Zoet misschien als 3e keeper over 5 jaar halen, zoals Waterman nu 3e keeper bij PSV is, of over 10 jaar als keeperstrainer, maar absoluut niet als 1e of 2e keeper in de komende jaren onder de lat bij PSV.
Als keeperstrainer? Wat gaat hij ze dan leren precies?
 

Zie dit nog wel eens als een goede vervanger van Drommel. Mag toch hopen dat ze hem zsm laten gaan. Okoye heeft bij Sparta wel lekker staan keepen is vervolgens voor veel geld naar Watford gegaan, komt daar niet aan de bak. Hoeft niet veel te kosten lijkt me.
 

Zie dit nog wel eens als een goede vervanger van Drommel. Mag toch hopen dat ze hem zsm laten gaan. Okoye heeft bij Sparta wel lekker staan keepen is vervolgens voor veel geld naar Watford gegaan, komt daar niet aan de bak. Hoeft niet veel te kosten lijkt me.
Een vervanger van Drommel? Je weet dat dit wél een keeper is ;)
 

Zie dit nog wel eens als een goede vervanger van Drommel. Mag toch hopen dat ze hem zsm laten gaan. Okoye heeft bij Sparta wel lekker staan keepen is vervolgens voor veel geld naar Watford gegaan, komt daar niet aan de bak. Hoeft niet veel te kosten lijkt me.
PSV heeft de kansen gehad om Drommel te verkopen, maar heeft deze kansen niet benut. :FP: :shrug: Kansen missen is dit seizoen wel een rode draad bij PSV. :eek:
Drommel hoeft niet eens vervangen te worden. Wat moeten we met iemand anders die geen bal tegenhoudt. Zet maar een jeugdkeeper op de bank naast Boy Wateman.
Die kan het vak wel leren bij Jong PSV.
 

Zie dit nog wel eens als een goede vervanger van Drommel. Mag toch hopen dat ze hem zsm laten gaan. Okoye heeft bij Sparta wel lekker staan keepen is vervolgens voor veel geld naar Watford gegaan, komt daar niet aan de bak. Hoeft niet veel te kosten lijkt me.
Leuke keeper, viel bij Sparta ook al positief op. Had overigens ook wel eens een foutje.
 
PSV moet in de zomer vol voor Unnerstall gaan en als alternatief die keeper van Sparta of Noppert van Heerenveen. Drommel verkopen of ruilen met die keeper van Sparta of Noppert, uiteraard ruilen met een geldbedrag (2 miljoen euro) erbij.
 
PSV moet in de zomer vol voor Unnerstall gaan en als alternatief die keeper van Sparta of Noppert van Heerenveen. Drommel verkopen of ruilen met die keeper van Sparta of Noppert.

Unnerstal ging weg omdat hij wilde spelen en die zal nu wel weer terug komen om 2e viool te spelen😂
 
PSV moet in de zomer vol voor Unnerstall gaan en als alternatief die keeper van Sparta of Noppert van Heerenveen. Drommel verkopen of ruilen met die keeper van Sparta of Noppert.
Ja wat een drama was Benitez vandaag, waardeloze keeper :rolleyes:
 
Ja wat een drama was Benitez vandaag, waardeloze keeper :rolleyes:
Als Benitez zo goed blijft keepen, dan wordt hij ongetwijfeld in de zomer verkocht, wanneer een buitenlandse club 15 miljoen euro neertelt voor hem. Sommige spelers van PSV zijn erg gewild.
 
Als Benitez zo goed blijft keepen, dan wordt hij ongetwijfeld in de zomer verkocht, wanneer een buitenlandse club 15 miljoen euro neertelt voor hem. Sommige spelers van PSV zijn erg gewild.
En dan moet je op zoek naar een nieuwe, en dat moet dan geen Unnerstal of Noppert zijn. Drommel inderdaad wel weg maar ja, die mocht niet weg van de domme leiding :FP:
 
En dan moet je op zoek naar een nieuwe, en dat moet dan geen Unnerstal of Noppert zijn. Drommel inderdaad wel weg maar ja, die mocht niet weg van de domme leiding :FP:
Waarom dan geen Unnerstall? Met kop en schouders de beste keeper van de Eredivisie.
 
Waarom dan geen Unnerstall? Met kop en schouders de beste keeper van de Eredivisie.
Moet die vraag nog echt beantwoord worden? Je hebt hem hier toch ook zien spelen neem ik aan?:shrug: Het was uiteindelijk niet veel beter dan Zoet, en dat lijkt me nou niet bepaald de maatstaf van een goede doelman. Dat hij het bij Twente leuk doet is wat anders dan hoe hij het bij PSV doet. PSV speelt heel anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan