Zou jammer zijn als Bielsa daar vertrekt. Een van de betere trainers die er rondloopt, maar wel verrekte eigenzinnig. Speelt herkenbaar voetbal en haalt goede resultaten. Jammer dat de potentie van L'OM er nooit helemaal uit lijkt te komen. Is van oudsher toch de grootste club van Frankrijk.
Zou inderdaad zonde zijn om daar te vertrekken om bondscoach te worden van Mexico. Leuk dat Rekik in de basis stond, eens kijken hoe lang hij dat volhoudt ;)
 
Zou inderdaad zonde zijn om daar te vertrekken om bondscoach te worden van Mexico. Leuk dat Rekik in de basis stond, eens kijken hoe lang hij dat volhoudt ;)

Aangezien heel Marseille vertrekt lijkt het erop dat hij voorlopig nog wel in de basis blijft staan. Volgens mij is het onrustig achter de schermen want praktisch niemand wil verlengen. Doelman Mandanda loopt na dit seizoen uit zijn contract en wil niet bijtekenen, Gignac is naar Tigres, Ayew naar Swansea, Biesla pleiten etc etc. Het is er allerminst rustig en het spel is ook flink beroerd.
 
De competitie was al een verkeerde keuze, de club nu blijkbaar ook. Rekik wilde zich te snel meten met de grote jongens ipv te rijpen bij PSV. Daar zal hij de komende periode de prijs voor betalen.
 
De competitie was al een verkeerde keuze, de club nu blijkbaar ook. Rekik wilde zich te snel meten met de grote jongens ipv te rijpen bij PSV. Daar zal hij de komende periode de prijs voor betalen.
Jammer, je zou denken dat ie zijn leergeld had betaald met de te snelle overstap naar Engeland.... maar mocht er straks een nieuwe coach komen dan kan het contract tot 2019 wel eens heeeel lang duren.
 
De competitie was al een verkeerde keuze, de club nu blijkbaar ook. Rekik wilde zich te snel meten met de grote jongens ipv te rijpen bij PSV. Daar zal hij de komende periode de prijs voor betalen.
Tja tegenwoordig schijn je al op 20 jarige leeftijd uitgeleerd te zijn in de Eredivisie......
 
Rekikkie is ook niet meer echt zeker van zijn plaats bij Marseille. Zij staan 14e of zo....
 
Rekikkie is ook niet meer echt zeker van zijn plaats bij Marseille. Zij staan 14e of zo....

Tja, dat is nou niet bepaald zijn schuld. Het aantal tegengoals is echt niet extreem hoog. Ze scoren moeilijk.
 
Des te opmerkelijker dat hij dan wordt geslachtofferd. Toch?

Ik volg het verder niet hoor, dus kan weinig over zijn spel zeggen. Maar om een verdediger eruit te gooien als je moeilijk scoort, lijkt me eerder een wanhopige poging om iets teweeg te brengen. Een talent eruit halen voor een ervaren rot, omdat je terug wil naar meer zekerheid ofzo?
 
Ik weet niet precies waarom, maar ik moet in ene heel erg aan Rekik denken.
Ik mis hem dit seizoen nu pas.
 
Karim Rekik zou weggaan bij Olympique Marseille. Anderlecht en PSV hebben interesse om hem over te nemen.

Rekik mogelijk nog deze week terug naar Nederland
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299039

:unsure:Zal toch niet serieus zijn. :re:

Lijkt me geen serieus bericht! Lees af en toe wel meer van die onzin. Zo zou PSV ook overwegen om Farfan terug te halen naar Eindhoven. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet wist dat die jongen nog actief is!
 
Toch zonde. Leek mij wel een speler met potentie, waarbij ik niet wil zeggen dat PSV hem moet halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan