Trouwens, Nordfeldt en Room zijn na het seizoen transfervrij. We hebben als tweede doelman natuurlijk Pasveer nog, maar anders zouden dit leuke opties zijn.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Oke dan, Danny Wintjens is in beeld om derde keeper te worden.. Ik begin me nu toch echt af te vragen of we dan niet net zo goed een jeugdspeler door kunnen schuiven..
 
Oke dan, Danny Wintjens is in beeld om derde keeper te worden.. Ik begin me nu toch echt af te vragen of we dan niet net zo goed een jeugdspeler door kunnen schuiven..

Eens.

Coutinho zou een goede aanvulling zijn. Redelijk stabiele keeper, die niet zo snel onder de indruk is en hier en daar nog een mooie redding kan verrichten ook. Maar keepers als Wintjens zijn makkelijk op te vangen met eigen jeugd.
 
Eens.

Coutinho zou een goede aanvulling zijn. Redelijk stabiele keeper, die niet zo snel onder de indruk is en hier en daar nog een mooie redding kan verrichten ook. Maar keepers als Wintjens zijn makkelijk op te vangen met eigen jeugd.

Maar Coutinho 3e keeper zou ik zonde vinden die jongen heeft de kwaliteiten om gewoon bij de lage-subtop in de Eredivisie te keepen.
Voor van Osch is dit niet leuk om te horen gaat hij misschien denken dat niemand in hem vertrouwen heeft.
 
Maar Coutinho 3e keeper zou ik zonde vinden die jongen heeft de kwaliteiten om gewoon bij de lage-subtop in de Eredivisie te keepen.
Voor van Osch is dit niet leuk om te horen gaat hij misschien denken dat niemand in hem vertrouwen heeft.

Aan de andere kant is hij volgens mij net 17, en heeft hij waarschijnlijk nog niet eens haar onder z'n armen. Waarom vertrouwen? Keepers zijn op die leeftijd (itt veldspelers) zelden klaar voor überhaupt een reserveplaats. Een jong keeperstalent is 23/24, en pas echt top rond zijn 30e.
 
Eens.

Coutinho zou een goede aanvulling zijn. Redelijk stabiele keeper, die niet zo snel onder de indruk is en hier en daar nog een mooie redding kan verrichten ook. Maar keepers als Wintjens zijn makkelijk op te vangen met eigen jeugd.

Ook mijn gedachte. Wat moeten we hier nu mee?
 
Ik vind Zoet een prima keeper maar in mijn ogen komt hij tekort voor PSV.
Wie is in jullie ogen een keeper die bij PSV zou passen, haalbaar is en meer punten pakt, of vinden jullie juist dat Zoet zou moeten blijven als 1e keeper?
Hebben we in de jeugd geen keeper die beter is?
 
Ik vind Zoet een prima keeper maar in mijn ogen komt hij tekort voor PSV.
Wie is in jullie ogen een keeper die bij PSV zou passen, haalbaar is en meer punten pakt, of vinden jullie juist dat Zoet zou moeten blijven als 1e keeper?
Hebben we in de jeugd geen keeper die beter is?
In zijn topic is dit uitgebereid aan de orde geweest.
Maar welke keeper in de Eredivise zou beter zijn en ook nog de druk bij een topclub aankunnen? En keepers in het buitenland die haalbaar zouden kunnen zijn, zijn allemaal talenten van wie je nog niet kan verwachten dat zij na hun transfer hier meteen staan. Betere keepers dan die talenten komen niet naar psv.
 
Volgens mij is dit toch een prima plek om het daar over te hebben.
Met het oog op het nieuwe seizoen in mijn gedachte ook geen gek idee om er nog eens over na te denken.


Te makkelijk om zomaar te zeggen dat er niemand is in het buitenland.
De beste optie in Nederland is denk ik Eloy Room (die zijn verbintenis bij Vitesse nog niet heeft verlengt) en misschien Robin Ruiter, ik heb deze 2 keepers onvoldoende in de gaten gehouden om te zeggen dat ze beter zijn dan Zoet.Ik heb ook niets tegen Jeroen maar vind hem niet goed genoeg.
 
Keepers in het buitenland hoeven geen keepers in Europa te zijn, in zuid Amerika lopen vast nog geode keepers rond.
Een paar keepers die interesant kunnen zijn zouden bijvoorbeeld Ochoa en Stekelenburg kunnen zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guillermo.Ochoahttp://nl.wikipedia.org/wiki/Guillermo_Ochoahttp://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_Stekelenburg
In zijn topic is dit uitgebereid aan de orde geweest.
Maar welke keeper in de Eredivise zou beter zijn en ook nog de druk bij een topclub aankunnen? En keepers in het buitenland die haalbaar zouden kunnen zijn, zijn allemaal talenten van wie je nog niet kan verwachten dat zij na hun transfer hier meteen staan. Betere keepers dan die talenten komen niet naar psv.
 
Volgens mij is dit toch een prima plek om het daar over te hebben.
Met het oog op het nieuwe seizoen in mijn gedachte ook geen gek idee om er nog eens over na te denken.


Te makkelijk om zomaar te zeggen dat er niemand is in het buitenland.
De beste optie in Nederland is denk ik Eloy Room (die zijn verbintenis bij Vitesse nog niet heeft verlengt) en misschien Robin Ruiter, ik heb deze 2 keepers onvoldoende in de gaten gehouden om te zeggen dat ze beter zijn dan Zoet.Ik heb ook niets tegen Jeroen maar vind hem niet goed genoeg.
Wat in het voordeel van Jeroen spreekt, is dat hij nog erg jong is voor een keeper. Maar dan zal hij zich wel door moeten blijven ontwikkelen, vooral op mentaal vlak. Hij moet er weer plezier en vertrouwen in krijgen. Ik heb het nog niet opgegeven. Het is echter duidelijk dat hij dit seizoen een stap achteruit heeft gedaan, t.o.v. vorig seizoen, daar waar hij er eigenlijk één of twee vooruit had moeten zetten.
Eloy Room heb ik niet goed genoeg gevolgd om er een beeld van te vormen.
 
Volgens mij is dit toch een prima plek om het daar over te hebben.
Met het oog op het nieuwe seizoen in mijn gedachte ook geen gek idee om er nog eens over na te denken.


Te makkelijk om zomaar te zeggen dat er niemand is in het buitenland.
De beste optie in Nederland is denk ik Eloy Room (die zijn verbintenis bij Vitesse nog niet heeft verlengt) en misschien Robin Ruiter, ik heb deze 2 keepers onvoldoende in de gaten gehouden om te zeggen dat ze beter zijn dan Zoet.Ik heb ook niets tegen Jeroen maar vind hem niet goed genoeg.
Je wilde Zoet bespreken maar die heeft een eigen topic en jouw vraag over hem is daar uitgebreid aan de orde gekomen, vandaar mijn verwijzing.
Verder moet je niet aan komen zetten met alternatieven als Room en de Ruyter want Zoet is minimaal van hetzelfde niveau plus dat hij nu twee jaar ervaring heeft opgedaan bij een topclub en hoe je als speler met verwachtingen moet omgaan. De Ruyter keepte een jaartje goed en toen er alleen al sprake was van een transfer werd hij zenuwachtig en maakte hij wekelijks blunders.
En je hebt het hier onder over Stekelenburg die al 2 jaar bijna niet meer heeft gekeept. Wie zegt dat hij het fysiek en mentaal nog altijd kan opbrengeb op een hoog niveau? Moeten we Jeroen van de hand doen voor dit soort alternatieven?
 
Wat in het voordeel van Jeroen spreekt, is dat hij nog erg jong is voor een keeper. Maar dan zal hij zich wel door moeten blijven ontwikkelen, vooral op mentaal vlak. Hij moet er weer plezier en vertrouwen in krijgen. Ik heb het nog niet opgegeven. Het is echter duidelijk dat hij dit seizoen een stap achteruit heeft gedaan, t.o.v. vorig seizoen, daar waar hij er eigenlijk één of twee vooruit had moeten zetten.
Eloy Room heb ik niet goed genoeg gevolgd om er een beeld van te vormen.

Eloy Room...? Nee, dan kies ik toch nog voor Zoet ! Maar, PSV moet nu echt werk gaan maken van een geduchte concurrent voor Zoet. In Nederland zou ik nog voor Nordfeld willen gaan, maar ik denk toch aan een keeper uit het buitenland, bijvoorbeeld de Franse competitie of een Afrikaanse of Zuid-Amerikaanse keeper met redelijk wat ervaring ( ca. 25 jaar oud ). Zoet en deze nieuwe keeper zouden dan moeten vechten om de plek van 1e keeper. Ik vergelijk Zoet qua situatie vaak met Casillas: fantastische keeper, maar regelmatig blunderend. Zoet is ook een prima keeper, maar ik ben ervan overtuigd dat er veel betere rondlopen op de wereld die haalbaar en betaalbaar zijn voor PSV.:unsure:
 
Ik zag zijn naam ergens genoemd worden als tip voor PSV en hij is reeds eerder genoemd in deze topic : Stekelenburg. Lijkt mij prima om naar Eindhoven te halen als directe concurrent voor Zoet. Mogen ze samen uitvechten wie 1e keeper wordt. En Steek is veelvoudig internationale en heeft veel meer ervaring dan Zoet....ik zou het wel aandurven met Stekelenburg in het shirt van PSV ..!;)
 
Ik zag zijn naam ergens genoemd worden als tip voor PSV en hij is reeds eerder genoemd in deze topic : Stekelenburg. Lijkt mij prima om naar Eindhoven te halen als directe concurrent voor Zoet. Mogen ze samen uitvechten wie 1e keeper wordt. En Steek is veelvoudig internationale en heeft veel meer ervaring dan Zoet....ik zou het wel aandurven met Stekelenburg in het shirt van PSV ..!;)

Dure reservekeeper dan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan