Kijk eens even wat ik citeer. Het is een antwoord, geen voorstel!

Maar dan nog. Je noemt een keeper, maar je weet al dat hij niet beschikbaar is? :p

Dat is hetzelfde als:

Vermeer? Nee, die zit pas bij Feyenoord.
Neuer? Nee, die kunnen we niet betalen.

Of begrijp ik je verkeerd? :p
 
Maar dan nog. Je noemt een keeper, maar je weet al dat hij niet beschikbaar is? :p

Dat is hetzelfde als:

Vermeer? Nee, die zit pas bij Feyenoord.
Neuer? Nee, die kunnen we niet betalen.

Of begrijp ik je verkeerd? :p

Hedde te diep in t glaasje gekeken Rob?

Ik doe geen voorstel voor een keeper (waarmee ik bedoel: ik noem geen keeper welke ik aandraag als een mogelijke transfer naar ons). Ik geef antwoord op de vraag die Pauldiddy stelt welke keeper een voorstel was gedaan. En dat was Ruud Swinkels.
 
Hedde te diep in t glaasje gekeken Rob?

Ik doe geen voorstel voor een keeper (waarmee ik bedoel: ik noem geen keeper welke ik aandraag als een mogelijke transfer naar ons). Ik geef antwoord op de vraag die Pauldiddy stelt welke keeper een voorstel was gedaan. En dat was Ruud Swinkels.

Nee, ik heb sinds 1 januari nog geen druppel bier op :D
Dat het geen voorstel is snapte ik, ik vond het er een beetje apart uitzien. Maar ik snap hem nu.
 
Die Keeper van Heerenveen, Nordfeldt(?), vind ik het afgelopen half seizoen best positief opvallen. Die moeten we in de gaten houden voor het geval Zoet Eindhoven verlaat....;)
 
Die Keeper van Heerenveen, Nordfeldt(?), vind ik het afgelopen half seizoen best positief opvallen. Die moeten we in de gaten houden voor het geval Zoet Eindhoven verlaat....;)
Speelde deze wedstrijd goed inderdaad. Vorig seizoen gingen goede reddingen vaak ook gepaard met blunders, maar dat lijkt nu minder het geval te zijn.
 
Ook de tweede keus wil niet komen, Niki Mäenpää van VVV prefereert een avontuur in Engeland.
 
Gewoon Brenet omscholen tot 3e keeper, anders zie ik ook niet in waarom hij bij de selectie zou moeten blijven
 
Terug
Bovenaan Onderaan