Pasveer heeft nog een contract voor 1 jaar....bij PSV blijft hij 2e keus zolang Zoet blijft. Ik denk dat hij bij Vitesse veel meer garantie heeft om 1e keus te zijn dan bij PSV....en als Pasveer weg is en PSV krijgt in augustus een aanbod vanuit Italië of Spanje van 8-10 miljoen voor Zoet, dan zie ik Zoet ook vertrekken, want Zoet heeft duidelijk aangegeven dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging in zijn carrière en een middenmoot in Italië of Spanje staat zeker op zijn verlanglijstje....

En dan gaat PSV zeker verder zonder keeper. :p
 
Poeh, gelukkig wordt het gerucht dat PSV geïnteresseerd zou zijn in Stekelenburg ontkracht: http://psv.netwerk.to/nieuws/artike...an, geruchten over Stekelenburg ontkracht.php

Wel interessant: Koopmans zou 2e doelman worden, maar volgens mij heeft Brands ook gezegd dat er een nieuwe keeper komt als Zoet vertrekt. Dus wat betekent dat dan voor Pasveer?

Als Jurjus verhuurd wordt, dan zou die na 1 of i.i.g. 2 seizoenen toch rijp voor PSV1 moeten zijn en áls PSV het dan niet aandurft met Pasveer, dan zou ook voor PSV huur een goede optie kunnen zijn. Dusss, weet iemand nog een interessante keeper op de bank bij een grootmacht die speeltijd nodig heeft?

Cilissen :unsure:
 
Krul misschien binnen harken? of is hij nu weer een vaste waarde voor komend in newcastle? Als hij op niveau komt hebben we daar echt een goede aan.
 
Krul misschien binnen harken? of is hij nu weer een vaste waarde voor komend in newcastle? Als hij op niveau komt hebben we daar echt een goede aan.

Dat is wel een grote 'als'. Bij AZ was hij bijzonder slecht.
 
Krul misschien binnen harken? of is hij nu weer een vaste waarde voor komend in newcastle? Als hij op niveau komt hebben we daar echt een goede aan.

Die heeft het ook zo geweldig gedaan bij Ajax en AZ.... Daar zitten we echt wel (niet) op te wachten.
 
Welke keeper uit de eredivisie zou PSV moeten aantrekken, nu Jurjus verhuurd is, Vitesse concrete belangstelling heeft voor Pasveer en er uit Italië langzaam weer interesse komt voor Zoet..?? misschien Vermeer proberen, nu hij weer bankzitter dreigt te worden bij Feyenoord of anders De Ruiter of die keeper van Groningen ?

En waarom een keeper uit de Eredivisie?
 
Welke keeper uit de eredivisie zou PSV moeten aantrekken, nu Jurjus verhuurd is, Vitesse concrete belangstelling heeft voor Pasveer en er uit Italië langzaam weer interesse komt voor Zoet..?? misschien Vermeer proberen, nu hij weer bankzitter dreigt te worden bij Feyenoord of anders De Ruiter of die keeper van Groningen ?

De Ruiter is transfervrij, maar als basiskeeper hoef ik hem niet, wellicht een leuke optie als tweede keeper. Lekker in het buitenland zoeken
 
Michel Vorm?
Goed voor de ervaring, maar gaat hij volgend jaar genoegen nemen met rol achter Jurjus? Of, mits Vorm het goed doet en Roda in de eredivisie blijft, zou Jurjus nog een jaar verhuurd kunnen worden?
Ik heb Vorm altijd te klein gevonden om echt een heel goede keeper te kunnen zijn, maar hij is (was) een gewoon goede keeper. En hij heeft de ervaring die PSV achterin nodig heeft.
 
Michel Vorm?
Goed voor de ervaring, maar gaat hij volgend jaar genoegen nemen met rol achter Jurjus? Of, mits Vorm het goed doet en Roda in de eredivisie blijft, zou Jurjus nog een jaar verhuurd kunnen worden?
Ik heb Vorm altijd te klein gevonden om echt een heel goede keeper te kunnen zijn, maar hij is (was) een gewoon goede keeper. En hij heeft de ervaring die PSV achterin nodig heeft.

Lees net dat Padt gelinkt wordt aan PSV. Dat hij mee mocht met oranje vond ik al overdreven, deze link kan m.i. niet vanuit PSV zelf komen. Keeper met mogelijkheden, maar zeker ook een keeper met beperkingen. Hoe dan ook beduidend minder dan Zoet.
 
I
Lees net dat Padt gelinkt wordt aan PSV. Dat hij mee mocht met oranje vond ik al overdreven, deze link kan m.i. niet vanuit PSV zelf komen. Keeper met mogelijkheden, maar zeker ook een keeper met beperkingen. Hoe dan ook beduidend minder dan Zoet.

Inderdaad. Doe maar niet.
 
Lees net dat Padt gelinkt wordt aan PSV. Dat hij mee mocht met oranje vond ik al overdreven, deze link kan m.i. niet vanuit PSV zelf komen. Keeper met mogelijkheden, maar zeker ook een keeper met beperkingen. Hoe dan ook beduidend minder dan Zoet.

Zag het berichtje ook ja. De naam Padt doet niets bij me. Het triggert helemaal niets en dat is ook precies de status m.i.: een totaal kleurloze aankoop. Niet de ervaring waar je naar op zoek bent, niet de kwaliteit om je vooruit te helpen, geen te verwachten groei, eigenlijk ook alleen het afgelopen seizoen voldoende.
 
Zag het berichtje ook ja. De naam Padt doet niets bij me. Het triggert helemaal niets en dat is ook precies de status m.i.: een totaal kleurloze aankoop. Niet de ervaring waar je naar op zoek bent, niet de kwaliteit om je vooruit te helpen, geen te verwachten groei, eigenlijk ook alleen het afgelopen seizoen voldoende.

De Ramselaar onder de keepers.
 
Daar ben ik het dan weer niet mee eens, want Ramselaar heeft tenminste nog potentie. En Ramselaar straalt energie uit, als ik Padt zie dan denk ik altijd dat hij in slaap aan het vallen is.

Wellicht heb je gelijk hoor. Dit was meer voor Omar ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan