Vraag is alleen hoe lang we gaan wachten hierop.. Volgens mij wil City hem in eerste instantie ook niet verhuren ivm hun CL sanctie toch?
 
ja joh nog meer huren, tot en met ze bij City denken, nu is hij goed genoeg, en daar gaat je opgebouwd kapitaal.... (niet het mijne, maar dan toch..)
 
Er zou toch een ervaren verdiger komen, halverwege in de twintig? Dé topkandidaat kan dit dus nooit zijn.


Als back-up zou ik het uiteraard toejuichen. Rekik kan ook linksback, toch?
 
Inderdaad. Rekik en Plan-B moeten beide uitgevoerd worden lijkt me.
Naast Bruma en Hendrix hebben we toch eigenlijk geen centrum-verdedigers?! We moeten er sowieso 4 hebben...
 
Ik word opeens heel blij :D :D VERDEDIGERS :yeah:

Brands blijft hopen op Rekik, terwijl City al een paar weken geleden aangegeven heeft dat Rekik verhuurd wordt aan een andere competitie of eindelijk zijn kans krijgt bij City. Ik hoop voor PSV wel dat Brands achter de schermen ook bezig is met een andere CV...wedden op 2 paarden, dat kan ons nog duur komen te staan en kans op achter het net vissen wordt steeds groter...
 
Inderdaad. Rekik en Plan-B moeten beide uitgevoerd worden lijkt me.
Naast Bruma en Hendrix hebben we toch eigenlijk geen centrum-verdedigers?! We moeten er sowieso 4 hebben...

Vergeet Koch en Derijck niet .
kunnen prima als opvulling dienen tijdens de voorbereiding en evt zelfs voorronde 36 van de EL

Transfermarkt is nog zn 6 weken open dus, rustig aan..
 
Ik word hier helemaal niet blij van. Brands laat weer zien niet te willen investeren als het om verdedigers gaat. Voor De Jong en Defour worden meteen miljoenen betaald, maar centrale verdedigers? Die halen we transfervrij of huren we. We komen gewoon twee CV's tekort, maar voor de basis-CV gaat PSV weer lekker wachten of Man City zich de komende maanden gaat buigen over wat ze met Rekik willen doen. Ik vind dit echt wanbeleid. Was blij met de berichten dat men níet op Rekik wilde wachten, maar helaas...
 
Wachten op een menneke van 19 dat een behoorlijk seizoen gedraaid heeft is natuurlijk het minst slimme wat PSV kan doen. Of ze moeten al weten dat hij verhuurd mag worden aan PSV en ze zijn met nog iemand anders bezig of ze zijn gewoon met een andere speler bezig en hopen Rekik nog binnen te halen.
gokken op een paar is een no go.

ZO eerste post zit er op. :)
 
Wachten op een menneke van 19 dat een behoorlijk seizoen gedraaid heeft is natuurlijk het minst slimme wat PSV kan doen. Of ze moeten al weten dat hij verhuurd mag worden aan PSV en ze zijn met nog iemand anders bezig of ze zijn gewoon met een andere speler bezig en hopen Rekik nog binnen te halen.
gokken op een paar is een no go.

ZO eerste post zit er op. :)
En het was nog een prima post ook! (Y)
 
Ik word hier helemaal niet blij van. Brands laat weer zien niet te willen investeren als het om verdedigers gaat. Voor De Jong en Defour worden meteen miljoenen betaald, maar centrale verdedigers? Die halen we transfervrij of huren we. We komen gewoon twee CV's tekort, maar voor de basis-CV gaat PSV weer lekker wachten of Man City zich de komende maanden gaat buigen over wat ze met Rekik willen doen. Ik vind dit echt wanbeleid. Was blij met de berichten dat men níet op Rekik wilde wachten, maar helaas...

Er staat toch bij dat er nog een centrumverdediger wordt gehaald, of weet jij al dat die ook niks gaat kosten? Echt, begint Brands een keer aan de verdedigers is het weer niet goed..
 
ja dacht laat ik me her weer eens melden.
Zag trouwens nog een LoA cover van je band in mijn playlist voorbij komen. Toen dacht ik ach weet je was altijd best gezellig op da forum.
Stifler! Dat is lang geleden! Goed je weer te 'zien' man! :)
 
ja dacht laat ik me her weer eens melden.
Zag trouwens nog een LoA cover van je band in mijn playlist voorbij komen. Toen dacht ik ach weet je was altijd best gezellig op da forum.
He Stifler, welkom terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan