een aantal namen die interessant zouden kunnen zijn:

Dominik Livakovic


Maarten Vandevoordt

Matz Sels

 
een aantal namen die interessant zouden kunnen zijn:

Dominik Livakovic


Maarten Vandevoordt

Matz Sels


Absoluut mee eens! Denk alleen dat Vandevoort niet meer haalbaar is! Staat allang op de radar bij de grote clubs. Weet dat Chelsea hem scout!
Livakovic mikt denk ik ook hoger, maar ach als je t niet probeert weet je het niet. En ze zijn beiden beter als onze Joel…
 
een aantal namen die interessant zouden kunnen zijn:

Dominik Livakovic


Maarten Vandevoordt

Matz Sels

Livakovic is echt een hele goede, betaal je wel wat meer voor maar keepers blijven meestal toch op latere leeftijd ook nog wel goed dus dan heb je zo 5-7 jaar nog plezier van zo'n jongen die echt wel goed is. Tevens ook keeper bij de nationale ploeg.
 

-Aflopend contract
-Goede reflexen
-Prima 1-op-1
-Meevoetvallend vermogen
-Hoog reddingspercentage
-Beter dan Drommel, durf ik wel te zeggen
-Bonus: Volgt PSV op Instagram, misschien is er al contact geweest? Persoonlijk akkoord?
(Vanaf ongeveer 1:40)
 

-Aflopend contract
-Goede reflexen
-Prima 1-op-1
-Meevoetvallend vermogen
-Hoog reddingspercentage
-Beter dan Drommel, durf ik wel te zeggen
-Bonus: Volgt PSV op Instagram, misschien is er al contact geweest? Persoonlijk akkoord?
(Vanaf ongeveer 1:40)
Zou leuk zijn, maar denk dat die psv volgt omdat Doan daar ook speelt wellicht. Geen idee cadiz volgt die ook. Van mij mag die komen.
 
Het maakt geen drol uit wie we halen, zodra ze het PSV shirt aantrekken zijn ze amateurs
Het is niet zo moeilijk dat scouten. Allereerst pak je het overzicht erbij van het aantal saves enz enz. Puur statistiek. Daarna kijk je hoe ze het doen tegen de topclubs. Dan weet je al heel veel. Okoye was een topkeeper voor ons geweest. En wij kochten een twijfelkont die mét zijn benen naar de bal gaat. 🙈
 
Ik heb het idee dat die opmerking sarcastisch was
Ik snapte de post wel, maar er zit wel degelijk een serieuze -helaas op resultaten uit het verleden gebaseerde- ondertoon in.
Tyton en Pasveer zijn goede voorbeelden wat dat betreft. Tyton deed het goed tot hij bij ons kwam. Pasveer laat bij Ajax nu dingen zien die bij PSV verborgen bleven.
En dus denk ik dat er wel iets zit in die post en sluit ik niet uit dat er bij PSV structureel iets niet in orde is bij de keepersfdeling.

Wie zijn dat?
Ik heb die namen (behalve die van Raimond van der Gouw) niet paraat. Google waarschijnlijk wel, maar ook ik ben te lui.:grin:

 
een aantal namen die interessant zouden kunnen zijn:

Dominik Livakovic


Maarten Vandevoordt

Matz Sels

Misschien kunnen we Drommel 1 op 1 ruilen met Livaković?
 
Terug
Bovenaan Onderaan