Benitez wil na dit seizoen weg bij PSV....ik zou nu vol gaan voor Olij van Sparta. Of kijken of Unnerstahl terug wil keren naar Eindhoven.
 
Als ik Verbruggen was zou ik lekker Kompany volgen naar de Premier league. Over keepers in België gesproken de Doelman van Antwerpen heeft prima cijfers en wil ook een stap hogerop.. Is hij PSV kwaliteit??
 
Vanavond speelden Utrecht en Sparta tegen elkaar en als ik afga op de mening van de analisten, was Nick Olij wederom de sta in de weg en puntenpakker voor Sparta, zoals hij al het hele seizoen bezig is: pure puntenpakker ! Ik vind dat PSV hem snel voor 2-3 miljoen euro moet vastleggen, voordat Ajax of AZ hem wegkaapt...aangezien Benitez twijfelt of hij volgend seizoen nog onder de lat staat bij PSV, is het verstandig om nu toe te slaan en Olij snel in het shirt van PSV te presenteren.
 
Vanavond speelden Utrecht en Sparta tegen elkaar en als ik afga op de mening van de analisten, was Nick Olij wederom de sta in de weg en puntenpakker voor Sparta, zoals hij al het hele seizoen bezig is: pure puntenpakker ! Ik vind dat PSV hem snel voor 2-3 miljoen euro moet vastleggen, voordat Ajax of AZ hem wegkaapt...aangezien Benitez twijfelt of hij volgend seizoen nog onder de lat staat bij PSV, is het verstandig om nu toe te slaan en Olij snel in het shirt van PSV te presenteren.
Ik denk niet dat hij interesse heeft zolang dat van Benitez nog niet definitief is.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Tja, ik weet het niet zo goed. Al die Nederlandse keepers die PSV haalde bij subtoppers, zijn toch allemaal geflopt na Waterreus. De Jurjussen van deze wereld.
 
Tja, ik weet het niet zo goed. Al die Nederlandse keepers die PSV haalde bij subtoppers, zijn toch allemaal geflopt na Waterreus. De Jurjussen van deze wereld.
Als je het hele seizoen van Olij doorneemt en ziet welke fantastische reddingen hij verricht heeft en hoeveel punten hij voor Sparta gepakt heeft, dan is hij wel een zeer talentvolle keeper met exceptionele kwaliteiten van de buiten categorie, vergelijkbaar met bijvoorbeeld Cilessen van 10 jaar geleden. Als je een keeper als Olij nu geen kans geeft bij een topclub om ervaring op te doen op het hoogste niveau en ook nog ervaring op te doen in Europees verband, dan sla je in mijn ogen de plank volledig mis. Het is ook vreemd dat Olij (nog) niet opgeroepen is door de bondscoach, maar als hij volgend seizoen wederom fantastisch keeperswerk levert, dan kan Koeman echt niet meer om hem heen. Tot slot begrijp ik uit de media dat Benitez twijfelt over een langer verblijf in Eindhoven. In dat geval kan PSV toch beter Olij nu al vastleggen en eventueel verhuren aan Sparta tot aan de winterstop...?
 
https://www.soccernews.nl/news/twitter-ontploft-over-koeman-blunder/

Na Koeman-blunder zou ik wel willen beweren dat PSV eveneens een blunder begaat, wanneer Stewart niet direct om de tafel gaat zitten met het management van Nick Olij...ook al blijft Benitez in Eindhoven, leg Olij vast en verhuur hem desnoods tot aan de winterstop aan Sparta. Maar, zorg ervoor dat Olij een contract van minimaal 4 jaar tekent bij PSV...!! Alweer een aantal fantastische reddingen afgelopen zondag en zelfs 2 penalty's gekeerd....waarom dat getreuzel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan