar minder dan Zoet.
Zoet doet het prima, we hebben geen andere keeper nodig. Zet een fatsoenlijke verdediging neer en je ben als een heel eind.
 
Ik wil er geen groot punt van maken, want inderdaad, we hebben twee goede keepers. Tyton heeft ons er tegen Zagreb een paar keer goed doorheen geholpen, Zoet had een cruciaal zwak moment tegen Chernomorets, beide hebben zo hun voor en na. Toch had ik Tyton, nadat Zoet terug was van zijn blessure, graag net even wat langer in de goal willen zien: vertrouwen komt met de tijd en ik denk echt dat we er dan in Europa nog bij waren geweest.
 
Even een vraagje....nu Zoet dit seizoen erg goed staat te keepen en afgelopen zaterdag weer eens de beste man van PSV was, wordt de kans groter dat hij aan het eind van dit seizoen naar het buitenland verkast. Wie heeft PSV in dat geval achter de hand of wie heeft Brands op het oog als waardige vervanger...? Lijkt me goed om hier alvast rekening mee te houden....
 
Zoet blijft gewoon. Ik denk dat dat vertrouwen in Tyton niet meer goed komt, daarom zou ik hem aankomende zomer verkope en Coutinho transfervrij binnenhalen als tweede keeper.
 
Laatst bewerkt:
Zoet blijft gewoon. Ik denk dat dat vertrouwen in Tyton niet meer goed komt, daarom zou ik hem aankomende zomer verkope en Coutinho transfervrij binnenhalen als tweede keeper.

Vertrouwen in Tyton is er vast wel, hij is alleen gewoon minder dan Zoet, of in ieder geval gelijkwaardig, en dan moet je altijd voor de Nederlander kiezen.
 
Absoluut mee eens, goede indruk achter gelaten dit jaar. Een keeper die zich kan schikken in een reserverol, maar wel één die zich niet gek laat maken als hij een keer onverwacht mag opdraven.
 
Als Pasveer gehaald wordt als 2e keeper, wie is dan onze 3e keeper ...? Ik vind De Ruiter van Utrecht best een talent en ook die keeper van Roda is best wel goed....en tot slot die keeper van Heerenveen zou ik ook wel willen aanbevelen..!
 
Als Pasveer gehaald wordt als 2e keeper, wie is dan onze 3e keeper ...? Ik vind De Ruiter van Utrecht best een talent en ook die keeper van Roda is best wel goed....en tot slot die keeper van Heerenveen zou ik ook wel willen aanbevelen..!

:eek::|
Gewoon een jeugdkeeper, Nigel Bertrams. Niks mis mee.
 
Als Pasveer gehaald wordt als 2e keeper, wie is dan onze 3e keeper ...? Ik vind De Ruiter van Utrecht best een talent en ook die keeper van Roda is best wel goed....en tot slot die keeper van Heerenveen zou ik ook wel willen aanbevelen..!

Als pasveer als 2e keeper gehaald zou worden zou ik gewoon de jeugd inpassen als 3e keeper. Ik zou liever Zoet de concurrentie aan zien gaan met de keeper van Nac ten rouwelaar. Deze laat duidelijk zien in staat te zijn punten te pakken voor zijn club. is niet duur en is een vechter en een voorbeeldig prof. het is ook een keeper die jeugdige spelers aan de hand mee neemt en tijd in ze steekt.
 
Als pasveer als 2e keeper gehaald zou worden zou ik gewoon de jeugd inpassen als 3e keeper. Ik zou liever Zoet de concurrentie aan zien gaan met de keeper van Nac ten rouwelaar. Deze laat duidelijk zien in staat te zijn punten te pakken voor zijn club. is niet duur en is een vechter en een voorbeeldig prof. het is ook een keeper die jeugdige spelers aan de hand mee neemt en tijd in ze steekt.

De eerste keer PSV is Ten Rouwelaar niet best bevallen, denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan